کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین محصولات کاغذ دیواری است که از نظر طراحی بسیار متفاوت می باشد و از زیبایی خاصی برخوردار است. چاپ کاغذ دیواری خاص و منحصربفرد است چون از چاپ یک تصویر کامل طراحی شده است. در صورتی که کاغذ دیواری ساده از چاپ تصاویر ساده تولید می شود. در نتیجه می توانید از این موقعیت در جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان از آنها استفاده نمود که بهترین نمای دکوری را برای قسمت های مختلف ساختمان ایجاد می کند. استفادۀ بجا از ترکیب رنگی و همچنین طرح های مختلف در فضاهای متفاوت می تواند جلوۀ خاصی به نما ببخشد که بدون آن زیبایی و لطافت قابل گویایی نخواهد داشت. بنابراین می توانید از تجربیات افراد متخصص استفاده کنید و مناسب ترین طرح دیوارپوش را برای نصب به دیوار استفاده کنید. چند سال اخیر خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی رونق گرفته است چون از نظر زیبایی، بسیار فوق العاده می باشد. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری سه بعدی بادوام  به سایت مراجعه نید. 

فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی

فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی در طرح و رنگبندی های مختلف انجام می گیرد چون برگرفته از تصاویر واقعی و گرافیکی هستند که به وسیلۀ دستگاه های پیشرفته چاپ دیجیتال با قیمت مناسب چاپ می شوند. در ضمن با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توان تصاویر را بر روی کاغذ کاغذ دیواری نصب نمود و با ایجاد سایه و روشن هایی، به راحتی می توان طرح های متنوع پوستر دیورای سه بعدی را طراحی نمود که جلوه ای واقعی از تصاویر خواهند داشت. مهمترین ویژگی که کاغذهای دیواری سه بعدی دارند، مسئله طراحی آن می باشد که به صورت چاپ تصاویر کامل می باشد و حاصل تکرار تصاویر نمی باشد. همچنین این نوع کاغذ دیواری 3D برخلاف کاغذ دیواری سه بعدی به صورت چند تکه ای به فروش می رسد. از جمله ویژگی های قابل توجه این نوع کاغذ دیواری می توان به قیمت ارزان، تنوع طرح، قابلیت شستشو، ثبات چاپ تصاویر در برابر تابش نور خورشید، مقاومت بالا در برابر پاره شدن و ... اشاره نمود که موجب محبوبیت این محصول شده است.

در نتیجه می توانید از زیبایی این محصول در جهت تزئین دکوراسیون اتاق ها، سالن پذیرایی، محیط های اداری، تجاری، هتل ها، رستوران، کافی شاپ و غیره استفاده نمود که از زیبایی خاص و فوق العاده برخوردار می باشد. لذا افرادی که تمایل دارند که طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان را به زیباترین تصاویر تزئین کنند، می توانند مطابق با سلیقۀ شخصی بهترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی جذاب را انتخاب کنند که به چیدمان وسایل دکوراسیون و همچنین رنگبندی اجزای مختلف ساختمان بیاید . برای خرید پوستر دیواری آرایشگاه با قیمت مناسب از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

فروش کاغذ دیواری سه بعدی برجسته که به دلیل داشتن سایه و روشن های بجا در طراحی گرافیکی آن، در سراسر جهان رونق گرفته است و در کشور ما نیز افراد زیادی طرفدار این محصول هستند. چرا که با قیمت ارزان می توان، بهترین طرح این نوع دیوارپوش را تنها در بخشی از دکوراسیون اتاق نصب نمود و زیبایی دکوراسیون داخلی را چندین برابر کرد. خوشبختانه از گذشته تا به امروز این نوع دیوارپوش از محبوبیت فراوانی در میان مردم برخوردار بوده است و در رنگبندی های مختلف عرضه می شوند. لذا افرادی که مایل هستند که نمای خاصی در دکوراسیون ساختمان ایجاد کنند، می توانند از طرح های زیبا و جذاب آن استفاده کنند. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی پشت تختخواب به تنهایی می تواند نمای اتاق خواب را دگرگون سازد و دیگر نیاز به تعویض تختخواب و یا وسایل جدید نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های با تجربه در زمینۀ فروش کلیۀ محصولات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت تیم متخصص خود را آغاز نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()