فلنج جوشی از جمله قطعات پرکاربرد صنعتی است که در جهت اتصال قطعات فولادی مورد استفاده قرار گرفته می شود. شکل ظاهری فلنج های جوشی به صورت دیسک با جای سوراخ می باشد. در واقع شیرآلات به وسیلۀ پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند. در حال حاضر به دلیل اهمیت برقراری اتصالات شیرآلات، خرید و فروش انواع فلنج جوشی مورد استقبال قرار گرفته است. در نتیجه صنعت گران برای سهولت در اتصالات سیستم لوله کشی از انواع فلنج جوشی در موقعیت های مختلف استفاده می کنند. بدین وسیله این قطعات، امکان اتصالات انواع لوله فلزی را به یکدیگر به وسیلۀ اتصالات جوشی فراهم می کند. در واقع خرید فلنج جوشی به عنوان دومین راهکار برای اتصالات لوله های فلزی انجام می شود. بنابراین پس از عملیات جوشکاری اتصالات لوله نیاز است که از قطعات فلنج جوشی برای افزایش استحکام اتصالات استفاده شود. در حال حاضر امکان خرید انوع فلنج مشهد در اندازه های مختلف برای اتصال لوله های تجهیزات مختلف به یکدیگر صورت می گیرد. واشر، مهره و پیچ سه جزء اصلی انواع فلنج جوشی محسوب می شود. از این رو امکان اتصالات لوله ها را حین اجرای عملیات لوله کشی را میسر می سازد.

خرید انواع فلنج جوشی باکیفیت

معمولاً قطعات فلنج جوشی از نظر نوع اتصال، نوع فلنج مقابل، رتبه بندی درجۀ حرارت، فشار وارده و متریال تشکیل دهنده در دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند:

فلنج پیچی: جزء پرکاربردترین انواع فلنج جهت اتصال راحت و سادۀ لوله های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فلنج جوشی: این نوع فلنج ها دارای شانۀ مخصوص می باشند که امکان اتصال لوله ها را در مقابل شانه های فلنج ممکن می سازد.

فلنج روکار: معمولاً بر روی این نوع فلنج چندین سوراخ تعبیه شده است، از این رو متناسب با اتصال لوله ها به یکدیگر تولید شده اند.

فلنج لبه دار: این نوع فلنج مشهد از دو جزء مختلف چون انتهای خم و پشتی آزاد ساخته شده است. در نتیجه پایۀ انتهایی و پایینی به لوله متصل می شود و فلنج پشتی که آزاد است، بر روی لوله حرکت می کند.

فلنج گردن دار: کاربرد فلنج گردن جوش بیشتر برای کاربردهای تحت فشار و دمای بالا به کار برده می شود.

فلنج کور: این نوع فلنج شبیه دیسک با تعدادی سوراخ طراحی شده است که بهترین گزینه برای سیستم های لوله کشی محسوب می شود.

خرید انواع فلنج مشهد با مناسب ترین قیمت

 با توجه به اهمیت کاربرد لوله های فلزی و اتصال آن ها برای راه اندازی تأسیسات ساختمانی، آب و فاضلاب، پالایشگاه نفت و گاز و غیره نیاز به خرید انواع فلنج مشهد است. در نتیجه متناسب با جنس و ابعاد لوله های فلزی، می توانید نوع فلنج جوشی را برای اتصالات جوشی در نظر بگیرید. از مهمترین ویژگی های انواع فلنج جوشی، این است که قابلیت تحمل فشار متوسط و بالا را دارد. بنابراین بهترین گزینه برای موقعیت هایی است که برای کنترل نشتی سیال نیاز به قطعات اتصالات است، از فلنج های جوشی استفاده نمود.

قیمت خرید فلنج جوشی به جنس، ابعاد و نوع فلنج جوشی بستگی دارد. در نتیجه شما مشتریان گرامی می توانید متناسب با محل اتصالات لوله، مناسب ترین نوع فلنج جوشی را با قیمت ارزان خریداری نمائید. در حال حاضر برای ساخت انواع فلنج مشهد از شاخص های استاندارد جهانی استفاده می شود که از استحکام بالایی برخوردار باشد.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ، چندین سال متوالی در زمینۀ فروش و پخش انواع فلنج جوشی مشهد در تهران فعالیت می کند. با توسعۀ اینترنت، زمینۀ سفارش اینترنتی فلنج جوشی و دریافت لیست قیمت انواع فلنج جوشی برای تمام مشتریان گرامی فراهم می باشد.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()