لوازم یدکی لودر از جمله قطعات مختلف ماشین آلات سنگین لودر محسوب می شوند. لودر یکی از ماشین آلات سنگین بسیار کاربردی است که برای امور راهسازی، کشاورزی، استخراج معادن مورد استفاده قار گرفته می شود. خرید و فروش لوازم یدکی لودر با هدف تأمین نیازهای مالکان ماشین لودر می باشد که در صورت مشاهدۀ هر نوع خرابی و یا فرسودگی قطعات یدکی لودر، بتوانند متناسب با مدل و برند لودر، قطعۀ مورد دلخواه خود را با قیمت ارزان و با کیفیت بالا خریداری نمایند. همانطور که گفته شد، لودر ماشینی است که به دلیل سهولت در کاربرد آن، در سه دسته بندی کلی چون لودرهای چرخ زنجیری، لودرهای چرخ لاستیکی و بکهو لودر تقسیم بندی می شوند. در نتیجه باید توجه داشته باشید که متناسب با مدل و برند لودر، قطعات یدکی لودر را تهیه کنید. در حال حاضر انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو، کاترپیلار، هیتاجی، کاوازاکی، هیوندای، ولوو، زوم لاین و غیره در بازار فروش لوازم یدکی لودر عرضه می شوند.

خرید انواع لوازم یدکی لودر

خرید انواع لوازم یدکی لودر بر اساس برند و مدل لودر است. چرا که نقش مهمی در جایگذاری قطعه و همچنین قابلیت و طول عمر قطعات لودر دارد. در واقع دارندگان ماشین آلات سنگین به این مسئله اشراف دارند که اهمیت برند لودر در خرید انواع لوازم یدکی موتوری لودر حائز اهمیت می باشد چون باید توان مقاومت نسبت به فشار وارده از سوی قدرت موتور لودر را داشته باشند. همانطور که می دانید با تعبیۀ انواع پمپ های هیدرولیک، در بخش مرکزی لودر که همان موتور می باشد، موجب شده است که میزان فرمان پذیری و حرکت های دستگاه قابل کنترل باشد و به روانی انجام شوند. به همین جهت باید مطابق با قدرت کششی و توان موتور لودر، قطعات یدکی معیوب را مجدداً خریداری نمائید و نسبت به مشخصات فنی که بر روی هر کدام از لوازم یدکی لودر اورجینال حک می شوند، توجه داشته باشید.

همانطور که گفته شد، کاربرد لودر چرخ زنجیری به منظور سهولت در مکان های ناهموار خاکی ساخته شده است و برای مصارف کشاورزی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال از این نوع لودر چرخ زنجیری به منظور کندن ریشه های درختان، برداشتن کنده های درختان، برداشتن خاک یا نخاله های سنگی و جابجایی آن به مکان های مختلف می باشد. ضمن آنکه عملکرد این لودر مکان های هموار نیز با سرعت و توان بیشتری انجام می شود. در نتیجه توجه داشته باشید که خرید لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری با لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی با یکدیگر اشتباه نشود چون هر کدام از آنها دارای مشخصه های فنی ویژه می باشند.برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

فروش قطعات و لوازم یدکی لودر

فروش قطعات و لوازم یدکی لودر اصل، تنها توسط فروشگاه و یا شرکت های معتبر و با سابقه انجام می گیرد. چرا که برخی از شرکت ها برای سودجویی دست به فروش قطعات ماشین آلات سنگین تقلبی می کنند. از این رو باید توجه داشته باشید که اعتبار شرکت و مجموعه را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید لوازم یدکی لودر هیوندای و سایر برندها کنید.

قیمت لوازم یدکی لودر

قیمت لوازم یدکی لودر به پارامترهای متعددی بستگی دارد که می توان به نوع، جنس، ابعاد، برند و مدل لودر اشاره نمود. ضمن آنکه اکثر برندهای لودر خارجی هستند، اکثر قطعات یدکی لودر به صورت وارداتی هستند و مطابق با نوسانات قیمت ارز، قیمت خرید لوازم یدکی لودر نیز تغییر پیدا می کند. بنابراین می توانید پیش از خرید، به صورت تلفنی لیست قیمت انواع قطعات یدکی لودر در برندهای مختلف را دریافت کنید.

شرکت پارت یدک راهسازی از جمله شرکت های با سابقه و فعال در زمینۀ فروش انواع لوازم یدکی لودر اصل برندهای معتبر در تهران فعالیت حرفه ای دارد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()