طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها تنها به بخش اثاثیه و تجهیزات مربوط نمی شود و تمامی اجزاء داخلی ساختمان ها را از قبیل کف، دیوارها، درب ها و سقف را نیز در بر می گیرد. استفاده از انواع پوشش هایی نظیر سرامیک، موزائیک، سنگ های مرمر و پارکت به عنوان کفپوش ساختمان ها بسیار مرسوم می باشد، و هر فردی با توجه به بوجه، سلیقه و سبک دکوراسیون ساختمان خود از نمونه ای از این کفپوش ها استفاده می کند، که در این میان استفاده از انواع پارکت و لمینت طرفداران بیشتری دارد. متریال اصلی این کفپوش های جذاب و خیره کننده چوب می باشد، و  می توان آن ها را بر روی تمامی سطوح صاف و یکدست به سادگی و با استفاده از چسب مخصوص نصب نمود.  چوب درختانی مانند افرا، گیلاس، راش، کاج، بلوط، بامبو، گردو و غیره برای تولید انواع پارکت کف بسیار مناسب هستند. این محصولات را می توان در رنگ های متفاوت و خیره کننده ای متناسب با دکوراسیون ساختمان خریداری کرد، که البته در این میان انواع پارکت سفید و قهوه ای تیره طرفداران بیشتری دارد. قیمت پارکت چوبی و پارکت لمینت با توجه به فاکتورهای بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، اما در مجموع به دلیل مقاومت بسیار بالا، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و قابلیت جابجایی می توان آن ها را در شمار کفپوش های ارزان و مقرون به صرفه قرار داد. 

تفاوت پارکت و لمینت

پارکت ها به دلیل بافت چوبی خود در برابر خراش و رطوبت از مقاومت بسیار پایینی برخوردار هستند، و در چنین مواقعی باید دوباره نسبت به ساب زدن و ترمیم آن ها اقدام نمود، این منسوجات چوبی زیبا و جذاب به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار پایین طرفداران زیادی ندارد، اما با فراوری این محصولات با مواد شیمیایی مقاوم و تولید انواع پارکت لمینت فروش آن ها به سرعت افزایش یافت، و مورد توجه قشر بسیار زیادی از اقشار جامعه واقع شد. پایه و ترکیبات اصلی در ساخت و تولید انواع پارکت لمینت HDF می باشد، که مانند یک روکش بسیار قوی و غیر قابل نفوذ تمامی سطح پارکت چوبی را در برمی گیرد و در برابر تمامی عوامل محیطی و شیمیایی مانند ریزش آب، خراش، فشار و غیره از این کفپوش ها محافظت می کند، و دوام بسیار بالاتری نسبت به دیگر پارکت های موجود در بازار به آن ها می بخشد. قیمت پارکت کف برای تمامی ساختمان ها بر حسب نوع متریال مصرفی، برند سازنده، کیفیت ساخت و نوع پارکت و لمینت محاسبه و تعیین می شود، کشورهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع پارکت چوبی و لمینت در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند، که در این میان فروش پارکت ترکی و پارکت ایرانی به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت مطلوب بسیار بالاتر از دیگر برندهای خارجی می باشد، و طرفداران بسیاری دارد.برای خرید پارکت لیزارد به سایت مراجعه کنید.

نصب پارکت و لمینت

نصب پارکت و لمینت از دیگر مواردی است که در زیبایی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارد، این محصولات را می توان به صورت های خطی، مورب، هفت و هشت و لوزی بر روی تمامی سطوح مسطح و یکدست با دقت و ظرافت بسیار بالا نصب نمود. برای نصب انواع پارکت چوبی از چسب مخصوص استفاده می کنند، اما نحوه ی نصب پارکت لمینت به صورت چفت شدن دورن یکدیگر می باشد، و از مهمترین مزایای آن می توان به عدم جای درز و فضای خالی بین پارکت ها اشاره کرد.

فروش پارکت ارزان

فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا از معتبرترین مراکز فروش پارکت ارزان در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، بطوریکه با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان لیست انواع پارکت و پارکت لمینت را در رنگ ها و برندهای مختلف مشاهده کرد، و در صورت تمایل نسبت به سفارش و خرید این محصولات اقدام نمود. گارانتی اصالت کالا، تحویل مطمئن و فوری و قیمت بسیار مناسب از مهمترین امتیازاتی است، که این مجموعه برای مشتریانش در نظر گرفته است.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()