بررسی آبمیوه گیری هلال:

آبمیوه گیری هلال دستگاهی است که حاصل تلاش های ایرانیان بوده و از برندهای ایرانی محسوب می شود. تمامی قطعات این دستگاه در ایران تولید می شود. مدل های صنعتی برای استفاده در کارخانه ها ، آبمیوه فروشی ها ،رستوران ها و کافه مناسب بوده و در حجم کاری بزرگ از آبمیوه گیری هلال استفاده می شود. فروش آبمیوه گیری هلال در مدل های متنوعی ، کیفیت مناسب ، بازدهی عالی و قیمت پایین نسبت به سایر دستگاه های تولید شده در خارج از کشور به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه نظر مشتریان زیادی را به خود گرفته است.و همین  سبب تقاضاهای زیادی برای خرید دستگاه آبمیوه گیری هلال می شود. در این دستگاه از آلیاژهای استیل و آلومینیوم فشرده شده برای بدنه دستگاه تهیه می شود و از قطعات ایرانی در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ در مدل های تک کاره و چند کاره تولید می شود. طرز کار استفاده از این دستگاه بسیار راحت و آسان است. دارای گارانتی و ضمانت نامه بلند مدت و خدمات پس از فروش مس باشد. از تجهیزات لوازم خانگی و فروشگاه های لوازم صنعتی می توانید دستگاه آبمیوه گیری هلال را خریداری کنید. اگر دفترچه راهنما را مطالعه کنید، نکات ضروری استفاده از دستگاه را دانسته و هیچ گونه صدمه و ایرادی دستگاه شما پیدا نمی کند. به عنوان مثال : وقتی میخواهید توری آبمیوه گیری هلال را از دستگاه جدا کنید و آن را شسته و خشک کنید، در جا افتادن توری به درون دستگاه دقت کنید، که با شنیدن صدای آن خیال شما راحت شده و هیچ مشکلی به وجود نیاید ولی اگر برعکس این کار رخ دهد، دستگاه شما آسیب جدی می بیند و باید تعمیر شود. اما سازندگان محترم دستگاه را طوری طراحی کرده اند، که در مدت زمان کوتاهی دستگاه تحمل اشتباه وصل شدن قطعات را داشته و فرصت مناسبی در اختیار شما قرار می دهد. در زمان خرید آبمیوه گیری از مشاوره های شرکت سازنده کمک بگیرید. زمانی که مشکلی برای دستگاه آبمیوه گیری هلال شما به وجود آمد، از خدمات بعد از فروش شرکت و نمایندگی استفاده کنید.

نکاتی که نیاز دارید در زمان استفاده از آبمیوه گیری هلال  آنها را بدانید :

در هر دستگاهی بعضی از قطعات، قابلیت شستشو با آب و برخی با دستمال پارچه ای خیس شده را دارند که باید مواظب باشید قطعاتی که نزدیک به موتور دستگاه می باشد با دستمال پارچه ای تمیز کنید. صدای دستگاه را دقیق گوش کنید که صدای همیشگی را بدهد. سرعت دستگاه را همیشه بررسی کنید. تیغه دستگاه باید تیز باشد تا با سرعت بالاتری کار را انجام دهد. مراقب باشید توری آبمیوه گیری هلال پاره نشود. اگر برای مدتی از دستگاه استفاده نمی کنید، تمامی قطعات را خشک کرده و به یکدیگر وصل کنید. دستگاهی را برای خرید انتخاب کنید، که دهانه آن اندازه بزرگی داشته باشد، تا بتوانید میوه های بیشتری را برای آب گیری وارد دستگاه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. جنس تیغه در تمامی مدل های دستگاه از آلیاژهای با کیفیت فولادی و استیل و تیتانیومی ساخته شده است. قدرت و توان بالاتری برای خرید دستگاه انتخاب کنید که اکثر مدل های بین ۶۰۰ تا 150 وات است. حتما به زمان پایان گارانتی دقت نمایید. دستگاه را روی سطح صاف قرار دهید و احساس کنید که با دستگاه در حال انجام آبمیوه گیری هستید، اگر دستگاه لغزید، دستگاه های دیگری را امتحان کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. بعد از استفاده از دستگاه توری و شیر بیرونی آبمیوه گیر خود را شسته و خشک کنید. در آخر همان طور که به قیمت مناسب دستگاه توجه می کنید، این نکته مهم را در نظر بگیرید که یک بار هزینه کنید و برای بی نهایت بار از دستگاه استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()