شما باید برای تعمیر ترازو دیجیتالی آن را به فردی که در این زمینه حرفه ای است و با تمامی قطعات به کار رفته شده درون آن آشنایی دارد مراجعه کنید. امروزه هر وسیله دیجیتالی که شما مورد استفاده قرار می دهید دارای سیستم های پیچیده و حرفه ای می باشد که بعد از مدتی امکان دارد دچار ایراد و یا اشکال شود. جهت تعویض کردن هر یک از بخش های آن بهتر است با کیفیت ترین نوع آنها را مورد استفاده قرار دهید تا کارکرد طولانی مدت هم داشته باشد.

ایرادهای بسیار زیادی زمان کار کردن ترازو مشاهده خواهید کرد که اگر آن ایرادها را مشاهده نمودید باید جهت تعمیر ترازو اقدام کنید. برخی از مشکلاتی که در ترازوهای دیجیتالی رخ می دهد بسیار ساده می باشد، مانند عوض کردن باتری که خودتان هم می توانید آنها را تعویض کنید. برخی از مشکلات درون آن هم بسیار پیچیده تر است که می توانید آن را برای تعمیر به تعمیرکاری که حرفه ای است بسپارید. برای اطلاع از نمایندگی تعمیر ترازو  از طربق لینک اقدام نمایید. 

تعمیر ترازو و بررسی کردن مشکلات درون آن :

برای تعمیر ترازو دیجیتالی شما باید به خوبی با مشکلاتی که امکان دارد درون آن به وجود آید آشنایی داشته باشید، در این صورت بدون شک می توانید ترازو را به بهترین نحو ممکن تعمیر کنید. برخی از مشکلاتی که امکان دارد در ترازو دیجیتالی وجود داشته باشید و باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. روشن نشدن ترازو :

در صورتی که شما مشاهده نمودید ترازو روشن نمی شود باید بدانید که یا باتری آن تمام شده است و یا اینکه کلید اصلی اش خاموش می باشد. شما برای روشن کردن ترازو بهتر است دکمه روشن آن را بزنید و باتری آن را هم مورد بررسی قرار دهید تا از سالم بودن آن اطمینان کافی به دست آورید. همچنین می توانید جای ترازو را هم عوض کنید، چرا که برخی از انواع ترازو دیجیتال امکان دارد در برخی از مکان ها کار نکند.

  1. نوسانات وزنی :

در صورتی که شما روی ترازو نوسانات وزنی مشاهده کردید باید بدانید که امکان دارد مشکلاتی نظیر وزیدن باد کولر و ... سیستم نوسانات آن را دچار ایراد کرده است. برای تعمیر ترازو  در این حالت بهتر است به خوبی پایه های دستگاه را تنظیم کنید، در واقع باید بدانید تراز بودن دستگاه امر بسیار مهمی است که باید به آن اهمیت زیادی دهید. به خوبی بهتر است بررسی کنید که کفه ترازو به جایی برخورد نکند.

  1. دستگاه به حالت قفل زمانی برود :

برخی از ترازوهای پیشرفته دیجیتالی امکان دارد به خوبی کار نکنند و سیستم آنها دچار ایراد شود که البته به طور کلی هم روشن نشود. در این صورت بهتر است با نمایندگی آن ترازو تماس بگیرید تا کد وارد شده را اعلام نماید و آن را در ترازو وارد کنید. دقت داشته باشید در این صورت شما نمی توانید از ترازو استفاده کنید، اصلا در برخی از موارد شاید روشن نشود. شما نباید فکر کنید که ترازو به طور کلی خراب شده است، بلکه تنها برای روشن شدن آن به کد نمایندگی نیاز دارید. برای خرید لودسل ترازوی پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه کنید.

  1. خاموش شدن نمایشگر :

در برخی از مواقع امکان دارد که شما زمان استفاده کردن از ترازو صفحه آن را به طور کلی خاموش ببینید. یعنی هرچه تلاش کنید روشن نشود و یا اینکه در حین استفاده از آن صفحه نمایشگر خاموش گردد. در این صورت بهتر است باتری آن را تعویض کنید و یا برق آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید که وصل باشد.  اگر باتری آن و سیستم برقی متصل به آن دچار مشکل نبود، بدون شک باید هرچه سریعتر اقدام به تعمیر ترازو نمایید و آن را نزد تعمیرکار ببرید.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()