پارکت یکی از پرکاربردترین منسوجات چوبی است، که به عنوان کفپوش برای تمامی ساختمان های ادرای، تجاری، مسکونی و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد، این پوشش های زیبا و جذاب در  رنگ ها و طرح های متنوع با ضخامت های متفاوت تولید می شوند، که کیفیت چیدمان و زیبایی ساختمان را دو چندان می کند. انواع پارکت و لمینت را می توان در شمار محبوبترین کفپوش های ساختمانی قرار داد، که می توان آن را در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک، روستیک، سنتی و غیره مورد استفاده قرار داد، و دکوراسیون داخلی ساختمان را با استفاده از آن ها تکمیل نمود. از مهمترین مزایای استفاده از انواع پارکت می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی، دوام بسیار بالا، ضد حساسیت، قابلیت جابجایی، بهداشت بسیار بالا، گرمای محیط و عایق صدا و گرما و غیره اشاره کرد، که سبب محبوبیت این منسوجات چوبی در مقایسه با دیگر کفپوش ها شده است. قیمت پارکت پذیرایی و کف ساختمان بر حسب کیفیت ساخت این محصولات، متریال مصرفی، برند سازنده، ضخامت و نوع پارکت و بسیاری فاکتورهای دیگر محاسبه و تعیین می شود، که البته در مقایسه با دیگر کفپوش ها بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، و بازار فروش بسیار خوبی دارد.

تفاوت پارکت چوبی و پارکت لمینت

 متریال اصلی و سازنده انواع پارکت از چوب درختان افرا، بلوط، راش، گیلاس، گردو، بامبو و غیره می باشد، که از نظر ویژگی های کیفی و فنی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، اما تمامی آن ها به دلیل ساختار چوبی خود در برابر جریان آب از مقاومت بسیار پایینی برخوردار هستند و به سرعت پوسته پوسته می شوند، همین طور برخورد اجسام تیز و سنگین هم ممکن است، به ساختار این کفپوش ها آسیب برساند که در این صورت باید به سرعت نسبت به ترمیم و تعمیر آن ها چوبی اقدام نمود، تا دوباره جلوه و زیبایی روزهای نخست خود را به دست آورند. پارکت لمینت از جدیدترین پارکت های موجود در بازار است، که سطح رویی آن توسط ماده ای به نام HDF پوشیده شده است، که این ماده از لایه چوبی زیرین خود در برابر خراش، ضربه، فشار و رطوبت تا حدود بسیار زیادی محافظت می کند، تمامی نقطه ضعف های پارکت کف با ورود این نوع پارکت صنعتی به کلی مرتفع شد، بطوریکه در دوره نسبتا کوتاهی استفاده از انواع پارکت لمینت در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها رایج شد.

خرید انواع پارکت

از مهمترین مواردی که در هنگام خرید انواع پارکت باید مد نظر قرار داد، می توان به  هماهنگی رنگ و ظاهر پارکت با دیگر اثاثیه و اشیاء ساختمان اشاره کرد، که سبب جذابیت بخشیدن به محیط کار و زندگی می شود، این کفپوش ها را می توان در تناژ رنگی بسیار متنوع نظیر پارکت سفید، کرمی، قهوه ای، زرشکی و غیره هماهنگ با دکوراسیون داخلی ساختمان و رنگ دیوار پوش ها و وسایل آن انتخاب و خریداری نمود. کیفیت پارکت و مقاومت آن در برابر عوامل مختلفی مانند ضربه، ریزش مایعات و غیره از دیگر عوامل بسیار مهم در خرید انواع پارکت کف ساختمان می باشد، و در نهایت یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب این کفپوش های چوبی اهمیت بسیار زیادی دارد، و  برای متقاضیان محدودیت های بسیاری را به همراه می آورد، قیمت انواع پارکت و لمینت می باشد.برای خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

فروشگاه معتبر و اینترنتی دکور آفیس از محبوب ترین مجموعه های عرضه و فروش پارکت با مناسب ترین قیمت می باشد، این نمایندگی معتبر تمامی محصولات خود را در برندهای معتبر داخلی و خارجی با بالاترین سطح کیفی و همراه با گارانتی اصالت کالا عرضه می کند. برای مشاهده لیست محصولات این مرکز معتبر و سفارش و خرید آنلاین پارکت و لمینت می توان به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گرفت.

 

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()