کفپوش اپوکسی یکی دیگر از سبک های جدید پوشش کف ساختمان محسوب می شود که از لایه های مختلف رنگ اپوکسی با ضخامت های حداقل 2 میلی متر ساخته شده اند. اپوکسی ماده ای است که از واکنش های شیمیایی دو ماده نسبت به یکدیگر بوجود می آید. ماهیت ماده های شیمیایی که در فرآیند کفپوش های اپوکسی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، رزین اپوکساید و پلی آمین هستند. چندین سال است که کاربرد کفپوش های اپوکسی ساختمان طرفداران زیادی پیدا کرده است و این مسئله نظر خیلی از افراد را جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان جلب نموده است. اجرای  کفپوش اپوکسی نیاز به تخصص و تجربه دارد و افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند، آموزش لازم در خصوص اجرای پروژه های مختلف کفپوش اپوکسی صنعتی را دارا می باشند. از مهم ترین ویژگی های این نوع کفپوش می توان به قابلیت ضد اسید بودن و همچنین طول عمر بالای آن اشاره نمود که در کنار تنوع رنگ، طرح های جذاب و فوق العاده ای را شامل می شود. لذا از این کفپوش در جهت تزئین دکوراسیون ساختمان های لوکس و مدرن استفاده می شود.

خدمات کفپوش اپوکسی

برخی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات کفپوش اپوکسی در حال فعالیت می باشند و با استخدام نیروی متخصص، قادر به اجرای بهترین کفپوش اپوکسی مدرن و شیک می باشند. کفپوش های اپوکسی در برابر فشارهای وارده بر روی سطح بسیار مقاوم می باشد و قابلیت تحمل فشار بتنی را دارا می باشد. این نوع کفپوش بهترین چسبندگی را نسبت به بتن دارد و نسبت به سایر مدل های کفپوش، دارای طول عمر بسیار بالا می باشد. کفپوش اپوکسی به هیچ عنوان محدودیت رنگ بندی ندارد و به راحتی می توان رنگبندی های جذاب و فوق العاده ای را با ترکیب ماده های رزینی در کنار یکدیگر بوجود آورد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به رنگبندی های ترکیبی هستند، می توانند از مزایای این کفپوش مدرن و لاکچری استفاده کنند.

تمیز کنندگی راحت یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه کفپوش اپوکسی محسوب می شود. در واقع این نوع کفپوش، کاملاً یکپارچه می باشد و به هیچ عنوان دارای درز نمی باشد و این مسئله موجب محبوبیت این نوع از کفپوش شده است. از این رو محیطی را برای رشد باکتری و میکروب بوجود نمی آورد. به همین دلیل از این نوع کفپوش به عنوان کفپوش بهداشتی یاد می شود و تلاش می شود که سطوح مراکز درمانی، داروسازی و اتاق هایی که تمیزی مهمترین مسئله محسوب می شود، از کفپوش اپوکسی استفاده شود. برای اطلاع از هزینه کفپوش اپوکسی توسط مرکز کفپوش اکسیر پارسه به سایت مراجعه کنید. 

کفپوش پلی یورتان به دلیل ویژگی های قابل توجهی که دارد، نوعی عایق در برابر جریان الکتریسیته محسوب می شود. در نتیجه ساختمان هایی که عایق بودن سطوح نسبت به جریان برق از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، می توانند از این نوع کفپوش استفاده کنند. عدم چسبندگی به سطوح مرطوب و آلوده به روغن از معایب این نوع کفپوش محسوب می شود. در واقع بهتر است سطوحی که برای پوشش اپوکسی در نظر گرفته می شود بدون رطوبت و آلودگی لکۀ روغن باشد، تا دوام بالایی داشته باشد.

لازم به ذکر است که برای اجرای کفپوش اپوکسی نیاز به زمان زیادی است چون به صورت لایه به لایه، این کفپوش انجام می شود. در ضمن سطح کفپوش اپوکسی بسیار لغزنده می باشد و به همین دلیل از سیلیس به روش پوست پرتغالی برای کاهش میزان لغزندگی اپوکسی استفاده می شود.

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی به تعداد لایه ها و ترکیب رنگبندی اپوکسی بستگی دارد.

کفپوش اکسیر پارسه به عنوان یکی از مجریان موفق و با تجربه در حوزۀ اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی و یا همان کفپوش اپوکسی سه بعدی در تهران می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()