آبگیر گوجه از جمله دستگاه های صنعتی است که بسیار کاربردی می باشد. این دستگاه به دلیل کارایی ویژه ای که دارد، باعث سرعت بخشیدن به راندمان کاری فرد برای امر آبگیری گوجه فرنگی می شود. همانطور که می دانید فصل تابستان به عنوان یکی از فصل هایی است که میوه های مختلفی به ثمر می رسند. گوجه فرنگی نیز یکی از مهمترین محصولات کشاورزی است که در فصل تابستان بیشترین برداشت را در سراسر کشور دارد و رب به عنوان فرآوردۀ این محصول گران بهاء به حساب می آید. از گذشته تا به امروز مرسوم است که افراد مختلف به صورت جداگانه خود، اقدام به خرید گوجه فرنگی در اندازه های مختلف می کردند و به روش های سنتی اقدام به آبگیری گوجه فرنگی می کردند. لیکن خوشبختانه تولید کنندگان تجهیزات صنعتی را ساخت دستگاه های صنعتی آبگیر گوجه توانسته اند خدمات شایانی به مردم کنند و آسودگی خاطر را برای آنان فراهم آورند. خرید و فروش دستگاه آبگیر گوجه رونق پیدا کرده است چون به فرآیند آبگیری گوجه فرنگی در مدت زمان کوتاهی کمک می کند و به نوعی زحمت اضافی که بر دوش مردم قرار گرفته می شود را کاهش می دهد.

خرید دستگاه آبگیر گوجه

خرید دستگاه آبگیر گوجه صنعتی و خانگی با ظرفیت های مختلف عرضه می شود که مطابق با نیاز مشتریان باشد. کارشناسان تغذیه بر اساس تحقیقات علمی و پزشکی که انجام داده اند به این نتیجه دست یافته اند که گوجه فرنگی به عنوان یکی از محصولات پایه ای کشاورزی است که حاوی 22 کالری به همراه 5 گرم کربوهیدرات و یک گرم پروتئین می باشد که فاقد چربی می باشد. گوجه فرنگی از جمله محصولاتی است که غنی از ویتامین A، C و فولیک اسید می باشد و به همین دلیل برای بدن بسیار مفید می باشد و برای درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف از جمله کم خونی و سرطان مصرف می شود. از این رو تهیه رب گوجه فرنگی که مهم ترین فرآوردۀ گوجه می باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. در حال حاضر انواع دستگاه آبگیر گوجه فرنگی در بازار ساخته شده است که از نظر ظرفیت و بازدهی با یکدیگر متفاوت می باشند. از این رو متناسب با نیاز خود، خرید مناسب ترین دستگاه آبگیری گوجه را انجام دهید. دستگاه آبگیر گوجه ماردونی و ماردون پرس از جمله دستگاه های مختلف آبگیری گوجه می باشد که مشمول ظرفیت های مختلف می باشد.

فروش آبگیر گوجه

فروش دستگاه آبگیر گوجه باکیفیت به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است و در فصل تابستان، افراد زیادی خواستار خرید دستگاه های آبگیر ماردونی هستند. معمولاً جنس بدنۀ این دستگاه از استیل است و دارای موتور با توان 2 اسب بخار می باشد که برق مصرفی دستگاه برابر 13 آمپر معادل با میزان برق مصرفی 1600 وات می باشد. از همین رو قدرت و توان کافی برای آبگیری گوجه فرنگی را در ظرفیت های مختلف دارد و آب خالص را به واسطۀ خروجی مجزا به شما تحویل می دهد و تفالۀ گوجه فرنگی روی توری دستگاه جمع می شود و در نهایت تخلیه می شود. 

خرید آبگیر گوجه ارزان

خرید آبگیر گوجه ارزان، موجب شده است تا افراد مختلف بتوانند از مزایای این دستگاه استفاده کنند و در فصول تابستان به صورت مجزا رب خانگی تهیه کنند که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. عرضۀ دستگاه های صنعتی آبگیر گوجه به شما کمک می کند تا با حداقل هزینه و بدون زحمت بتوانید آبگیری گوجه فرنگی را انجام دهید.

شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از شرکت های تولید کنندۀ معتبر در ایران فعالیت صنعتی خود را آغاز نموده است و ساخت و توزیع انواع دستگاه آبگیر گوجه در تهران را به صورت تضمینی انجام می دهد.

تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴
02191300269 09120210556 09120807304
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()