کاغذ دیواری سه بعدی از جمله تجهیزات دیوارپوش پرکاربرد است که برای تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این کالا از جمله محصولات نسل جدید دیوارپوش کاغذ دیواری است که دارای یک سری ویژگی های چاپی می باشند. خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل طراحی خاصی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است و این مسئله موجب رونق فروش این محصول نسبت به سایر طرح های کاغذ دیواری در سطح جهان شده است. همانطور که می دانید ویژگی ظاهری کاغذ دیواری بر مبنای چاپ تصاویر تکراری است که به صورت رولی بر روی کاغذ مخصوص چاپ می شود ولی چاپ کاغذ دیواری سه بعدی، یک تصویر جامع می باشد و از زیبایی خاصی برخوردار است. به همین دلیل این محصولات نسبت به یکدیگر از تمایز قابل توجهی برخوردار می باشند. بنابراین متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان و رنگ بندی لوازم دکوراسیون، می توانید مناسب ترین طرح و رنگ بندی کاغذ پوستر دیواری سه بعدی را انتخاب نمائید.برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی زیبا به سایت مراجعه کنید. 

خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی

خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی در نمای داخلی ساختمان بسیار تأثیرگذار می باشد. چرا که با انتخاب درست پوستر می توانید بر روی ابعاد فضای اتاق نیز تأثیر مثبت بگذارید. خوشبختانه تنوع طرح های این محصول فراوان می باشد و این مسئله موجب سهولت شما در انتخاب کاغذ دیواری شده است. بنابراین افرادی که تمایل زیادی به سبک دکوراسیون کلاسیک دارند، می توانند از مزایای انواع کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند که از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار می باشند. البته لازم به ذکر است که به دلیل چاپ خاصی که این محصول دارد، با صرف حداقل هزینه می توانید تنها بخشی از فضای دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی، اتاق خواب و یا اتاق کودک خود را به این نوع دیوارپوش مجهز کنید و بدین وسیله در هزینه های مصرفی صرفه جویی نمائید. در عین حال نیز زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش بهبود ببخشید.

به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل و شکوفه پشت تخت خواب زیبایی خاصی به نمای اتاق خواب می بخشد و زیبایی و جلوۀ سرویس خواب را ارتقاء می بخشد. همچنین نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح منظره طبیعت در پشت مبلمان، نیز ایده ای است که حس آرامش و آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان خواهد داشت، به عبارتی برای شما حضور همان تصاویر را به صورت واقعی تداعی می کند و در نهایت حس خوبی به شما دست می دهد. برای خرید پوستر دیواری تصاویر 3d  از طریق لینک اقدام نمایید. 

پخش کاغذ دیواری سه بعدی در تهران

پخش کاغذ دیواری سه بعدی در تهران به صورت عمده و مشتری محوری است. این منطقه به دلیل حجم بالای تقاضا توسط اقشار مختلف جامعه، شامل تنوع طرح و محصولات دکوراسیون داخلی می باشند. از این رو متناسب با سبک دکوراسیون ساختمان و سلایق شخصی و ایده های طراحی دکوراسیون، می توانید بهترین طرح را برای پوشش دیوار انتخاب نمائید تا نمای فوق العاده ای به دکوراسیون بخشیده شود. با این تفاسیر می توانید انتخاب درستی از طرح کاغذ دیواری داشته باشید که حس بهتری را برای شما ایجاد کند و در عین حال آثار مثبت آن بسیار مشهود باشد.

امروزه افرادی که علاقه مند به ایجاد تغییرات قابل توجه در نمای داخلی دکوراسیون ساختمان دارند، از این محصول استفاده می کنند چون بسیار جذاب و چشمگیر می باشد. با پیشرفت دستگاه های چاپ، خوشبختانه صنعت تولید کاغذ دیواری سه بعدی نیز در ایران رونق پیدا کرده است و فناوری ساخت این نوع محصول در سطح کشور گسترش پیدا کرده است و می توانید شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و با دوام باشید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از جمله مراکز پخش انواع محصولات دکوراتیو در تهران و شهرستان ها، به صورت تضمین قیمت و کیفیت می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()