سالهاست که استفاده از انواع کاغذ دیواری و کفپوش های متناسب با آن ها برای تغییر دکوراسیون ساختمان های مختلف و نوسازی آن ها به یکی از متداول ترین روش ها تبدیل شده است. در گذشته به دلیل کیفیت بسیار پایین انواع کاغذ دیواری در برابر رطوبت، شست و شو و پارگی استفاده از آن ها چندان در بین مردم رایج نبود، اما امروزه با پیشرفت صنعت تولید کاغذ دیواری همگام با دیگر صنایع این محصولات با تغییرات بسیار زیادی مواجه شدند و مقاومت آن ها در برابر موارد فوق بسیار  بالاتر رفته است. این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند، بطوریکه به خوبی پاسخگوی نیاز بازار هستند. چاپ و تولید کاغذ دیواری برحسب نوع این محصولات به روش های مختلف و با استفاده از دستگاه های چاپ متفاوت به صورت کاملا مکانیزه و ماشینی انجام می شود، که از مهمترین روش های چاپ می توان به چاپ سطحی، چاپ حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتالی و چاپ بوسیله ی ماشین چاپ چرخشی  اشاره کرد، که البته کیفیت و نوع کاغذ نیز در قیمت تمام شده کاغذ دیواری تاثیر بسیار مستقیمی دارند. انواع پوسترهای دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، ساده و طرح دار از جمله محصولات متنوع و پرفروش کاغذ دیواری در سراسر دنیا می باشند، که مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری ارزان

خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت برای طراحی و دکوراسیون داخلی انواع ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به یکی از موارد اصلی و نیازهای پروژه های طراحی داخلی تبدیل شده است، که متقاضیان بسیاری به دنبال آن می باشند. قیمت کاغذ دیواری برحسب کیفیت و نوع آن تعیین می شود، اما این مقدار در فروشگاه های معتبر واردات کاغذ دیواری و نمایندگی های این محصولات به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار پایین تر از مقدار آن در فروشگاه های متفرقه و بازار آزاد می باشد. خرید کاغذ دیواری ارزان سه بعدی و ساده برای تمامی ساختمان های اداری و مسکونی سبب زیباتر شدن نمای دیوارها و جلوه گری بهتر آن ها می شود، این محصولات در کنار یکدیگر زیبایی سالن های پذیرایی،پشت ال سی دی، اتاق خواب ها و غیره را دو چندان می کنند، و سالهاست که به عنوان یک الگوی واحد در تمامی طراحی های دکوراسون مورد نظر خود استفاده نمود.

سبک های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را می توان متناسب با هر معماری و سبکی سفارش داد و خریداری نمود، و بهتر است برای هر نوع معماری از کاغذ دیواری متناسب با آن استفاده نمود، امروزه می توان این محصولات کاغذی دکوراتیو را در سبک های معتبر و مهمی همچون کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری مدرن، انتزاعی، کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه و پسرانه مطابق با معماری و دکوراسیون ساختمان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. انواع کاغذ دیواری برحسب کیفیت در زیرگروه های کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخملی یا بافت دار و کاغذ دیواری PVC قرار داد، که کیفیت تولید، برند سازنده و قیمت کاغذ دیواری در هر کدام از آن ها بسیار متفاوت می باشد.  این محصولات به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، دوام بسیار بالا، مقاومت در برابر شست و شو به دلیل روکش های وینیل و PVC و همچنین سهولت نصب و قیمت مناسب طرفداران بسیار زیادی دارند.برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری گلدار  به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری جدید

فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا از معتبرترین مراکز واردات و فروش کاغذ دیواری جدید و مدرن در انواع داخلی و خارجی با کیفیت های بسیار بالا می باشد، که تمامی محصولات خود را با ارزان ترین قیمت، با لاترین کیفیت، همراه با روش های پستی معتبر و فوی به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی و ساده با مراجعه به سایت این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه و همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش دهند، و در محل تعیین شده تحویل بگیرند.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()