دوچرخه ثابت از آن دسته وسیله های ورزشی می باشد که امروزه نسبت به گذشته از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. برخی از افراد که نمی توانند به باشگاه بروند و تمرین های خود را انجام دهند ترجیح می دهند که این وسیله ورزشی را خریداری کرده و در خانه خود از آن استفاده کنند. این وسیله ورزشی نسبت به بسیاری از مدل های دیگر مزیت های زیادی دارد و شما می توانید از این مزیت های آن با استفاده از دوچرخه بهره مند شوید.

شما زمان استفاده کردن از دوچرخه ثابت باید دقت داشته باشید که حتما کفش بپوشید. بسیاری از افراد امکان دارد دچار این اشتباه شوند و بدون پوشیدن کف با آن ورزش کنند. هر یک از انواع دوچرخه های ورزشی سیستم متنوعی دارند و شما برای کار کردن با آنها بهتر است به خوبی با سیستم آنها آشنایی  داشته باشید. برخی از آنها بسیار پیشرفته می باشد و برخی از آنها ساده تر هستند که شما باید به خوبی با کارکرد آنها آشنایی داشته باشید. برای خرید دوچرخه ثابت  به سایت مراجعه کنید. 

مزیت های استفاده از دوچرخه ثابت :

شما زمان استفاده کردن از هر وسیله ورزشی از مزیت های آن بهره مند می شوید  که از مزیت های دوچرخه ثابت هم می توانید با استفاده از آن بهره مند شوید. برخی از مهمترین مزیت هایی که این وسیله ورزشی برای شما به همراه دارد عبارت می باشد از :

  1. سیستم چربی سوزی شما با استفاده از آن بسیار بالاتر می رود. به همین دلیل است که بسیاری از ورزشکاران پیش از شروع تمرین های خود ترجیح می دهند به مدت 10 الی 1 دقیقه از این وسیله ورزشی استفاده کنند.
  2. استرس های شما تا حد بسیار زیادی با این وسیله ورزشی از بین می رود. به همین دلیل اگر شما از آن دسته افرادی هستید که استرس زیادی دارید بهتر است از این وسیله ورزشی استفاده کنید.
  3. هورمون نشاط آور و شادی بخش در بدن انسان نیاز است که وجود داشته باشد و زمانی که این هورمون در بدن به وجود آید شما احساس بهتری خواهید داشت. با استفاده از دوچرخه ثابت ورزشی شما می توانید این هورمون را در بدن خود افزایش دهد و احساس انرژی بیشتری به دست آورید.برای اطلاع از فروش دوچرخه ثابت نشسته به سایت مراجعه کنید. 
  4. اگر شما می خواهید مقاومت ماهیچه های خود را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید، بهتر است تمرین کردن با این وسیله ورزشی را در طول روز و یا هفته ای سه بار فراموش نکنید.
  5. هر آب و هوایی که در بیرون از منزل وجود داشته باشد فرقی ندارد، چرا که شما نیازی نیست از دوچرخه ثابت بیرون از منزل استفاده کنید و تنها می توانید از آن درون منزل استفاده کرده نمایید. اینکه هوا بارانی و یا برفی باشد فرقی ندارد، شما باید با هر آب و هوایی ورزش کنی که این وسیله ورزش کردن آسان را برای شما مهیا می سازد.
  6. با توجه به کارایی و مزیت هایی که دوچرخه ثابت ورزشی دارد شما می توانید آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که در بین انواع مدل های متنوع آن یکی را که با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید تا از آن بتوانید استفاده بهینه ای داشته باشید.

7. دستگاه های ورزشی که هوازی هستند به طور معمول فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند. به عنوان مثال باید بدانید تردمیل و یا اسکی فضایی که به عنوان بهترین دستگاه های هوازی شناخته می شوند فضای زیادی را باید به خود اختصاص دهند. ولی این دستگاه ورزشی فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد و شما می توانید هر یک از انواع دوچرخه ثابت را در هر قسمت که مایل هستید قرار دهید.  

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()