دنا از محبوب ترین تولیدات شرکت ایران خودرو می باشد که به دلیل سبک طراحی و مشخصات فنی مناسب لقب لوکس ترین خودرو داخلی را از آن خود کرده است، این خودرو نیز مانند دیگر محصولات کمپانی ایران خودرو در طرح های پیش فروش دنا اقساطی عرضه و در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد . تغییر لحظه ای قیمت ها، افزایش نرخ ارز و تحریم هایی که بر علیه کشور وضع شده است، آثار بسیار مخربی را به روی بازار خرید و فروش خودرو و دیگر صنایع تولیدی و خدماتی بر جای گذاشته است، که در چنین شرایطی عرضه خودرو اقساطی برای متقاضیان، یک تسهیلات ویژه حمایتی به شمار می آید. قیمت خرید دنا اقساطی در نمایندگی های مختلف به دلیل طولانی بودن زمان بازگشت سرمایه به این شرکت ها، نسبت به قیمت خرید نقدی آن بالاتر است و مشتریان به خوبی از این موضوع آگاه هستند و از نظر اقتصادی توجیح پذیر می باشد.

ارائه طرح های عرضه و فروش دنا اقساطی و دیگر خودروهای مونتاژ و داخلی توانسته این بازار پر آشوب را احیا نماید، و در روند عرضه و تقاضای مشتریان تعادل ایجاد نماید. یکی از مهمترین آپشن های طراحی خودرو دنا، فرمان جمع شونده آن می باشد که امکان تنظیم آن با صندلی وجود دارد و شرایط رانندگی را برای افراد بسیار راحتتر می کند. تسهیلات عرضه دنا اقساطی که از سوی نمایندگی های رسمی و مراکز معتبر فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان در نظر گرفته شده، یک فرصت استثنایی برای علاقه‌مندان این خودرو بومی می باشد که شرایط پرداخت نقدی دنا را ندارند. قیمت دنا اقساطی در نمایندگی ها و مراکز مختلف فروش این خودرو متفاوت است، اما این مبلغ معمولا با توجه به پیش پرداخت، تعداد اقساط و دوره بازگشت سرمایه توسط کارشناسان این صنعت تعیین می شود و به اطلاع مخاطبان آن می رسد که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی بسیار مناسب است

این خودرو ملی در سه نوع دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربوپلاس تولید می شود که از نظر مشخصات فنی و موتوری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، و اختلاف قیمت خرید دنا اقساطی به دلیل قابلیت های جدیدی می باشد که بر روی انواع خودرو های دنا پلاس و توربو پلاس تعبیه شده است. برای مثال می توان به سقف سانروف، سیستم قطع خودکار بنزین، موتور توربو سارژ شده، نوردهی بسیار خوب و تعداد کیسه های هوا اشاره کرد. طراحی جذاب داخلی، مصرف پایین سوخت، ایمنی بالا و قدرت بالای موتور از مهمترین دلایل محبوبیت و تقاضای بالای خرید دنا اقساطی از سوی مردم می باشد. همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، اختلاف قیمت‌ها در مدل های مختلف دنا بسیار بالا می باشد، که سبب تغییر شرایط فروش دنا اقساطی از نظر مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط می شود که این مسئله امری بدیهی است، زیرا در تمامی خودرو های داخلی و خارجی شرایط و تسهیلات فروش اقساطی با بالا‌رفتن قیمت خودرو تغییر می کند. خودرو های داخلی که در طرح های پیش فروش خودرو عرضه می شوند، معمولا اقساط آن را در بازه 24 الی 36 ماه زمان بندی می کنند، تا متقاضیان فشار مالی زیادی را متحمل نشوند.

نمایندگی های فروش دنا اقساطی و دیگر خودرو های داخلی با فراهم آوردن شرایط مناسبی برای مشتریان همواره در تلاش هستند تا سهم فروش خود را افزایش دهند و با ارائه خدمات تسهیلات متمایز به مشتریان خرید خودرو به اعتبار و محبوبیت مجموعه خود بیفزایند. نمایندگی معتبر فروش سایا خودرو با فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات اعتباری به یکی از محبوب ترین شعب نمایندگی در بین خریداران تبدیل شده است. تنظیم سند به نام خریدار به مقدار تسهیلات دریافتی و تحویل فوری خودرو از مهمترین مزایای خرید دنا اقساطی از سایا خودرو می باشد. همین طور این مرکز معتبر با فراهم آوردن شرایط تعویض خودرو توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید، به طوریکه خریداران می توانند در حین باز پرداخت اقساط معوقه خود، خودروهایشان را با مدل های بالاتر به شرط موجود بودن آنها در این مرکز تعویض نمایند.

برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()