سختی گیر رزینی جزء یکی از ابزارآلات و دستگاه های صنعتی است که نقش مهمی در صنعت آب و فاضلاب دارد. در واقع کاربرد اصلی دستگاه های سختی گیر رزینی برای برطرف نمودن سختی بیش از حد املاح موجود در آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. آب به طور طبیعی دارای املاح ناخالصی چون کلسیم و منیزیم می باشد که میزان سختی آب را افزایش می دهد. لذا هر چه میزان سختی آب بیشتر باشد، آشامیدن آب برای انسان بسیار دشوار خواهد بود و طعم بدی خواهد داشت. از این رو شرکت های آب و فاضلاب و دیگر شرکت ها که میزان درصد سختی آب برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، نیاز به خرید سختی گیر رزینی دارند، تا به واسطۀ فناوری این نوع دستگاه ها، بتوانند میزان درصد سختی آب را کاهش دهند. چرا که زیاد بودن سختی آب برای مصارف آشامیدنی و صنعتی نامناسب می باشد. تمام تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نیاز به جریان آب دارند. برای اطلاع از فروش سختی گیر رزینی به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به اینکه آب ها دارای املاح معدنی و رسوب هستند، در صورت عدم استفاده از دستگاه های سختی گیر رزینی در میان اجرای تأسیسات، لوله ها و دستگاه هایی که آب در آنها جریان دارد موجب رسوب بستن لوله ها می شود. بنابراین برای آنکه بتوانند سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، از دستگاه های سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک استفاده می شود.

خرید سختی گیر رزینی

با توجه به اهمیت کاربرد تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در مجموعه های مختلف و همچنین سیستم های تأسیساتی، خرید و فروش سختی گیر رزینی مشتریان خاص خود را دارد. پارامتر های متعددی در زمینۀ طراحی دستگاه های سختی گیر رزینی در نظر گرفته می شود که می توان به ظرفیت مقدار رزین، حجم آنیون و یا کاتیونی بودن رزین، زمان سیکل شست شو و احیاء سیستم، میزان سختی آب ورودی و حجم عبور آب از دستگاه سختی گیر اشاره نمود. تولیدکنندگان این دستگاه تلاش نمودند که با استفاده فناوری پیشرفته بتوانند با تولید دستگاه سختی گیر رزینی، میزان سختی آب را کاهش دهند. انواع سختی گیر رزینی صنعتی متناسب با فعالیت های مختلف تولید می شوند و دارای ساختار فنی اختصاصی می باشند.

رزین دانه هایی است که با پتاسیم و سدیم پوشانده می شوند و با عبور آب سخت از این مسیر، یون های منیزیم و کلسیم موجود در آب با پتاسیم و سدیم جایگزین می شود و سپس رزین توسط آب نمک اشباع می شود. سپس از روش شستشوی دوره ای بگواش برای کاهش سختی آب استفاده می شود. معمولاً از رزین های آنیونی، کاتیونی و میکس بد برای کاهش سختی آب استفاده می شود. البته رزین سختی گیر پرولایت به عنوان یکی از بهترین انواع رزینی است که در ساخت دستگاه های سختی گیر رزینی مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید سختی گیر تمام اتوماتیک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت سختی گیر رزینی

با توجه به فناوری که در ساخت این دستگاه ها استفاده می شود، قیمت سختی گیر رزینی متناسب با مشخصات فنی دستگاه ارزش گذاری می شود. لذا مجموعه های صنعتی که میزان سختی آب برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، اقدام به خرید این دستگاه در حجم های متفاوت می کنند. بدین وسیله می توانند از مزایای این دستگاه جهت رسوب زدایی مبدل های سرمایشی و گرمایشی سیستم تأسیسات مجموعه استفاده کنند.

همانطور که می دانید بستن رسوب در بستر لوله ها و مسیرهای عبور آب، موجب مصرف بالای انرژی می شود و به نوبۀ خود موجب افت فشار و گرفتگی ممبران دستگاه ها می شود.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش یکی از برترین سازندگان دستگاه های تصفیه فاضلاب فلزی، سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک، سیستم های پیش تصفیه، دستگاه های ضد عفونی کننده و گندزدایی و ... در ایران می باشد.

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

             ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()