در میان تمامی روش های بسته بندی محصولات مختلف  استفاده از نایلون حبابدار یک روش قدیمی، ایمن و پرکاربرد می باشد، که همچنان در شمار اولین انتخاب های صاحبان صنایع تولیدی برای بسته بندی انواع کالاها و محصولات می باشد. این نایلون ها تفاوت های بسیار زیادی با دیگر نایلون های پلاستیکی از نظر ترکیبات سازنده، مشخصات فیزیکی و طراحی ظاهری دارد، و همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، تنها مورد مصرف این محصولات پلاستیکی، در صنعت بسته بندی مواد می باشد، تا با پایین ترین قیمت، بتوان انواع محصولات گران قیمت، باارزش و شکستنی را بسته بندی نمود و به سراسر دنیا ارسال کرد. نایلون حبابدار باکیفیت دارای ساختاری مشبک و حفره حفره است، که درمیان این حفره ها هوا قرار گرفته است، و در اصل می توان گفت، هوایی که درون این حفره ها قرار گرفته است، مانند یک پوشش ضد ضربه عمل می کنند، و از محصولات در برابر خراش، ضربه و رطوبت های جزئی محافظت می نماید. استفاده از نایلون های حبابدار به قرن ها پیش می رسد، و از آن زمان تا کنون صنعت بسته بندی با تحولات بسیار زیادی روبه رو شد، و دستگاه های بسته بندی جدیدی وارد بازار شدند، اما همچنان بسیاری از تولیدکنندگان تمایل دارند محصولات خود را با استفاده از انواع نایلون حبابدار در ابعاد و لایه های مختلف بسته بندی و به بازارهای جهانی و یا داخلی عرضه کنند، زیرا این روش بسته بندی به دلیل قیمت بسیار پایین و  سهولت بسته بندی همواره طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده از  نایلون حبابدار ارزان یک روش بسیار مناسب و ایمن برای ارسال انواع محصولات به سراسر کشور می باشد، و  هنوز هم شرکت های تولید و فروش نایلون حبابدار با قدرت و ظرفیت های بسیار بالا به تولید انواع نایلون حبابدار در لایه های مختلف می پردازند. برای اطلاع از فروش مستقیم نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

نایلون حبابدار را می توان در شمار محصولات پلیمری باکیفیت قرار داد، که استحکام بسیار بالایی دارند، این محصولات باکیفیت در ابعاد مختلف و سفارشی نیز تولید می شوند، متقاضیان استفاده از این محصولات می توانند سفارشات خود را مبنی بر ابعاد (طول،عرض) استاندارد این محصولات را در اندازه های محصولات و کالاهای خود سفارش داد. انواع نایلون باکیفیت و استاندارد را بسته به نوع و حساسیت محصولات می توان در لایه های 2،3،5 خریداری کرد، و مورد استفاده قرار داد، با افزایش تعداد لایه ها به مراتب مقاومت و  قیمت نایلون حبابدار افزایش پیدا خواهد کرد، و محصولات بسته بندی شده در برابر ضربات ایمنی بیشتری پیدا می کنند. جلوگیری از ایجاد خراش ها و ضرب دیدگی در حین جابجایی و حمل و نقل خصوصا در صنعت مبلمان بسیار حائز اهمیت است، و این صنعت تولیدی را می توان در شمار مشتریان بالقوه این محصولات قرار داد. اما دیگر صنایع همچون لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، شیشه و کریستال و غیره هم از این نوع بسته بندی برای عرضه و فروش محصولات خود استفاده می کنند. برای خرید سلفون پشت چسبدار ارزان به سایت مراجعه کنید. 

مقاومت این پوشش های بسته بندی تا حدود بسیار

زیادی به حبابهای ریز و درشت موجود در لایه های پلاستیکی آن بستگی دارد، ابعاد و تراکم حباب های هوا در انواع نایلون حبابدار را می توان به صورت سفارشی و متناسب با درخواست متقاضی انجام داد. متقاضیان خرید نایلون حبابدار ارزان و باکیفیت باید در ابتدا، ابعاد و نوع این پلاستیک های پلیمری را مشخص نمایند، انواع نایلون حبابدار را می توان در طرح های کاور، پاکت و کیسه و اشکال برش خورده سفارش و خریداری نمود.

شرکت ناب پلاستیک یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های تولید و فروش نایلون حبابدار با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت موجود در بازار در اندازه های استاندارد و سفارشی می باشد. متقاضیان خرید انواع نایلون حبابدار بادوام و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند، و  در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()