مینی ویدئو پروژکتور از جمله نسخه های جدید دستگاه ویدئو پروژکتور می باشد. نحوۀ عملکرد دستگاه های دیتا پروژکتور بر اساس عدسی است که به واسطۀ آن امکان انعکاس تصاویر را با ابعاد بزرگ فراهم کرده است. در واقع این دستگاه به تنهایی قادر به نمایش تصویر نمی باشد، بلکه باید به واسطۀ کابل و یا فناوری WiFi به دستگاه های منبع دیجیتالی متصل شود و پس از پردازش داده های دریافتی، قادر به انعکاس تصاویر به وسیلۀ لنز بر روی پردۀ نمایش می باشند. هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور باید توجه داشته باشید که ویژگی های ساختاری دستگاه به چه امکاناتی مجهز می باشد. از این رو متناسب با مکانی که قرار است از این دستگاه استفاده شود، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان خریداری نمائید که پاسخگوی نیاز شما باشد. امروزه کاربرد این دستگاه برای بازی های پلی استیشن و ایکس باکس بیش از صفحه نمایشگرهای تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد چون حس عالی به افراد می بخشد. برای اطلاع از فروش اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور

فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف عرضه می شود. فاکتورهای مهمی هستند که در انتخاب نوع دستگاه دیتا پروژکتور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. میزان کیفیت نمایشگر، رزولوشن، کنتراست تصویر، وضوح تصویر، شدت روشنایی و همچنین نسبت تصویر از جمله مواردی است که تأثیر مستقیم بر میزان رضایت مندی مشتریان دارد. ضمن آنکه میزان کیفیت وضوح تصویر را مشخص می کند. با پیشرفت فناوری ساخت این دستگاه ها، امکان خرید و فروش مینی ویدئو پروؤکتور قابل حمل برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. بنابراین اساتیدی که به دنبال این دستگاه می باشند، می توانند از مدل های سبک مینی ویدئو پروژکتور ارزان خریداری نمایند که جابجایی آن بسیار ساده باشد و به راحتی بتوان درون کیف قرار داد و از مزایای آن استفاده نمود.

این دستگاه ها هر چه کیفیت لامپ آن ها بهتر باشد، به طبع طول عمر لامپ نیز افزایش پیدا می کند و باعث افزایش طول عمر لامپ دستگاه مینی ویدئو پروژکتور جیبی می شود. به همین دلیل از لامپ های LED استفاده می شود که کشش روشنایی 20000 ساعت به بالا را داشته باشند. در نتیجه هنگام خرید این دستگاه باید میزان طول عمر روشنایی لامپ را نیز در نظر داشته باشید.

خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

خرید مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی به عنوان نسخه های جدید دستگاه های دیتا پروزکتور مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که با افزودن سیستم عامل اندروید در برنامه های داخلی دستگاه، به نوعی امکان تنظیمات برنامه های دستگاه را ساده تر از گذشته نموده است. بنابراین به راحتی می توان از مزایای این فناوری در جهت تنظیمات خاموش و روشن شدن، تنظیم ابعاد تصویر نمایشگر، کیفیت و رزولوشن تصویر و غیره استفاده نمود. بدین ترتیب به راحتی می توان ارتباط میان دستگاه های مختلف را تحت کنترل داشت و بتوان به واسطۀ ارتباط WiFi، ارتباط میان دستگاه هایی که به این فناوری مجهز هستند را به راحتی برقرار نمود.برای خرید اینترنتی انواع ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید.­

فروش مینی ویدئو پروژکتور ارزان

فروش مینی ویدئو پروژکتور ارزان نسبت به مدل های قدیمی مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است تا بتوانند سیستم آموزشی مجموعه را به مزایای این دستگاه مجهز کنند. همانطور که می دانید برخی از مباحثی که برای تدریس به دانش آموزان، دانشجویان و حضار سمینارها ارائه می شود، به صورت فایل های تصویری آماده می شوند که نیاز به ارائه آنها به مخاطبان می باشد. در نتیجه استفاده از تلویزیون بسیار پرهزینه می باشد لیکن خرید مینی ویدئو پروزکتور وای فای دار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مستقیم انواع مینی ویدئو پروژکتور نیزا کالا در سراسر کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()