تایر از مهمترین اجزای خودرو محسوب می شود که کیفیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. با توجه به تنوع مدل های اتومبیل، انواع تایر با ویژگی های ساختاری متعددی تولید می شود که کارایی و تحمل فشارهای وارده از سوی وزن ماشین و سطوح جاده داشته باشند. انتخاب تایر نقش بسزایی در عملکرد و بازدهی اتومبیل دارد و به همین دلیل همواره به رانندگان توصیه می شود که در انتخاب نوع لاستیک سواری و غیر سواری توجه ویژه ای شود. در واقع همانطور که گفته شد، نوع  تایر بر میزان بازدهی و توان خودرو و همچنین میزان سوخت خودرو تأثیرگذار می باشد. لذا ضروری است که نکات خرید تایر را در نظر داشته باشید و با اطلاعات جامع، نسبت به خرید لاستیک خودرو اقدام نمائید. نکتۀ هوشمندانه ای که در رابطه با خرید لاستیک وجود دارد، این است که اطلاعاتی جامعی نسبت به نوشته های مندرج بر روی لاستیک ها داشته باشند. برای  خرید تایر به سایت مراجعه کنید. 

خرید بهترین تایر

میشلن، بریجستون، گودیر، پیرلی، کوپر، کنتیننتال، دنلوپ و بی اف گودریچ از جمله برندهای معتبر خارجی لاستیک محسوب می شوند. لاستیک پارس، دنا، کویر تایر، یزد تایر، لاستیک گلدستون، ایران تایر، ایران یاسا و کیان تایر نیز نمونه هایی از برندهای تایر ایرانی به حساب می آیند.

 بنابراین متناسب با انواع خودروهای مختلف، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، تایر کشاورزی، لاستیک ماشین آلات سنگین و غیره این نوع تایرها را تولید می کنند. آب و هوا، سبک رانندگی و وسیله نقلیه از مهم ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید تایر خودرو در نظر گفته می شود و نقش بسزایی در انتخاب نوع تایر اتومبیل دارد. به عنوان مثال خودرو مسابقه نیاز به داشتن تایر اسپورت دارد که چسبندگی لازم را به سطح جاده داشته باشد.

آج، دیواره جانبی، لایه های تسمه تایر، بدنه و طوقه از قسمت های مختلف ساختار تایر محسوب می شوند که نقش بسزایی در طول عمر تایر دارد. بدنۀ تایر از چندین لایه به هم تنیده شده تشکیل شده است که از متریال با کیفیت نخ پلی استر در بافت آنها استفاده می شود. تایرهای رادیال، بافت نخ ها به صورت عمر بر روی آج تاج قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند هوا را در داخل تایر محبوس نگهدای کنند. در نتیجه می توان یکی از فاکتورهای مهم طول عمر لاستیک را به لایه های تشکیل دهنده تایر مرتبط نمود. از این رو اکثر تایرهای سواری، شاسی بلند و غیره را با حداقل دو لایه تولید می کنند که از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

امروزه می توانید در بازار انواع تایر اتومبیل را در مدل های متنوع مشاهده نمائید که پیشرفته ترین تکنولوژی ها ساخته شده اند. تایر رادیال، تایر بایاس مورب و تایر بایاس کمربندی از جمله دسته بندی های اصلی تایرهای بدون تیوب محسوب می شوند. چرا که رشته های بدنۀ هر کدام از این نوع تایرها به روش های متفاوتی بافته می شوند. در نتیجه متناسب با نوع خودرو، می توانید بهترین تایر را برای اتومبیل سواری و غیر سواری خریداری نمائید.برای اطلاع از فروش لاستیک سواری به سایت مراجعه کنید. 

قیمت تایر

انتخاب تایر به فاکتورهای متعددی چون مدل خودرو و شرایط محیطی بستگی دارد. بنابراین قیمت تایر نیز به نوبۀ خود به جنس تایر و مدل تایر بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که برند تایر نیز تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت خرید و فروش تایر دارد. اگر قصد خرید تایر برای خودروی خود را دارید و اطلاعات جامعی نسبت به فاکتورهای انتخاب بهترین تایر ندارید، می توانید از تجربیات و دانش کارشناسان فروش مجموعه استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی تایر یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش انواع تایر برند خارجی در تهران می باشد. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین انواع تایر سواری را برای مشتریان فراهم می کند.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()