اهمیت تابلو سازی:

یکی از روش های تبلیغاتی که ارزش بسیار مهم و کارایی بسیار مهمی در تبلیغات دارد، تابلو سازی است. در واقع تابلو سازی ساخت یک چهارچوب و یا نماد برای معرفی کردن یک برند محصول و یا هر چیز دیگر می باشد. این روز ها تابلوی تبلیغات اهمیت بسیاری دارد زیرا ساخت تابلو و در واقع ساخت تابلو نقش مهمی در دیده شدن یک محصول دارد. ساخت تابلو به طرق مختلف صورت می گیرد، از این رو  می‌خواهیم در این مقاله به توضیح کاملی از ساخت تابلو بپردازیم شما اگر بخواهید از تابلو جهت دیده شدن استفاده نمایید. ابتدا باید با انواع تابلو سازی آشنا گردید. یکی از موارد مهمی که در ساخت تابلو اهمیت دارد طراحی آن می باشد طراحی یک تابلو اصلی‌ترین قسمت برای ساخت یک تابلوی تبلیغاتی می باشد. تابلو ها همانند پوسترها و بنرها تبلیغات را انجام می‌دهند، اما ما تابلو های روان را داریم که به صورت پیوسته می‌توانند کلماتی را نمایش دهند. این کلمات ممکن است در یک تابلو با ابعاد کوچک نگنجد، اما اگر از تابلوی روان برای تبلیغات خود استفاده کنیم، می توانیم تعداد کلمات و یا حتی جمله های زیادی را در یک تابلو جای دهیم. انتخاب یک تابلو نیاز به آشنایی با گرافیک و در واقع یک طرح هنری دارد هر چقدر در طراحی یک تابلو خلاقیت بیش تری به خرج دهیم آن تابلو می‌تواند موثرتر باشد.

انواع مختلف تابلو در تابلو سازی:

 انواع تابلو های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می توانید بنا به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. اگرچه قیمت تابلو های برقی یا به اصطلاح تابلو های روان بسیار گرانتر می‌باشد اما در تبلیغ و معرفی نمودن محصولات یا یک مغازه یا فروشگاه و یا حتی یک کارخانه موفق تر است. از آن جایی که طراحی یک تابلو در موفقیت آن نقش بسزایی دارد توصیه می‌ شود، که از یک طراح قابل و باتجربه برای طراحی تابلو های خود استفاده نمایید. در تابلو سازی یکسری اشتباهات رایج وجود دارد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

اشتباهات رایج در تابلو:

 همان طور که در بالا گفتیم اشتباهات رایجی  در ساخت تابلو وجود دارد که به آن خواهیم پرداخت. از جمله این اشتباهات به شرح زیر است:

 لازم به ذکر است که بدانید موارد ذکر شده می تواند در موفقیت یک تابلو بسیار موثر باشد، لذا شما بایستی این موارد را یاد گرفته تا بتوانید یک تابلوی موثر تبلیغاتی داشته باشید. افرادی هم که در زمینه ی تابلو سازی فعالیت دارند باید این موارد را به مشتریان خود ابلاغ نمایند.

1_  محل نصب تابلو: اگر شما محل مناسبی را برای نصب تابلو انتخاب نمایید می توانید تاثیر بسیاری در موفقیت آن تابلو داشته باشید. هم چنین اگر شما محل مناسبی را برای نصب تابلو انتخاب نمایید افراد به طور ناخودآگاه جلب آن تابلو شده و به صورت اجباری متن های آن تابلو را می خوانند. برای همین است که بنر های تبلیغاتی بزرگ را در محل هایی که ترافیک زیاد است قرار می‌دهند تا افراد فرصت کافی برای مطالعه موارد ذکر شده در آن بنر را داشته باشند.

2_  همان طور که می دانید تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی نظیر تابلو های استیل ، چانیوم ، کامپوزیت و غیره دارند و افرادی که در تابلو سازی فعالیت دارند برای هر کدام از این انواع ویژگی های خاصی را قائل می شوند لذا شما باید با توجه به نیاز خود نوع مناسب تابلوی تبلیغاتی را انتخاب کنید. هم چنین می توانید از تابلو ساز مورد نظر خود بخواهید که تابلوی مناسب با شغل یا فعالیت شما را معرفی نماید. اگر بتوانید مناسب ترین تابلو را انتخاب نمایید، تاثیر تبلیغات آن چندین برابر خواهد شد.

3_  متن انتخابی برای تابلو: این مورد جزو طراحی یک تابلو است لذا شما باید به آن توجه کافی را داشته باشید. متن های طولانی می توانند حوصله سر بر باشند و باعث شوند که افراد وقت خود را برای خواندن آن صرف نکنند. لذا شما باید از متن های کوتاه و با کیفیت و پر مفهوم استفاده نمایید. برای اینکه به این جمله‌ ها دست یابید ابتدا باید نیاز مشتریان و یا متقاضیان را در نظر بگیرید. سپس اقدام به تولید محتوا در زمینه تبلیغات خود نمایید متن های مورد استفاده در تابلو باید روان ساده کوتاه و خوانا باشد.

4_ ذکر شماره تماس و یا طریقه ارتباط با فروشنده یکی از مواردی که باید حتماً در یک تابلو ذکر شود اطلاعات فروشنده است. لذا ممکن است افراد به تبلیغات آن تابلو جلب شده اما راهی برای ارتباط با فروشنده نداشته باشند. از این رو باید اطلاعات تماس به صورت واضح در ابتدا و با فونت درشت نمایش داده شود.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()