تبلیغات یکی از مهم ترین کار ها برای اه اندازی و ادامه ی مشاغل می باشد . امروزه تبلیغات در انواع مختلفی می باشند که شامل کارت ویزیت، بنر ها، تراکت ها و... می باشد. تابلو نیز یکی انواع تبلیغات به حساب می آید . با استافده از تابلو شما تبلیغی به صورت دائم خواهید داشت که یکبار هزینه می کنید و تابلو را نصب می نمایید و کار دیری لازم نیست انجام دهید، تابلو تبلیغات را برای شما انجام خواهد داد. تابلو به دلیل این که مشخص کننده ی مکان شما می باشد بسیار ضرور می باشد زیرا اگر تابلو وجود نداشته باشد بسیاری از افراد از مکان شما باخبر نیستند.

تابلو ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای مشخصه های مختلفی می باشند. انواع تابلو های روان و تابلو های فلزی و پلاستیکی به صورت ساده و یا دارای نورپردازی وجود دارد که هر یک می تواند به نوعی کاربردثی باشد.برای اطلاع از  هزینه تابلوسازی به سایت مراجعه نمایید.

برای این که بتوانید تابلویی مناسب را انخاب کنید باید شرایط و موقعیت مکان مورد نظرتان را در نظر بگیرید. برخی از انواع تابلو ها دارای نورپردازی می باشند که تاثیر بسیار زیادی را در جذب مخاطب دارند .

تابلو نئون چیست؟

تابلو نئون یکی از انواع تابلو ها در تابلوسازی می باشد. این تابلو ها شبیه به تابلو چلنیوم می باشد. در تابلو نئون از فلز استفاده نمی شود و این تابلو از پلاستیک های مختلف به دست می آید. در این نوع از تابلو ها از لامپ ها برای نورپردازی استفاده می گردد. از این تابلو ها می توان در مکان های مختلف در داخل و یا خارج از مکان مورد نظر استفاده کرد. در واقع این تابلو ها قبل از تابلو چلنیوم بسیار رایج بودند و پس از روی کار آمدن تابلو های چلنیوم کمتر مورد استفاده قرار گرفتند.برای سفارش انواع تابلو مانند سفارش تابلو ترمو وود به سایت مراجعه نمایید. 

چه تابلویی مناسب است؟

انتخاب تابلو به موارد بسیاری بستگی دارد که باید این نکات را در نظر بگیریم مثل برای انتخاب نوع تابلو باید دقت کنیم که منطقه ی ما چه آب و هوایی دارد، آب وهوای مرطوب و یا طوفانی و... زیرا استفاده از برخی تابلو ها در برخی از شرایط کاربردی نخواهد بود و ممکن است تابلو آسیب ببیند و یا مشکلات دیگری را ایجاد نماید. پس از آن باید تابلویی را انتخاب کنیم که دارای دید مناسبی نسبت به موقعیت مکان مورد ما باشد مثلا در بزگراه ها استفاده از تابلو های شهری کاربردی نخواهد بود و باید از تابلو های بزرگ و مستحکم استفاده شود . همین طور سایز تابلو باید در تابلوسازی بسیار مورد توجه قرار گیرد اگر مکان مورد نظر شما بزرگ است می توانید از تابلو های بزرگ تر استفاده نمایید .

برخی از تابلو ها ثابت بوده و برخی دارای نورپردازی و تنوع افکت ها ، در واقع ما می خواهیم با استفاده تابلو به کسب و کار خود کمک کنیم ، پس جلب توجه و تاثیر گذاری تابلو بسیار مهم است.

کلمات به کار برده در تابلوسازی بسیار مهم می باشد. باید از کلماتی استفاده شود که دارای تاثیرگذاری بیشتری بر روی افراد شود. البته معمولا نام برند را برای کلمات تابلو در نظر می گیرند. استفاده از حروف برجسته می تواند بر زیبایی کار بیفزاید و همین هماهنگی رنگی تابلو را زیبا تر می کند.

گروه تبلیغاتی رامین از سازندگان تابلو های تبلیغاتی می باشند. این مرکز با بهره گیری از تکنیک های روز و با استفاده از نیروی کار ماهر توانسته تابلوهایی با کیفیت بالا را با قیمت ارزان در اختیار مشتریانش قرار دهد.

ارتباط با ما

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()