کاغذ دیواری ها از لوازم دکوراسیون داخلی می باشد. کاغذ دیواری برای پوشش دیوار ها به کار می رود. هر یک از کاغذ دیواری ها دارای جنس و طرح و رنگ متفاوتی هستند که تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی دارند. برای این که بتوانیم خرید کاغذ دیواری سه بعدی یا معمولی را به درستی انجام دهیم باید به اصول دکوراسیون داخلی آگاه باشیم. کاغذ دیواری ها به دلیل این که سطح گسترده ای یک اتاق را پوشش می دهد در زیبایی دکوراسیون موثر است. کاغذ دیواری ها به دو نوع کاغذ دیواری معمولی و کاغذ دیواری سه بعدی تقسیم بندی می شوند. کاغذ دیواری های سه بعدی مدل های جدیدی از کاغذ دیواری ها می باشند. این کاغذ دیواری ها طرحی سه بعدی دارند . حالت سه بعدی دارای طرحی زنده بوده و می تواند بسیار زیبا واقع شود.برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید

کاغذ دیواری های سه بعدی نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها هستند که توانستند امروزه به صورت بسیار گسترده رواج پیدا کنند. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی باید به دکوراسیون دقت شود. رنگ و طرح دکوراسیون باید در خرید کاغذ دیواری سه بعدی دخیل باشد. کاغذ دیواری باید از هماهنگی رنگ و سبک با لوازم برخوردار باشد مثلا برای یک فضای سبک مدرن اگر از کاغذ دیواری سبک سنتی استفاده شود خیلی جالب نخواهد بود بنابراین هماهنگی کاغذ دیواری با محیط بسیار مهم می باشد.

خرید کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری مناسب برای هر فضایی متفاوت است مثلا برای خانه و یا محیط اداری باید از کاغذ دیواری های مختلفی استفاده شود. البته برای منزل می توان از رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده کرد. برای اتاق های پذیرایی شما می توانید خرید کاغذ دیواری سه بعدی را در طرح های مختلف انجام دهید. استفاده از رنگ های نزدیک به هم در طیف رنگی می تواند زیبا باشد هم چنین در برخی موارد استفاده از رنگ های متضاد می تواند بر جذابیت دکوراسیون بیفزاید.

برای اتاق خواب استفاده از رنگ های آرامش بخش مانند صورتی و یاسی و آبی و یا سبز می تواند ایده آل باشد. البته در انتخاب رنگ های کاغذ دیواری باید به لوازم منزل نیز دقت کرد. برای اتاق کودکان استفاده از رنگ های شاد توصیه می شود همچنین استفاده از طرح های کارتونی مورد علاقه ی کودکان هم می تواند به اتاق زیبایی ببخشد.برای خرید پوستر دیواری طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب

برای خرید کاغذ دیواری یکی از عوامل تاثیر گذار قیمت آن است. به شما توصیه می شود که از خرید کاغذ دیواری سه بعدی بی کیفیت و ارزان قیمت خودداری نمایید زیرا این کاغذ دیواری ها کیفیت بالایی نداشته و در کوتاه مدت دچار خرابی می گردد بنابراین شما با هزینه ی دوباره ی خرید و نصب کاغذ دیواری مواجه خواهید شد ، همین طور کاغذ دیواری را گران هم نخرید قطعا گرانی دلیل بر کیفیت بالا نبوده و شما باید کیفیت را بررسی نمایید بنابراین خرید کاغذ دیواری سه بعدی خود را از فروشگاه های معتبر به صورت باکیفیت و با قیمت مناسب انجام دهید. امروزه انواع ضدآب این وسیله در بازار موجود است. با توجه به قابلیت های کاغذ دیواری مانند سه بعدی بودن و یا قابل شستشو بودن می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی دارای پیچیدگی بسیاری بوده و باید توسط شخص حرفه ای صورت بگیرد. بنابراین از نصب آن توسط افراد عادی و بدون تخصص کافی امتناع کنید. نصب کاغذ دیواری ها با استفاده از مهارت فرد نصاب انجام می گیرد. اگر رول ها به درستی و به صورت منظم در کنار هم قرار گیرند و به دقت نصب شوند نتیجه ی کار رضایت بخش خواهد بود. فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش و چاپ انواع کاغذ دیواری می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()