تعریف استرچ پالت بند:

یکی از مهمترین مراحل تولید یک محصول بسته بندی آن است که علاوه بر محافظت کردن از آن می تواند به زیبا و شکیل بودن و همچنین جلب توجه کردن عموم مردم بپردازد. برای بسته بندی محصولات از مواد مختلفی مانند استرچ یا استرچ پالت بند باکیفیت ، سلفون، شیرینگ، حباب دار و غیره استفاده می شود. استرچ پالت بند مانند سلفون ‌های رول شده بزرگی است که در صنعت در ضخامت های مختلفی تولید شده و برای بسته بندی کردن محصولات مختلفی از آن استفاده خواهد شد. این رول استرچ پالت بند می تواند از کوچکترین محصولات تا بزرگترین آن ها را به روشهای مختلفی بسته بندی نماید. برای پالت کردن محصولات استرچ می توان از رول های نایلون یا فیلم‌ های آن ها استفاده نمود. البته باید اضافه کرد که این نایلون ها را می ‌توان هم به صورت دستی و هم توسط دستگاه های بسیار پیشرفته ای که به پالت کردن محصولات می پردازد، استفاده نمود. شرکت‌ های تولید کننده محصولات مختلف که دارای محصولات کوچک یا متوسط می باشند این محصولات را در تعداد مختلفی جمع آوری کرده و به صورت یک پالت توسط دستگاه خاص آن بسته بندی خواهند کرد. ولی محصولاتی که دارای سایز های بسیار بزرگی باشند نمی توانند روی دستگاه مخصوص پالت بندی کردن، جای گرفته شوند. در نتیجه آن ها را به صورت دستی و توسط کارگر مربوطه بسته بندی خواهند کرد. از مهمترین مزیت هایی که این ماده در بسته بندی محصولات مختلف تولید شده دارد، ارزان بودن و با کیفیت بودن آن است. نایلون های استرچ می تواند کالاهای مختلف را به گونه ای بسته بندی کند که هیچ گونه هوا و آلودگی به آن ها نفوذ نکرده و در نتیجه باعث می شود این محصولات هیچ آسیبی نبینند. همچنین با توجه به انبار کردن یک سری از محصولات در قسمت های تولیدی با استفاده از سلفون استرچ می توان اطمینان داشت که هیچ گونه رطوبت و یا گرد و خاکی روی آنها ننشسته و به آن ها نفوذ نخواهد کرد.

ویژگی های استرچ پالت بند:

نایلون های استرچ پالت بند در تیراژ بسیار بالایی تولید شده و در ابعاد گوناگونی وجود دارند. بر حسب نوع محصولی که در کارخانه ها و کارگاه های مختلف تولید می شود و بر اساس سفارش این مراکز نسبت به نوع کالای آن ها، نایلون های مختلفی تولید شده و توسط این مراکز به مصرف خواهد رسید. از ویژگی های دیگر نایلون های استرچ پالت بند سفارشی سازی آن ها می باشد. به این معنی که می‌ توانند به صورت ساده و کاملاً شفاف باشند و بدون هیچ گونه لوگو و رنگ باشند، یا این که می توانند بر حسب سفارش مورد نظر دارای طرح و رنگ های مختلفی باشند. اکثر مواقع نایلون های طرح و مدل دار و یا دارای لوگو برای محصولاتی استفاده می شود که بخواهند در بازار به فروش بسیار بیشتری دست پیدا کنند و همچنین اکثراً این نوع بسته بندی رنگی و یا دارای برند، برای محصولات غذایی استفاده می شود که بتوانند در فروشگاه های مختلف بیشترین جلب توجه را از آن خود کنند. همچنین گاهی اوقات یک سری از محصولات وجود دارند که تولید کننده آن ها مایل نیست این محصولات به صورت کاملی واضح باشند و در نتیجه به استفاده از نایلون های استرچ نوع مات می پردازند.  برای اطلاع از قیمت نایلون شیرینگ  به سایت فروشگاه دریا پلاستیک مراجعه نمایید. 

تولید کننده های کاشی و سرامیک های مختلف برای این که طرح کاشی و یا سرامیک های آن ها به صورت کامل دیده شود نیز از نوع شفاف آن ها برای پالت کردن استفاده می کنند. از ویژگی های قابل ذکر دیگر نایلون های استرچ پالت بند که برای پالت کردن استفاده می شود، ضخامت آن ها است که در انواع بسیار گوناگونی وجود دارد. زیرا بعضی از کالاها را نمی ‌توان توسط استرچ های نازکی بسته بندی نمود زیرا ممکن است در اثر تیز بودن و یا اشکال هندسی متفاوت به آن ها آسیب وارد کرده و یا این نایلون ها ناپایدار شوند، در نتیجه باید برای آن ها از نایلون های استرچ ضخیم تری استفاده نمود.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()