سنسور نوری یک قطعه بسیار پر کاربرد در تمامی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی می باشد، که کار را برای نیروی انسانی بسیار ساده تر کرده است. تمامی قطعات الکترونیک، سیستم های هوشمند و اتوماسیون صنعتی بر پایه استفاده از این قطعات به فعالیت خود ادامه می دهند، بطوریکه می توان گفت ورود حسگر ها سبب ایجاد یک انقلاب صنعتی بسیار بزرگ در سراسر دنیا شده است، و بسیاری از دسنگاه های پیشرفته ی امروزی مدیون این قطعات به ظاهر ساده ولی کاربردی می باشند. این حسگر ها بر اساس نوع عملکرد آن ها  در دسته های سنسور نوری یک طرفه، سنسور نوری دو طرفه و سنسور نوری رفلکتوری قرار می گیرند، که هر کدام از آن ها کاربردهای خاصی در صنایع مختلف دارند. اساس کار این قطعات هوشمند و برنامه ریزی شده بر مبنای ارسال و دریافت نور مدوله شده می باشد، این نور ها در پالس هایی با توان 30-5KHz کار می کنند، و  که سبب بالا و پایین رفتن رنج تشخیص در آن ها می شود. این حسگرهای نوری بر اساس تشخیص کمیت های فیزیکی نظیر دما، فشار و رطوبت فعالیت می کنند، و آن ها را به سیگنال های آنالوگ و دیجیتال برای دستگاه ها تبدیل می کند. برای خرید انواع سنسور نوری به سایت مراجعه کنید. 

 همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، انواع سنسور نوری نیز مانند سنسورهای مجاورتی دارای یک میدان الکترومغناطیسی است که در طیف نوری مرئی سبز تا سنسور نوری نامرئی مادون قرمز تاوانیی انجام کار و تشخیص اجسام را داند. قیمت سنسور نوری باکیفیت و بادوام بر اساس بسیاری فاکتورهای کمیتی و فیزیکی نظیر سرعت انجام، کیفیت ساخت، برند سازنده و نوع سنسور قیمت گذاری می شوند، که البته به دلیل دوام بسیار بالای این قطعات می توان آن ها را مقرون به صرفه دانست. متقاضیان خرید سنسور نوری در برندهای مختلف باید به شعب نمایندگی این محصولات مراجعه کنند، تا بتوانند قطعات اصلی و با کیفیت را تهیه کرده و از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی آسوده خاطر باشند.برای اطلاع از  خرید سنسور ارزان به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین مزایای استفاده از سنسور نوری در صنایع مختلف می توان به توانایی تشخیص اجسام از فاصله های دور، طول عمر مفید بالا و خرابی بسیار کم، سرعت پاسخگویی بالا، عدم نیاز به تماس با اشیاء و قیمت مناسب اشاره کرد، که سبب وفور استفاده از این قطعات در صنایع مختلف شده است. تشخیص کمیت ها و جنبه های فیزیکی مختلف و کاهش هزینه های نیروی انسانی از دیگر دلایل استفاده از سنسور نوری می باشد، که البته این موارد را می توان در شمار مزایای غیر مستقیم استفاده از این قطعات دانست.  انواع سنسور نوری برخلاف قابلیت های بسیار زیادی که دارند، دارای یک ساختار بسیار ساده هستند، که شامل فرستنده، گیرنده و مدار خروجی می شود، این سه قسمت از اصلی ترین اجزاء این حسگرهای نوری باکیفیت می باشند. سنسورهای اقایی، نوری، استوانه ای، مکعبی، تشخیص رنگ و فیبر نوری از انواع سنسورهای نوری مورد استفاده در صنایع بزرگی نظیر چاپ و بسته بندی، پزشکی، هسته ای، دوربین های مدار بسته، تمامی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات صوتی و تصویری می باشند. بازار خرید و فروش انواع سنسور نوری همواره به دلیل کاربردهای این قطعات در صنایع مختلف از رونق بسیار بالایی برخوردار است، و هیچ گاه از پویایی آن کاسته نمی شود، این سنسورها را می توان در برندها و انواع مختلف با ارزان ترین قیمت از فروشگاه های معتبر و مجاز عرضه کننده این تجهیزات خریداری کرد.

فروشگاه اینترنتی تهران اتوماسیون از معتبرترین مراکز فروش سنسور نوری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. متقاضیان خرید انواع سنسور نوری ارزان قیمت و با کیفیت با مراجعه به آدرس اینترنتی این مجموعه می توانند، محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند. ارسال مطمئن و فوری محصولات، گارانتی و ضمانت اصالات کالا از مهمترین مزایای خرید از نمایندگی تهران اتوماسیون می باشد.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()