یکی از اجزای مهم در خودرو تایر می باشد. تایر ها دارای انواع مختلفی می باشند. هر یک از انواع لاستیک دارای مشخصات مختلفی می باشند و در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. برای این که بتوانید تایر مناسب با خودروی خود را تهیه نمایید باید به نکات مهم برای خرید دقت داشته باشید. سایز لاستیک ها و پهنا و برند و نوع آج مختلف می باشد. قبل از خرید انواع تایر بهتر است اطلاعات لازم را پیدا کنید و یا در صورت لزوم از فردی کمک بگیرید. تایر ها به دلیل این که امنیت خودرو را ایجاد می کنند بسیار مهم هستند و برای خرید باید بهترین کیفیت را برای آن ها در نظر گرفت زیرا در صورتی که لاستیک از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ممکن است دچار پوسیدگی شده و در طول مسیر مشکلات ناگواری را برای ما ایجاد کند. لاستیک ها در برند های معروف به دلیل این که از مواد اولیه ی بسیار با کیفیت در ساخت آن ها استفاده شده ، دارای کیفیت بالایی بوده و آسیب پذیری بسیار کمی دارند به همین دلیل استفاده از این لاستیک ها می تواند امنیت خودرو را بالا ببرد. همچنین با روی کار آمدن محصولات تقلبی شناختن لاصستیک اصل از تایر بی کیفیت کار سختی بوده و باید در خرید بسیار دقت داشت. 

 انتخاب تایر با کیفیت و مناسب باعث اطمینان خاطر صاحبان خودرو است. بسیاری از افراد اهمیت آن را ساده می گیرند اما واقعیت این است که صنعت تولید لاستیک به یکی از پرسودترین، مهمترین و پیچیده ترین صنایع تبدیل شده است. از برند های مهمی که در دنیا به فعالیت و تولید تایر های مختلف می پردازد، می توان به برند بی اف گودریچ اشاره نمود. شرکت این تایر نیز به همین نام می باشد که در آمریکا قرار دارد. لاستیک ها از قطعاتی در خودرو محسوب می شوند که وزن کل خودرو و سرنشینان را تحمل کرده و همچنین تنها قطعه ای در خودرو هستند که با سطح زمین در ارتباط می باشند.

خرید تایر

برای خرید لاستیک سواری باکیفیت و مناسب باید به مشخصات فنی و مشخصات کلی یک لاستیک توجه نموده و طبق آن به خرید لاستیک پرداخت و این مشخصات علاوه بر پرسیدن سوال از متصدی موردنظر، خواندن مشخصاتی روی تایر می باشد که در هر لاستیکی منحصر به فرد است. می ‌توان گفت روی لاستیک ها سایز لاستیک شامل ارتفاع، عرض، پهنا، ارتفاع، قطر رینگ و ارتفاع کلی تایر می باشد که باید به آن توجه نموده و آن را مطابق با لاستیک قبلی خودروی خود تهیه نمایید. چون تایر هم مانند هر محصول دیگر دارای تاریخ مصرف است و بعد از گذشت این تاریخ مقرر کیفیت خود را از دست می دهد و مشکل ساز می باشد. همچنین قبل از اینکه خرید خود را کامل کنید می توانید در مورد قیمت آن تحقیق کنید تا احیاناً بالاتر از قیمت اصلی تایر آن را خریداری نکنید.

تایر های دانلوپ

از مشخصاتی که می توان برای این لاستیک نام برد استفاده آن در فصل تابستان است. البته از این لاستیک می توان در تمام فصول سال استفاده نمود، زیرا شرکت دانلوپ این محصول را به گونه ‌ای تولید کرده است که در برابر هر گونه آسیب های ناشی از تغییرات دما مانند انقباض و انبساط خود مقاومت زیادی نشان می دهد.

برای خرید انواع تایر می توانید به فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها مراجعه نایید و تایر مورد نظر خود را تهیه نمایید. نمایندگی های مجاز تمام محصولات خود را با ضمانت به شما ارائه می دهند بنابراین شما خیالتان از خرید راحت می باشد. بازرگانی میر جعفری از فروشندگان بزرگ در بخش تایر انواع خودرو ها می باشد .

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()