پرسلان بر نام یکی دیگر از ابزارآلات صنعتی است که نقش مهمی در اجرای پروژه های سرامیک چینی دارد. در واقع با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان سرامیک های شیشه ای و سفید رنگ را که دارای لعاب و یا بدون لعاب می باشند را برش داد که امکان استفاده از آنها را در مصارف گوناگون ساده تر می نماید. خرید پرسلان بر نیاز به دانش دارد و افرادی که در این حرفه فعالیت دارند، می توانند با توجه به موجودیت انواع پرسلان بر، مناسب ترین سایز و برند این دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمایند. سرامیک پرسلان محصولی است که ویژگی های یکنواخت با رنگ ثابت سفید  و متراکم دارد که پس از پخت سرامیک، جلوۀ خاصی دارد. برای ساخت این نوع کاشی از مواد طبیعی استفاده می شود که در شرایط خاصی تحت فشار قرار گرفته می شود و در درجۀ بالا حرارت داده می شوند. در نتیجه می توانید انواع سرامیک پرسلان با کیفیت را در مصارف مختلف ساخت و ساز و همچنین دیگر مصارف صنعتی مشاهده نمائید. خرید پرسلان بر با وجود سرامیک های پرسلان ضرورت دارد چون این محصول از استحکام خمشی بالایی به میزان دو تا سه برابر سنگ های گرانیتی دارد و نیاز به صفحه بر و یا دستگاه پرسلان بر مقاوم است.

خرید پرسلان بر

خرید پرسلان بر متناسب با نوع سرامیک خریداری می شود چون ضخامت و سختی سرامیک تأثیر بسزایی در سرعت دستگاه برش و یا صفحه دیسک پرسلان بر دارد. بنابراین پیش از خرید دستگاه پرسلان بر، نیاز است که تمام این موارد در نظر گرفته شود تا بدین وسیله بتوان سرامیک ها را با سرعت و دقت بالا برش داد. در حال حاضر برای دستگاه پرسلان بر، انواع صفحه گرانیت بر 60 سانتی، 50 سانتی، 40 سانتی، 35 سانتی، 30 سانتی، 25 سانتی، 23 سانتی، 18 سانتی و ... عرضه می شوند که متناسب با ضخامت و ابعاد سرامیک ها در نظر گرفته شده اند. بدین وسیله این امکان برای شما فراهم می باشد که بتوانید خرید مناسب ترین پرسلان بر قیمت ارزان را با کیفیت عالی داشته باشید که طول عمر بالایی داشته باشد. به عنوان مثال خرید صفحه گرانیت بر کم قطر با قیمت مناسب می تواند نیاز شما را در خصوص برش سرامیک هایی با ضخامت کم را برآورده سازد.

از زمانیکه این دستگاه ها اختراع شد، به میزان قابل توجهی در زمان اجرای پروژه های سرامیک بری صرفه جویی شده است. چرا که این نوع دستگاه با بهره گیری از صفحه گرانیت های لبه نازک به راحتی می تواند با سرعت بالای دورانی که دستگاه ایجاد می کند، امکان برش انواع سرامیک پرسلان را در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر سازد.برای اطلاع از فروش صفحه سرامیک بر به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پرسلان بر

فروش انواع پرسلان بر متناسب با تنوع سرامیک های پرسلان در سطح بازار می باشد. در نتیجه دیسک های صفحه گرانیت بر یا همان پرسلان بر که متناسب با دستگاه های میزی ساخته شده اند، مطابق با دو دستۀ کلی چون دیسک های گرانیت بر آب بر و یا دیسک های پرسلان بر آب بر بی صدا تقسیم بندی می شوند.

خرید پرسلان بر ارزان

بنابراین پرسلان بر قیمت ارزان می تواند به میزان قابل توجهی هزینه های مصرفی شما را برای مجموعه به حداقل برساند، ضمن آنکه با استفاده از این دیسک ها می توانید سرعت عمل اجرای عملیات برش کاری سرامیک های مقاوم پرسلان را افزایش دهید. بدین وسیله راندمان کاری را ارتقاء خواهید داد. هم اکنون نیز انواع پرسلان بر با برندهای خارجی و داخلی در سطح بازار عرضه می شوند.

فروشگاه ابزار مجید به عنوان نمایندگی رسمی محصولات امپرور، بوفالو و شارک در تهران فعالیت خود با تضمین قیمت و کیفیت ادامه می دهد.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()