شوتینگ زباله یکی دیگر از دست آوردهایی است که در جهت رفاه و آسایش ساکنین ساختمان های بزرگ، برج ها، مجتمع های مسکونی و حتی برخی مشاغل نظیر هتل ها و بیمارستان ها پیاده سازی شده است. این مکانیزم جدید و بهداشتی دفع زباله های ساختمانی علاوه بر ارتقاء کیفیت زندگی، سلامت افراد و آسایش آن ها را نیز دوچندان کرده است، بطوریکه امروزه نصب و اجرای سیستم شوتینگ زباله مناسب برای ساختمان های مرتفع و  بزرگ به یک ضرورت در آمده است.  سیستم شوتینگ زباله به دو صورت داخلی و خارجی طراحی و اجرا می شود، این سیستم ها را می توان در انواع ساختمان های جدید به صورت توکار و ساختمان های قدیمی به صورت روکار اجرا نمود، تا تمامی افراد بتوانند از مزایای خرید سیستم شوتینگ زباله استفاده کنند. شرکت های بسیار زیادی در زمینه نصب و اجرای شوتینگ زباله در حال فعالیت هستند، و بسته به موقعیت و نوع پروژه های ساختمانی از روش های مختلفی برای نصب شوتینگ زباله استفاده می کنند، برای مثال در ساختمان های فروشگاهی، اداری و بیمارستان ها برحسب نوع موقعیت ساختمان و حجم بالای زباله از روش های نصب متفاوتی نسبت به ساختمان های مسکونی استفاده می شود، که البته این  موارد باید تحت نظر مهندیسن ناظر مجرب صورت گیرد تا در روند نصب و اجرای آن خللی به وجود نیاید. قیمت نصب شوتینگ زباله نیز بر حسب موارد بسیار زیادی از جمله مساحت و ابعاد کانال ها، نوع سیستم، متریال مصرفی و غیره محاسبه و تعیین می شود، اما در مجموع به دلیل هزینه های بسیار پایین تعمیر دستگاه شوتینگ زباله این محصول خدماتی امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد.برای سفارش سیستم شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

در گذشته سیستم های شوتینگ زباله دارای ایرادات بسیاری از قبیل ایجاد سر و صدا در هنگام دفع زباله ها و همین طور انتشار بوی نامطبوع زباله ها از درب ها و دریچه های ساختمان که امروزه با استفاده از برخی تجهیزات نظیر کاور صداگیر، تهویه هوا و نازل های شست و شوی کانل ها این مشکلات به خوبی مرتفع شده است، و دیگر نمی توان ایرادی را برآن ها افزود.  کانال اصلی شوت زباله که معمولا در ساخت آن از ورق های ضد زنگ استیل استنلس استفاده می شود، دوام بسیار بالایی در برابر رطوبت و فشار دارد، و سطح صاف و صیقلی آن به راحتی با استفاده از نازل های شست و شو پاک می شود، و به راحتی می توان بهداشت محیط را بالاتر برد. برای سفارش خرید درب شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

دریچه شوتینگ زباله، ساپورتها، هواکش تخلیه هوا، نازل های شست وشو درب انتهایی شوتینگ، سرعتگیر شوتینگ، کامپکتور و عایق صوتی از دیگر اجزاء تشکیل دهنده سیستم های جدید  شوتینگ زباله می باشند. این سیستم های دفع زباله را می توان برحسب کاربردی که در ساختمان ها دارند در دسته های سیستم های شوت نخاله، شوتینگ زباله آپارتمان، شوتینگ هتل ها و شوتینگ بیمارستانی قرار داد، که در کارایی یکسان هستند و تفاوت آن ها بیشتر در مرحله ی طراحی و خروجی آن ها می باشد.  برای کم حجم کردن زباله ها و جداسازی شیرابه ها از آن ها در این نوع سیستم ها از کامپکتور استفاده می شود، این قطعه زباله ها را فشرده می کند تا فضای کمتری را اشغال کنند. استفاده از سیستم های شوتینگ زباله مناسب برای ساختمان ها علاوه بر بهبود کیفیت زندگی، در مصرف انرژی برق آنسانسور و استهلاک آن صرفه جویی می کند، ضمن اینکه با بالابردن بهداشت محیط مانع رشد و ورود حشرات موذی به آپارتمان ها می شود.

شرکت نخستین کار  از معتبرترین شرکت های نصب و اجرای سیستم شوتینگ زباله با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که در شمار برترین شرکت های داخلی دارنده این فناوری است، و کارشناسان خود را به سراسر کشور برای نصب این خدمات ارسال می کند. با مراجعه به سایت این شرکت معتبر می توان از نحوه ی اجرای خدمات و پروژه های انجام شده آن اطلاعات کافی را کسب نمود، و در صورت لزوم با کارشناسان این مرکز تماس گرفت.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()