کفی تخت یکی از اجزاء اصلی تشکیل دهنده تختخواب ها می باشد، که از مهمترین وظایف آن می توان به تحمل وزن تشک و تنظیم ارتفاع استاندارد تخت از زمین اشاره کرد. بعد از سر هم کردن تختخواب ها، کفی تخت را درست در مرکز آن قرار می دهند. این کفی ها به میزان حداقل 10 سانتی متر از اطراف بدنه تختخواب فاصله دارند، و تشک به روی آن قرار می گیرد و می توان این کفی ها را از اساسی ترین ملزومات تختخواب ها دانست که تشک بر روی آن سوار است. ساختار تختخواب به نوعی است که وزن تشک به طور کامل از تمامی جهات به کفی منتقل می شود و کفی ها معمولا به پهنای عرض تشک و تخت می باشد، زیرا در غیر این صورت یعنی در مواقعی که مساحت کفی کوچکتر از ابعاد تشک باشد، احتمال خرابی و شکستگی تشک ها به مراتب بالاتر می رود و این مسئله دوام تشک ها را نیز کم تر می کند. با توجه به موارد ذکر شده مساحت و ابعاد کفی تخت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و معمولا کفی های مناسب در حدود 10 تا 15 سانتی متر کمتر از مساحت تخت ها انتخاب می شوند، این کفی ها بسته به مساحت تختخواب و به صورت استاندارد و در ابعاد کودک، نوجوان، یک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند، البته امکان سفارشی سازی خرید کفی تخت در ابعاد مورد نظر مشتری نیز توسط برخی از مراکز تولید و عرضه این محصول نیز فراهم شده است. کفی ها باید متناسب با وزن و فیزیک فرد و یا افرادی که از آن استفاده می کنند، انتخاب شوند. برای مثال کفی های ساده نئوپانی به دلیل کیفیت و دوام پایین، برای تخت های دو نفره و وزن های سنگین مناسب نیستند.برای اطلاع از قیمت فروش کفی تخت به سایت مراجعه کنید.

همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، یکی از کاربردهای کفی تخت استاندارد تنظیم ارتفاع و فاصله تشک از زمین می باشد، که اهمیت بسیار زیادی در نحوه ی صحیح نشستن و برخواستن از تخت دارد. ارتفاع مناسب تخت باعث می شود، افرادی که بیماری ستون فقرات دارند، سالمندان، بیماران قلبی و افراد ناتوان انرژی کمتری را برای برخواستن و نشستن بر روی تخت مصرف کنند و استراحت را برای آنها ساده تر می کند. این کفی ها را باید با نوع تخت و فیزیک افراد انتخاب نمود. امکان خرید سفارشی کفی تخت در ابعاد مورد نظر نیز وجود دارد، تا مشتریان بتوانند تخت ایده آل خود را متناسب با ارگونومی بدن خریداری نمایند. کیفیت هر محصول تولیدی وابسته به متریال مصرفی که در ساخت آن به کار رفته، می باشد و کفی تخت نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست. چوب، آهن و ترکیب آنها با یکدیگر از جمله مواد اولیه مصرفی در تولید کفی  می باشند که هر کدام از آنها تنوع بسیار زیادی دارد. برای مثال انواع کفی تخت فلزی با آلیاژ استیل به دلیل کیفیت بالا و مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی از دوام بالاتری برخوردار است و البته در مقایسه با دیگر آلیاژهای فولادی، قیمت کفی استیل نسبت به دیگر کفی ها بالاتر است. نحوه ی طراحی و تولید کفی ها نیز از دیگر موارد بسیار مهم در انتخاب آنها می باشد. این کفی ها را می توان در دو گروه کفی تخت ساده و کفی جکدار قرار داد که نسبت به یکدیگر تفاوت هایی دارند، برای مثال کفی های جکدار برای تخت های تاشو و یا تخت های جدید و مدرن در سبک های دکوراسیون مدرن و مینیمال ایده آل هستند و از فضای زیر جکها می توان به منظور قرار دادن اشیاء استفاده نمود، این کفی ها از دوام و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و امروزه خرید کفی تخت جکدار نسبت به کفی های ساده از محبوبیت بالاتری برخوردار است. برای اطلاع از فروش اینترنتی کفی تخت جکدار از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروشگاه آنلاین ویستا کالا با یک دهه تلاش و فعالیت مستمر در زمینه تولید منسوجات چوبی و فلزی در بالاترین سطح کیفی، توانسته با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید اینترنتی اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. فروش کفی تخت در این مرکز به علت عرضه بی واسطه و مستقیم  با ارزان ترین قیمت موجود در بازار انجام می شود. و همین طور ارسال فوری و مطمئن کالا به همراه ضمانت نامه اصالت محصول از دیگر امتیازات خرید از این مرکز معتبر ویستا کالا می باشد. متقاضیان خرید انواع کفی تخت با کیفیت و استاندارد با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه تولیدی می توانند لیست محصولات را به همراه قیمت آنها مشاهده نمایند و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()