یکی از وسایل مهم در هر منزلی سرویس خواب می باشد. سرویس خواب جزء وسایلی است که بسیار ضروری بوده و باید به آن بسیار اهمیت داده شود. در زمان خرید سرویس خواب باید بسیار دقت داشته باشیم که سرویس خواب خریداری شده تمامی استاندارد های لازم را داشته باشد به خصوص تخت که مهم ترین وسیله در سرویس خواب است و ما زمان زیادی را در آن به استراحت می پردازیم بنابراین جنس و ارتفاع و اندازه ی تخت باید بسیار مناسب باشد.

انتخاب تخت مناسب در سرویس خواب

تخت مهم ترین بخش در انتخاب یک سرویس خواب می باشد. تخت ها دارای انواع مختلفی می باشند که در دسته بندی تک نفره و دو نفره جای می گیرند. تخت ها در جنس های فلزی و چوب ساخته می شوند که هر یک دارای مزیت های خود می باشد گرچه امروزه طرفداران تخت های چوبی بیشتر از فلزی بوده و تنوع را در تخت های چوبی بیشتر مشاهده می نماییم. تخت های چوبی خود در جنس های مختلف چوب درختان تقسیم بندی می شوند که بر اساس جنس و دوام و ماندگاری چوب به کار رفته دارای قیمت های مختلفی می باشند. بسیار مهم است که تخت انتخابی شما زیبا و مورد علاقه ی شما باشد اما باید توجه کنیم که یک تخت زیبا اگر بی کیفیت باشد مقاومت بالایی نخواهد داشت و هم به سلامتی ممکن است آسیب وارد کند. پس برای خرید باید کیفیت را مهم ترین موضوع قرار دهید تا بهترین خرید را داشته باشید. برای اطلاع از قیمت سرویس خواب  به سایت مراجعه کنید. 

کمد از دیگر لوازم در سرویس خواب می باشد که بسیار کاربردی بوده و می توان وسیله های شخصی را داخل آن قرار داد. کمد ها دارای انواع مختلفی می باشند که از لحاظ های مختلفی از قبیل ارتفاع، طرح، جنس و عرض و... با هم متفاوت می باشد. کمد ها را می توانید در انواع دلخواه سفارش دهید و لوازمی از قبیل لباس ها و کفش و لوازم شخصی را داخل آن قرار دهید. کمد از لوازم ضروری در هر اتاق خوابی است که باید دارای جنس خوب و بادوام باشد.

از دیگر لوازم ضروری و مهم آینه می باشد که در هر سرویس خوابی جای گرفته است. آینه وسیله ای است که فضای بسیار کمی اشغال می کند و بسیار کاربردی می باشد که در انواع کوچک می توانید آن را روی میز قرار دهید. آینه ها در انداز های مختلفی ساخته می شوند که مدل های رومیزی و قدی دارند که با توجه به میزان فضا می توانید آینه ای متناسب با محیط را خریداری نمایید.

میز توالت میزی کاربردی در سرویس خواب می باشد. میز توالت می تواند محل مناسبی برای قرار گیری لوازم کوچک و شخصی باشد. میز توالت ها نیز در ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند و در مراکز عرضه ی مستقیم سرویس خواب می تواند برای شما سفارشی ساخته شوند.برای خرید سرویس خواب اسپرت به سایت مراجعه کنید. 

پاتختی از دیگر لوازمی است که وجود آن در هر اتاق خوابی لازم می باشد زیرا این میز همان طور که از نامش مشخص است نزدیک به تخت قرار می گیرد و لوازمی از قبیل عینک و لیوان و اشیای دم دستی را می توان بر روی آن قرار داد معمولا برای تخت های یک نفره از یک پاتختی و برای تخت های دو نفره از دو پاتختی استفاده می شود. البته برخی از افراد از یک پاتختی برای تخت های دونفره با توجه به محدودیت فضای خانه استفاده می نمایند.

پاف از دیگر لوازم سرویس خواب می باشد. پاف وسیله برای نشستن می باشد که معمولا پایین تخت قرار می گیرد  می توان وسیله های کوچک را نیز بر روی آن قرار داد اما این وسیله در اتاق های کوچک جاگیر بوده و به دلیل ضروری نبودن آن برخی از افراد آن را از سرویس خواب حذف می کنند. فروشگاه دیجی چوب در خدمت شماست.

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()