مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل از نسخه های جدید دستگاه های دیتا پروژکتور است. کاربری این دستگاه های دیجیتال در جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد. عملکرد این دستگاه ها بر پایه لامپ و عدسی است چون با استفاده از لامپ پرده نمایش را روشن می کند و با بهره گیری از قابلیت عدسی نیز تصاویر پردازش شده توسط دستگاه را با ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش منعکس می کند، در نتیجه تصاویر را می توان در اندازه های بزرگ مشاهده نمود. در حال حاضر با ورود تکنولوژی جدید به دنیای دیجیتال، امکان فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل برای متقاضیان فراهم می باشد. بنابراین متناسب با نوع کاربری که از این دستگاه قرار است استفاده کنند، می توانند مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را با بروزترین قابلیت خریداری نمود. در دنیای امروز لذت داشتن این دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود چون بدین وسیله به راحتی می توان، یک دستگاه دیجیتالی با نمایشگر بزرگ را در هر مکانی ایجاد نمود و از مزایای آن لذت کافی برد. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل با قیمت ارزان به سایت مراجعه نمایید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به دلیل ویژگی های مشخصات فنی که دارد، به راحتی می توان آن را حمل کرد. کاربرد گستردۀ این دستگاه ها در محیط های آموزشی چون دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه و همچنین سالن های کنفرانس و اجتماعات فرهنگسرا به علاوۀ اتاق های فکر شرکت ها می باشد. در واقع با استفاده از این دستگاه، به راحتی می توان در مکان های مختلف به دستگاه های منبع تغذیه ای چون کامپیوتر، لب تاپ، دوربین های فیلمبرداری، دستگاه های گیم پلیر و غیره متصل نمود و بدین وسیله تصاویر را در اندازه های بزرگ تر بر روی پرده نمایش نشان داد. در نتیجه علاوه بر تلویزیون، می توانید یک نمایشگر سیار داشته باشید و افرادی که تمایل به استفاده از کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال می باشند، می توانند از امکانات این دستگاه استفاده کنند. خوشبختانه با پیشرفت فناوری دستگاه های دیتا پروژکتور، میزان فروش آن در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است و امکان استفاده از قابلیت های دستگاه راحت تر از گذشته شده است. در حال حاضر انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل مجهز به سیستم عامل اندروید عرضه می شوند که امکان تنظیم برنامه های دستگاه را ساده کرده است.

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به دستگاه های دیجیتالی که مجهز به قابلیت وای فای می باشند، بتوان بدون هیچگونه ارتباطات کابلی، متصل شوید. در نتیجه با این دستگاه نیاز به حمل کابل اضافی نخواهید داشت. به همین دلیل این نوع دستگاه مورد استقبال خریداران واقع شده است. این نوع دستگاه به عنوان دستگاه های چند منظور برای رفع نیازهای متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و اکثر پورت های دستگاه های دیجیتال را همچون Audio، HDMI، S-Video، USB، VGA، شبکه ، میکروفن و بلندگو پشتیبانی می کند. خرید ویدئو پروژکتور های باکیفیت را از طریق سایت انجام دهید. 

قیمت مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل اندرویدی

قیمت مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل با سیستم عامل اندروید ارزان و بسیار مقرون به صرفه می باشد. در واقع با خرید این دستگاه به راحتی می توانید یک دستگاه نمایشگر پرتابل را به همراه خود داشته باشید و نیاز خود را در مکان های مختلف، در جهت نمایش تصاویر مرتفع سازید. البته قیمت ویدئو پروژکتور به میزان کنتراست، عمر لامپ، باتری، برند، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و سایز نمایشگر بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا یکی از اولین شرکت های تولید کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر امکان فروش آنلاین انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را با گواهی تضمین قیمت و کیفیت برای مشتریان فراهم کرده است.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه 09123548073

تلفن ثابت66748823 -66747281

ایمیل Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()