اره استخوان بر و اطلاعات مربوط به آن:

نام اره استخوان بر به دستگاهی اطلاق می شود که می تواند به بریدن استخوان ها بپردازد. علاوه بر این، دستگاه های استخوان بر قادر هستند به بریدن انواع و اقسام گوشت های یخی نیز بپردازند. اگر بخواهیم در مورد تاریخچه این دستگاه بگوییم، تاریخچه ساخت اره به بیشتر از سه هزار سال پیش بر می گردد. اره با مواد ساده ای که در زمان های گذشته در دسترس بودند، مانند سنگ ها و فلزات ساخته می شدند. ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، ساخت این دستگاه ها وارد فاز جدیدی شد که از دستگاه های مکانیکی و دستی جدا شده و اره هایی روی کار آمدند که به وسیله نیروی برق کار می کردند. این دستگاه ها از یک تیغه تیز تشکیل شده اند که این تیغه به وسیله یک موتور پر قدرت قادر به برش دادن هر ماده ای می باشد. البته مدل های مختلفی از اره وجود دارد که به برش دادن اجسام مختلفی خواهد پرداخت که از آن ها می توان به سنگ، چوب و... اشاره نمود. خرید اره استخوان بر نیز این امکان را فراهم می کند به برش دادن قطعات یخ، گوشت های یخی و استخوان های بسیار محکم بپردازد که از عهده نیروی دست بر نخواهد آمد. این دستگاه ها دارای تیغه بسیار تیزی هستند که می توانند هر گونه استخوان بسیار محکمی را بدون شکستگی و یا خرد شدن برش دهند. علاوه بر تیغه ای که در این دستگاه قرار دارد، دستگاه دارای عرشه و قطعه فک نیز می باشد. همچنین این دستگاه های برش استخوان دارای قطعه ای به نام اهرم است که می تواند علاوه بر نگهداری و محافظت از استخوان ها، اهرمی برای فشار وارد کردن به گوشت و استخوان باشد. امروزه به دلیل کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی و گوشتی، کارخانه های متعددی به تولید این دستگاه ها می پردازند و به همین دلیل برند های متعددی برای خرید این دستگاه پیش روی شما است و می توان بر حسب بودجه خود، به خرید این دستگاه ها پرداخت.

سایر اطلاعات مربوط به اره استخوان بر:

انواع برند های ایرانی نسبت به برند های خارجی از قیمت های بسیار مناسب تری برخوردار هستند و علاوه بر قیمت مطلوب خود دارای کیفیت مناسبی نیز می باشند، زیرا شرکت های تولید کننده داخلی از متریال مرغوبی برای تولید این دستگاه ها استفاده خواهد کرد. مدل های خارجی نیز که برای این دستگاه اره استخوان بر می توان نام برد، برند های خرید استخوان بر مینروا ، بیزربا و سوئد لینگهاس هستند که دارای قابلیت ها بسیاری بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این دستگاه ها در سطح دنیا نام آور بوده و برای خرید آن ها باید هزینه زیادی پرداخت کرد. البته در کشور ما میزان پرداخت بسیار بالاتر می باشد زیرا با وجود تحریم هایی که در ایران وجود دارد، قیمت بالایی برای انواع کالای خارجی باید پرداخت نمود. از مزیت های این دستگاه می توان به برش دادن استخوان هایی پرداخت که بسیار حجیم بوده و نمی توان با روش های دیگری به برش آن ها پرداخت. همچنین این دستگاه بدون ایجاد تیزی و یا برش های ناهمگون به برش دادن انواع استخوان ها و گوشت های یخی می پردازد. در قصابی ها مدل های کوچکتر این دستگاه یافت می شود که می تواند به سرعت بخشیدن کار قصاب کمک نماید. باید توجه نمود که کار با این دستگاه نیاز به یک نیروی متخصص دارد که بتواند اره استخوان بر را به درستی و در جهت خرد کردن استخوان ها راهنمایی نماید. البته این فرد باید از آگاهی و سلامت کامل برخوردار بوده و بتواند به درستی با این دستگاه پر خطر کار کند. همچنین به دلیل پرش قطعاتی از استخوان ها و گوشت که ممکن است تیز و خطرناک باشند، فرد متخصص در این زمینه باید از لباس های مناسب و ایمنی مخصوص کار بهره مند باشد.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()