کاغذ دیواری یکی از محبوبترین دیوارپوش هایی است، که در عصر حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد، و با توجه به تاریخچه و قدمت آن می توان این محصول را به عنوان اولین دیوارپوش های تزئینی عنوان کرد، که مانند تمامی محصولات در چرخه رشد و توسعه اقتصادی قرار گرفته است، و اکنون در انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری در سراسر دنیا عرضه می شود، و  به دلیل کیفیت بسیار بالای تولید، تنوع در طرح و رنگ و مقاومت بسیار بالا در برابر شست و شو  در شمار اولین انتخاب های شرکت های طراحی و دکوراسیون و مشتریان قرار گرفته است. زیرا تاثیر گذاری انواع کاغذ دیواری سه بعدی مدرن بر روی دیوارهای منازی و ساختمان های اداری و تجاری به حدی بالاست، که می توان با کمترین هزینه و تنها با تعویض روکش های دیواری، دکوراسیون ساختمان خود را تغییر داد، و احساس بهتری نسبت به محیط کار و زندگی پیدا کرد. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون در سالهای اخیر به یک نوع طراحی مرسوم و متداول تبدیل شده است، اما کاربرد این محصولات تنها به این امر محدود نمی شود و می توان برای تمامی دیوارهای بزرگ ساختمان به منظور عمق بخشیدن به فضا از کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های مختلف و متنوع استفاده نمود. کاغذ دیواری سه بعدی از جدیدترین روکش های دیواری است، که تاثیر آن را در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان نمی توان نادیده گرفت، و امروزه از آن به تنهایی و یا به همراه انواع کاغذ دیواری ساده برای تزئین دیوارها و حذابیت محیط استفاده می شود. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی  به سایت مراجعه کنید. 

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

همان طور که در ابتدای متن بارها به آن اشاره شد این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند و مطابق با هر بوجه و سلیقه ای می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی مناسب را یافت. اما از مهمترین تفاوت های این محصولات بایکدیگر می توان به کیفیت کاغذ، متریال مصرفی، نوع جوهر، قیمت تمام شده و برند سازنده اشاره کرد، که آن ها را منحصرا از یکدیگر جدا می کند. از انواع کاغذ دیواری سه بعدی به منظور تغییرات جزئی و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شود، و امروزه می توان از آن ها برای تمامی بخش های ساختمان مانند کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، پذیرایی، اتاق کودک و غیره استفاده کرد. از مهمترین مزایای استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان به ضخامت بالای کاغذ و مقاومت آن در برابر پارگی و خراش اشاره کرد، تمامی کاغذ دیواری های سه بعدی قابلیت شست و شو را دارند و کیفیت تولید آن ها در حدی است که می توان برای اتاق های کودکان و یا مهد کودک ها از انواع کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک استفاده کرد، تا علاوه بر جذابیت بخشیدن به محیط توجه کودکان را نیز جلب نماید. برای خرید پوستر دیواری آرایشگاه به سایت مراجعه کنید. 

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

برای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب در ابتدا باید به تناسب و هارمونی رنگ های محیط و همچنین کاربری آن ها توجه کرد، به عنوان نمونه از کاغذ دیواری های تیره و مدرن برای اتاق های کودکان استفاده نکرد، پس از آن به ویژگی های فنی و کیفیتی این محصولات توجه نمود که شامل برند سازنده، قابلیت شست و شو، مقاومت و سبک طراحی آن ها می شود، که با توجه به همین موارد قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تعیین می شود.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

مجموعه معتبر دکورآفیس از محبوبترین مراکز و نمایندگی های واردات و فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و باکیفیت در تمامی برندهای مطرح و منتخب دنیا می باشد، که در تمام دوره فعالیت خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به سایت این مجموعه معتبر می توانند با مناسب ترین قیمت، همراه با گارانتی ضمانت و اصالت کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()