در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با اسلایسر توضیح دهیم. خرید اسلایسر درواقع خرید یک وسیله ی کاربردی و با اهمیت است که در صنایع مختلف مورد استفاده واقع می شود. در واقع عمل اصلی این وسیله برش زدن یا اسلایس کردن می باشد. اسلایسر یک واژه انگلیسی به معنای برش دهنده است. اسلایس نیز به معنی تکه یا برش می باشد. همانطور که در مقاله های قبل نیز گفته شد. در بازار دستگاه‌ های اسلایسر با سایز و اندازه های مختلفی وجود دارند که کوچک ترین آن ها و ساده ‌ترین آن ها کالباس بر می باشد. همه ی ما کالباس بر ها را در سوپر مارکت ها و سوپر گوشت ها مشاهده کرده ‌ایم. برش با چاقو یا کارد کار بسیار دشواری است که می تواند منجر به آسیب انگشتان و دست کاربر شود. لذا برای افزایش سرعت برش و امنیت برای کاربر این دستگاه ‌ها تولید شده‌ اند. شما مواد مختلفی نظیر انواع گوشت ها، مرغ ها، ماهی ها، سبزیجات، کالباس ها، سوسیس ها، پنیر ها، کره ها، نان ها، کیک ها، شکلات ها و غیره را می توانید توسط این دستگاه ها تکه تکه یا برش دهید. نوعی دیگر از این وسیله برای شما بسیار آشنا است و شما آن را مشاهده نموده اید. این مدل در مرغ فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت اسلایسر:

 این روز ها شما شاهد مرغ های برش داده شده و تکه تکه شده به قطعات ریز و درشت هستید. مسلماً مرغ فروش ها وقت زیادی را برای انجام این کار صرف نمی کنند. لذا با خرید دستگاه های اسلایسر کار خود را آسان نموده و در کسری از ثانیه مرغ را به تکه های کوچک و بزرگ تقسیم می نمایند. پس این دستگاه دور از ذهن شما نیست لذا شما ممکن است انواع مختلفی از این دستگاه را ندیده باشید که در صنایع غذایی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و شما به طور غیر مستقیم از آن ها استفاده می نمایید. برای مثال برش زدن تکه‌ های بزرگ پنیر و تبدیل آن ها به تکه های کوچک یا برش زدن تکه های بزرگ کره و تبدیل آن ها به تکه های کوچک در صنایع لبنیات توسط این دستگاه ها صورت می گیرد. اگرچه شما بار ها از این محصولات استفاده نموده اید اما به نوع و چگونگی تولید آن هیچ توجهی نداشته اید. لذا این دستگاه برای شما و تمام صنایع دارای اهمیت ویژه است و شما تاکنون به طور غیرمستقیم و مستقیم از آن استفاده نموده اید و آگاه نبودید.

معرفی انواع اسلایسر و کاربرد های آن ها:

 به طور کلی ما این دستگاه‌ ها را در زمینه های صنعتی و نیمه صنعتی و در برندهای مختلف اسلایسر براکس و الکتروکار و ... مورد استفاده قرار می دهیم. از مهم ترین عملکرد یا از بهترین عملکرد آن ها می توان به ورق کردن یا خرد کردن اشاره نمود. هر کدام از این دستگاه ها با توجه به انواع مختلفی که دارند و هم چنین کاربردی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. به طور کلی تهیه ی چیپس ها، سالاد ها، تهیه ی انواع غذا ها، میوه های خشک و غیره توسط این دستگاه صورت می گیرد. با ورود به دنیای آشپزی متوجه اهمیت این وسیله خواهیم شد. شما در بازار میوه های اسلایس شده یا حلقه شده را در کمپوت ها یا بسته های میوه خشک خواهید دید. تا به حال شده است که از خود بپرسید چه کسی این همه زمان برای خرد کردن یا اسلایس کردن آن ها صرف نموده است؟ مسلما کسی نمی تواند این همه زمان را صرف کند. از این رو برای تولید این حجم از میوه های اسلایس شده به صورت مربا، کمپوت و میوه خشک نیاز به تعداد زیادی نیروی انسانی دارد. به همین جهت استفاده از این وسیله می ‌تواند در هزینه و زمان و نیروی انسان صرفه جویی نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()