هر آنچه که باید درباره ی خرید تردمیل دانست:

از مواردی که باید در مواقع خرید تردمیل به آن توجه نشان داد کیفیت دستگاه است. هر چقدر که دستگاه از بدنه ای مقاوم تر ساخته شده باشد، یعنی فلز استفاده شده در دسته ها و بدنه ی محصول نام برده اگر از فلزات سنگین و مقاوم باشد، طول عمر دستگاه بسیار بالا می رود. معمولا از فلز هایی استفاده می کنند که سنگین وزن باشد چرا که این فلزات سنگین در هنگام دویدن بر روی‌ دستگاه از لغزش و تکان خوردن آن جلوگیری می کند. برای ساختن تردمیل از استیل استفاده می شود، اما از معایبی که این فلز دارد این است که ممکن است دچار زنگ زدگی بشود. این زنگ زدگی عمر دستگاه را کاهش می دهد و علاوه بر آن موجب ظاهری زننده برای تردمیل می شود. یکی دیگر از فلز هایی که معمولا برای ساختن این دستگاه استفاده می شود فلز آلومینیوم ‌است، این فلز وزن سبکی دارد و زیبایی و جلای خاصی به دستگاه نام برده شده می بخشد.‌ امروزه از آلومینیوم برای تردمیل استفاده می شود. برای خرید تردمیل باید دقت کرد که موتور به کار رفته شده در دستگاه چه قدرتی دارد، اما باید به این امر توجه داشت که برخی از تردمیل ها هستند که فاقد موتور می باشند. برای خرید  تردمیل بادوام به سایت مراجعه کنید.

برای دانستن این امر که موتور کار شده در تردمیل بهتر است از چه قدرتی برخوردار باشد باید اشاره داشت که بهتر از قدرت این موتور ها کمتر و پایین تر از یک و نیم‌ اسب بخار نباشد. چرا که باید توانایی چرخیدن و به کار افتادن تسمه ی چند لایه ای به کار رفته شده در دستگاه را داشته باشد. از دیگر موارد بسیار مهم در مورد موتور تردمیل این است که باید موتور کار شده این قدرت و توانایی را دارا باشد که اگر یکی از افرادی که از این دستگاه استفاده می کند وزنی بالاتر از ۱۳۰ کیلو گرم داشته باشد، باید توان موتور به ۲ یا ۳ اسب بخار تغییر بکند.

ادامه ی توضیحات در مورد خرید تردمیل:

در قسمت بالا موتور تردمیل را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید تردمیل  به آن توجه نشان داد و آن هم در مورد موتور تردمیل می‌باشد، نرم‌ بودن و بی صدا بودن موتور است. برای انتخاب دستگاه بهتر است به این امر توجه کنید که دستگاهی را خریداری کنید که برق کمتری را مصرف می کند و موتور آن دارای قابلیت AC باشد. برای آسیب نرسیدن به عضله های پا و استخوان های زانو و مچ پا بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که دارای ضربه گیر باشد. ضربه گیر موجب می‌شود که هنگام دویدن ضرباتی که به استخوان ساق پا و مچ پا وارد می‌شود کمتر باشد و آسیب‌ها و خطرات احتمالی را به طور چشمگیری کاهش می دهد. هنگامی که از تردمیل استفاده می‌کنیم باید بدانیم که از چه برنامه‌ای پیروی کنیم تا نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. اگر می خواهید که با داشتن تنها یک وسیله در خانه برنامه خواب و زندگی خود را بهتر کنید بهتر است که از تردمیل چند کاره استفاده کنید. برای اطلاع از فروش انواع تردمیل باشگاهی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید.

چراکه تردمیل چند کاره علاوه بر دویدن و پیاده روی روزانه می توانید از برنامه هایی مثل مسگری، دراز نشست و ورزش هایی از این قبیل استفاده کنید. و با داشتن برنامه سه ماهه به وزن ایده آل خود برسید.‌ کسانی که از تردمیل استفاده می‌کنند باید در خرید این وسیله بسیار دقت انجام بدهند زیرا این وسیله موجب عضله سازی و چربی سوزی در بدن میشود و با حفظ برنامه های مناسب می توان تناسب اندام بسیار عالی را از آن خود کرد. معمولاً تردمیل های چند کاره باید موتور بسیار قوی تری داشته باشند. به این علت که اگر افرادی با وزن بسیار بالا از آن استفاده می کنند قدرت موتور به ۳ به بالا تغییر بکند. تسمه ای که برای آن استفاده می‌کنند باید حتماً چند لایه باشد با حفظ داشتن ضربه گیر برای جلوگیری از خطرات احتمالی به کار میرود.

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()