گچبری یکی از ایده های خلاقانه در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز از مصالح ساختمانی گچ به فراوانی مورد استفاده قرار گرفته می شود و اجرا کنندگان پروژه های طراحی ساختمان، توانسته اند که با تکنیک گچبری، آثار هنرمندانه ای را خلق نمایند. گچ به عنوان یکی از مصالح ساختمانی ارزان محسوب می شود که نقش مهمی در صنعت ساختمان سازی دارد. علاوه بر آن به دلیل داشتن ماهیت انعطاف پذیری و همچنین سفید بودن آن، به راحتی می توان با استفاده از ابزارآلاتی فنی با استفاده از گچ نقش و نگارهای منحصربفرد و متنوعی را ایجاد نمود. در حال حاضر می توانید اجرای گچبری کلاسیک و مدرن را در طرح های متنوع شاهد باشید که به منظور زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان به کار برده می شوند. گچبری نقش برجسته، گچبری برهشته، گچبری کلوخی، مشبک، زبره، پته و بری، شیر و شکری و تخمه بری نمونه های رایج تکنیک های گچبری است که می توانید در آثار بجای مانده و همچنین سازه های نو مشاهده نمائید.

اجرای بهترین گچبری

اجرای بهترین گچبری نیاز به مهارت و تجربه دارد که افراد خبره قابلیت اجرای چنین پروژه های گچبری را برای طراحی داخلی دکوراسیون دارند. به این ترتیب افراد مختلف با سلایق متفاوت که علاقه مند به داشتن جلوۀ نقش و نگار گچبری در فضای داخلی دکوراسیون ساختمان می باشند، می توانند درخواست طرح های فوق العاده زیبای آن به صورت آماده و یا دستی در گوشه و کنار محل زندگی خود باشند. همانطور که از آثار گذشته قابل رویت می باشد، می توانید آثار هنری بجا مانده از گچبری را در سازه های مختلف مذهبی، مسکونی، اداری، تجاری، کاخ و غیره مشاهده نمائید که علاقه مندی شما را بیش از پیش نسبت به این نوع هنر علاقه مند می سازد. در نتیجه افراد مختلف می توانند برای اینکه محیط پیرامون خود را زیبا طراحی کنند، امکان انتخاب طرح های متنوع گچبری را متناسب با محل اجرای آن، انتخاب نمایند و زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمایند. برای اطلاع از هزینه گچبری سنتی به سایت مراجعه کنید. 

در حال حاضر مجریان و طراحان دکوراسیون داخلی متخصص و مجرب در حال فعالیت می باشند که بستر مناسبی برای ترویج هنر را در سازه های ساختمانی محیا نموده اند. هنر به هیچ عنوان محدودیت ندارد و به راحتی می توان در گوشه و کنار ساخت و سازهای قدیمی و همچنین نو مشاهده کرد. هنر خلق گچ بری در سازه های مذهبی، کاخ و سازه های مجلل و لوکس نشانه های قابل توجهی از ایده های خلاقانۀ طراحان دکوراسیون ساختمان می باشند.

گچبری سقف و دیوار

از این رو گچبری سقف و دیوار به عنوان یکی از گزینه های هنری خلاقانه ای است که به راحتی می توان با ارزان ترین مصالح ساختمانی پیاده سازی نمود که تنها نیاز به مهارت دارد. سبک های مختلفی برای اجرای این هنر وجود دارد که به سه دستۀ کلی چون طرح های زمینه و سطوح، طرح های حاشیه و طرح های تک و خاص تقسیم بندی می شوند. بنابراین افرادی که علاقه مند به این نوع هنر هستند، می توانند از مزایای گچبری استفاده کنند.

هزینۀ انجام گچبری

هزینۀ انجام گچبری به سبک و طرح گچبری بستگی دارد. لذا پیش از اجرای این کار می توانید سبک مورد نظر نقش و نگار گچبری را برای تزئین دکوراسیون داخلی پذیرایی و اتاق ها انتخاب کنید. به همین دلیل می توانید با مراجعه به افراد متخصص و فنی که در این حوزه از مهارت لازم برخوردار می باشند، شرایط مناسبی برای گچ بری با قیمت ارزان برای شما محیا می باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده به عنوان یکی از مجموعه های فعال در ایده های هنری و خلاقانۀ طراحی دکوراسیون به کمک سبک های مختلف گچ بری سه بعدی و نقش برجسته می باشند.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()