توضیحات تخصصی درباره ی لاستیک ایران تایر 15 205/60R گل رونیکا:

لاستیک ایران تایر 15 205/60R گل رونیکا، همانگونه که از نامش مشهود است؛ ساخت کشور ایران می باشد. و در سال 2019 میلادی تولید شده است. این محصول، محصولی است که دارای گارانتی شرکتی معتبر است، یعنی نگرانی درباره ی تقلبی بودن و یا از بین رفتن سریع لاستیک در محصول 15 205/60R گل رونیکا تقریبا به صفر می رسد و خیلی کم می شود، چرا که مرغوبیت کالا بسیار بالاست و بازخورد خیلی خوب و بالایی بین مشتریان دارد. از قبل اطلاع داریم که لاستیک ها انواعی دارند و هر کدام‌ از آن ها مخصوص به فصل خاصی می باشند، و دلیل اختصاصی بودن لاستیک ها به فصل مورد نظر به علت طول عمر مفید و با کیفیت آن ها می باشد. اما ویژگی خاص محصولات لاستیک ایران تایر مدل 15 205/60R گل رونیکا این است که قابل استفاده در چهار فصل می باشد و در عین حال از طول عمر مفید آن کم نمی شود. این لاستیک هم در برابر فشار، هم میزان درجه گرما و سرمای هوا را می تواند پشتیبانی کند، از این رو برای هر چهار فصل مناسب است.

این ‌لاستیک ران فلت ندارد. اما موارد استفاده ی آن برای محور جلو و همچنین برای محور عقب قابل استفاده است و از بهترین‌ ویژگی آن دارا بودن تیوبلس است. رنگ‌ دیواره ای که برای اکثر لاستیک ها در نظر می گیرند رنگ‌ مشکی است، برای همین محصول هم از رنگ‌ دیواره ی مشکی استفاده شده است. شرکت تولید کننده ی این‌ محصول که همان شرکت ایران تایر می باشد، این‌ نوع لاستیک را در سایز و اندازه ی 15 205/60R به بازار عرضه می کند و هم چنین طرح انتخابی آن طرح گل رونیکا می باشد. این‌ محصول نسبت به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است از کارایی بسیار بلند مدت و خوبی برخوردار است و از بهترین ویژگی آن‌ نسبت به هزینه ی خریداری این لاستیک می توان به همان‌ گارانتی شرکتی معتبر که در بالا قید شده است، اشاره کرد.

بررسی تخصصی و فنی لاستیک ایران‌ تایر 15 205/60R گل رونیکا:

برای خرید بهتر لاستیک باید یک سری نکات از جمله فاق، ارتفاعی که تایر دارد، قطر رینگ، عرض یا همان پهنای تایر در نظر گرفته شود، که با توجه به اتومبیل شخصی بتوانیم خریدی مطمئن و آسوده را تجربه کنیم. همان طور که قبلا گفته شد اندازه ای که شرکت ایران تایر برای لاستیک طرح گل رونیکا در نظر گرفته است در قالب و سایز R15 60/205 طراحی شده است. در ادامه گذری کوتاه برای اطلاعات دقیق تر در مورد ارتفاع، فاق و... به آن می اندازیم. فاق یا همان ارتفاع دیواره ای که برای این مدل از لاستیک در نظر گرفته شده است ۱۲۳ میلی متر می باشد. قطر رینگ به کار رفته در همین محصول برابر با ۱۵ اینچ است. و اما عرض یا همان پهنا در لاستیک ایران تایر مدل گل رونیکا حدود ۲۰۵ میلی متر است و ارتفاع تایر در همین محصول ۶۲۷ میلی متر می باشد. قیمتی که شرکت برای این لاستیک در نظر گرفته است در واقع تعریف شده فقط برای یک حلقه است که قیمتی مناسب و فوق العاده مقرون به صرفه است. و حدودا قیمت هر یک حلقه در این لاستیک برابر با شش میلیون ریال معادل ۶۰۰ هزار تومان می باشد. در این مقاله سعی بر این موضوع نهادیم که اطلاعات لازم‌ و ضروری درباره ی هر آنچه که باید برای خرید انواع لاستیک انتخابی خود بدانید را در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید خریدی امن و رضایت بخش را پشت سر گذاشته و تجربه کنید. طبق توضیحات و بررسی هایی که در بالا ذکر شد می توانید بر اساس خودروی خود بررسی کنید که آیا این‌ لاستیک می تواند خرید خوبی برای شما باشد یا خیر؟!

تماس با ما

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

 پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()