ایفون ها در ابتدا به صورت صوتی بوده و قابلیت پخش تصویر فرد مراجعه کننده را برای ما نداشتند اما امروزه آیفون های تصویری این قابلیت را دارند که تصویر شخص مقابل را برای ما پخش نمایند و ما بتوانیم طرف مقابل را بهتر بشناسیم.

ایفون های آنالوگ در ساختمان های دارای طبقات کم به کار می رود. در این ساختمان ها استفاده از ایفون های آنالوگ بسیار خوب بوده و مشکلی را ایجاد نمی کند اما در صورتی که تعداد طبقات زیاد باشد استفاده از آیفون های آنالوگ باعث بروز مشکلاتی می شود و زنگ ها با هم تداخل پیدا می کنند.

آیفون های تصویری امروزه تقریبا در تمامی ساختمان ها یافت می شود و توانسته عملیات باز کردن درب را آسان نماید. برای خرید آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید. 

برخی از قابلیت های آیفون تصویری تکنما

آیفون ها هر یک دارای قابلیت هایی هستند و با هم تفاوت هایی دارند.

ذخیره عکس و فیلم مراجعه کننده

ذخیره ی صدای مراجعه کننده

امکان برقراری ارتباط بین واحد ها

داشتن منوی فارسی برای استفاده ی راحت تر

داشتن حافظه ی داخلی

متصل شدن به دوربین

داشتن چند تصویر

امکان ارتباط با تلفن همراه

آیفون ها هر یک دارای تعدادی از این قابلیت ها بوده و برخی نیز تمامی این قابلیت ها را دارند. توجه به پنل تصویری آیفون ها در هنگام خرید بسیار مهم می باشد زیرا دسترسی ها مشخص می شود.

قابلیت ارتباط طبقات با هم یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که در ساختمان های بزرگ و مجتمع های مسکونی کاربرد ویژه ای دارد. با این قابلیت واحد ها می توانند با نگهبانی ارتباط برقرار نمایند همچنین هر واحد نیز می تواند با واحد دیگر در ارتباط باشد. بدین ترتیب نیاز به مراجعه ی حضوری در مواقع ضروری وجود نخواهد داشت و از طریق آیفون می توان این ارتباط را برقرار نمود.

نصب آیفون تصویری

نصب آیفون تصویری بسیار مهم است. نصب آیفون باید توسط افراد ماهر صورت بگیرید زیرا کار پیچیده ای بوده و فرد نصاب باید هم از نصب آیفون اطلاعات و تجربه ی لازم را داشته باشد هم سیم کشی را به خوبی آموخته باشد تا مشکلی پیش نیاید. برای نصب حتما از یک مرکز معتبر بخواهید تا کار نصب آیفون تصویری تکنما را انجام دهد. این آیفون همانند دیگر آیفون ها در صورتی که به خوبی نصب نشوند می توانند دچار مشکلات تداخل و یا مشکل در صدا و تصویر باشند.  برای اطلاع از فروش آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید.

مراکز فروش آیفون تصویری تکنما

مراکز فروش آیفون های تصویری این وسیله را در برند های مختلف و در انواع مختلفی به فروش می رسانند. انتخاب یک آیفون تصویری مرتبط به بودجه و نیاز های ضروری در ساختمانتان می باشد. برند های خارجی و داخلی بسیاری را در بازار می توان مشاهده نمود که در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. در این میان آیفون تصویری تکنما از برند های شناخته شده و بسیار باکیفیت می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این آیفون با طرحی و ساخت ویژه ای که دارد قابلیت های اصلی و لازم یک آیفون تصویری کامل را دارند و دارای مدل ها مختلفی می باشند که در قیمت های متفاوت در نمایندگی های اصلی به فروش می رسد. نمایندگی فروش آیفون تصویری تکنما این آیفون را با ضمانت به مشتریان تحویل می دهند. داشتن خدمات پس از فروش یکی از نکات مهم برای خرید آیفون تصویری می باشد.

فروشگاه آکام سازه از فروشندگان معتبر آیفون تصویری تکنما می باشد . این مرکز با هدف رضایت مشتریانش ، قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است و خدمات دهی این شرکت به صورت فوری و کامل می باشد. برای مشاهده ی محصوات از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید.

 

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()