هر آنچه از تردمیل باید دانست:

مزایا و معایب تردمیل:

هنگامی که از این وسیله استفاده می کنیم باید شیوه درست استفاده از آن را بلد باشیم. تردمیل وسیله ای است که از آن برای لاغر شدن و رسیدن به اندام دلخواه استفاده می شود. از معایب آن می توان به ساییدگی مفصل های زانو اشاره کرد. که همین موضوع آسیب‌های بسیار زیاد و جدی برای بدن ایجاد می کند؛ مانند کمردرد، خمیدگی بدن و عواملی از این قبیل، بیماری های ناشی از استفاده بی رویه و نادرست از این دستگاه محسوب می شود. افرادی که ممنوعیت کارکردن با این دستگاه را دارند افرادی هستند که دچار بیماری های استخوانی مانند نرمی استخوان، پوکی استخوان و کسانی که روماتیسم مفصلی دارند نباید از تردمیل استفاده کنند. معمولاً عضو آسیب پذیر در این ورزش زانو است به دلیل اینکه تمامی وزن بدن بر روی زانو قرار میگیرد. به همین علت است که هنگام استفاده از این وسیله چه افرادی که مشکل زانو ندارند و چه افرادی که مشکلات استخوانی دارند، اگر به اجبار از این وسیله استفاده می کنند بهتر است از زانو بند استفاده کنند چرا که زانو بند موجب می‌شود گرفتگی عضلانی برای شخص به وجود نیاید. از مزایای استفاده از این وسیله علاوه بر رسیدن به اندام دلخواه و لاغر کردن باید به داشتن روحیه سالم و پر نشاط اشاره کرد زیرا می‌دانیم که کلا ورزش کردن علاوه بر فواید بسیار بالایی که برای جسم دارد روح را هم جلا می بخشد.برای اطلاع از خرید اینترنتی تردمیل به سایت مراجعه کنید. 

انتخاب این وسیله برای افراد را با مشغله برای ورزش کردن بسیار مناسب است زیرا خیلی از افراد هستند که این وسیله را تهیه کرده و در منزل خود قرار می دهند و افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای ورزش کردن ندارند می توانند با خریدن این مدل از دستگاه های پیشرفته یک پکیج کامل از انواع و اقسام ورزش ها را در منزل خود داشته باشند. و به اصطلاح باشگاه را به خانه بیاورند به این صورت که استفاده از این وسیله بسیار راحت بوده و نیازی به پوشش های سنگین نیست. برای رفتن به باشگاه و استفاده از این دستگاه نیازمند این است که زمانی را در بیرون از منزل طی کنیم، اما استفاده از این وسیله در منزل موجب می‌شود که از بودن در ترافیک خودداری شود و این یکی از مزایای بسیار خوب این وسیله می باشد.برای خرید تردمیل های باشگاهی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

ویژگی های یک تردمیل خوب:

به شکل کلی تردمیل از یک صفحه نمایشگر، تسمه، نوار صفحه، دسته و فرم بدن و همچنین موتور برای به حرکت در آمدن صفحه تسمه تشکیل شده است. جنسی که برای فرم دسته و بدنه های این دستگاه استفاده می‌شود ممکن است از جنس استیل یا آلومینیوم باشد. که استیل فلزی است که سنگین است ولی در دراز مدت ممکن است که زنگ بزنند و ظاهر دستگاه را دچار تغییرات بکند. اما استفاده از آلومینیوم سبک است و زنگ نمیزند. هر چقدر که تردمیلی عرض بیشتری داشته باشد استفاده از آن راحت تر بوده و آسیب‌ها و خطرات احتمالی هنگام استفاده از این دستگاه کمتر است. خرید تردمیل را از مراکز فروش معتبر انجام دهید. 

اگر جثه بزرگی دارید و گام های بلند تری بر می دارید بهتر است از وسیله ای استفاده کنید که طول و عرض بیشتری دارد. به شکل معمول تمامی تردمیل ها عرضی بالاتر از ۴۰ سانتیمتر دارند. معمولاً تسمه این وسیله حتماً  باید دو لایه باشد و عرضی معادل به ۳۵ سانتی متر و طول ۱۰۰ سانتیمتر را دارا است. نوار صفحه در این محصول به گونه ای طراحی شده است که ضربه های وارده بر پا را هنگام راه رفتن، چه راه رفتن سریع و چه دویدن های طولانی می گیرد. و از آسیب هایی که ممکن است به پاشنه ی پا وارد شود جلوگیری می کند. نمایشگر به کار رفته در این وسیله باید مواردی مانند ضربان قلب، میزان کالری سوخته شده، مدت زمانی که بر روی وسیله در حال فعالیت هستید و شیب را نمایش بدهد. هر چقدر که هزینه بیشتری برای این دستگاه در نظر بگیرید وسیله ای پیشرفته تر را صاحب می شوید.

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()