لاستیک تری انگل از جمله تایرهای برند معتبر شرکت خودروسازی شاندونگ چین محسوب می شود. شرکت تایر تری انگل در سال 1976 با هدف تولید تایر و تجهیزات مربوطه راه اندازی شد. این مجموعۀ تولیدی با بهره گیری از پشرفت فناوری، توانست محصولات شرکت را روزبروز تنوع ببخشد و در عین حال کیفیت محصولات تولیدشدۀ شرکت را بهبود ببخشد. از این رو شاهد رونق خرید و فروش انواع لاستیک تری انگل در بازار جهانی باشیم. تایر دیاموند بک و تایر تری انگل دو نام تجاری محصولات شرکت تری انگل می باشد که در بازار می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. همانطور که می دانید انواع خودرو سواری، شاسی بلند، ماشین آلات سنگین کشاورزی و راهسازی در حال استفاده از سوی رانندگان می باشد. به همین منظور تولیدکنندگان تایر تلاش می کنند که بتوانند متناسب با تنوع مدل های اتومبیل، انواع تایر با کیفیت را تولید کنند. از این رو شاهد فروش لاستیک تری انگل ، شاسی بلند، کشاورزی و غیره در سطح جهان می باشیم. لازم به ذکر است که در بازار ایران نیز از این برند به عنوان یکی از برندهای درجه اول تایر چینی محسوب می شود. نکتۀ قابل توجه دیگری که در رابطه با تولیدات این شرکت وجود دارد، این است که از تکنولوژی ساخت محصولات شرکت های معتبر متعددی چون گودیر، کاترپیلار و ولوو در ساخت محصولات تری انگل بهره گرفته اند.

خرید بهترین لاستیک تری انگل سواری

داشتن مشخصات فنی بر روی تایر تری انگل همانند دیگر برندهای تایر بر روی لاستیک نوشته می شود. در واقع با رویت این مشخصات فنی، خریداران تایر می تواننند انتخاب مناسب تری نسبت به نوع تایر داشته باشند که از استحکام بالایی برخوردار باشد. قطر رینگ، روش ساخت، تاریخ تولید، میزان حداکثر وزن و سرعت مجاز، نسبت ابعاد، پهنای تایر بر حسب میلی متر مفاهیمی از نوشته های حروف و اعداد مندرج بر روی تایر می باشد. از این رو زمان خرید تایر، خریداران باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشند و مناسب ترین تایر را متناسب با مشخصات فنی خودرو خود تهیه کنید.

معمولاً متریال تشکیل دهندۀ تایر از الیاف پلی استر با فناوری پیشرفته می باشد که از استحکام بالایی برخوردار می باشند. تایرهای تری انگل سواری متناسب با خودروهای سواری تولید می شوند. شرایط آب و هوایی نقش بسزایی بر روی طراحی ظاهری تایر دارد. بنابراین هنگام خرید تایر سواری تری انگل نسبت به این نکات توجه داشته باشید. برای اطلاع از قیمت لاستیک سواری به سایت مراجعه کنید. 

نسبت فاق به پهنای تایر، پهنای تایر، فاق تایر، قطر رینگ و تایر از جمله مشخصات ظاهری انواع لاستیک محسوب می شوند که در جایگاه خود، نقش قابل توجهی بر روی ویژگی های تایر دارد. از این رو رانندگان متناسب با شرایط محیطی که خودرو سواری را استفاده می کنند، مدل تایر را انتخاب می کنند. به عنوان مثال در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی نیاز به خرید لاستیک تری انگل زمستانی است که ویژگی های ظاهری تایر متناسب با شرایط آب و هوایی بارانی طراحی شده باشد. همچنین برای خودروهای سواری نیز نیاز است که خودرو را به تایرهای تری انگل مسابقه و اسپرت مجهز نمایند که دارای ابعاد پهن و فاق کوتاه باشد که پایداری جانبی عالی نسبت به سطح جاده داشته باشد و امکان کنترل را در زمان پیچ های جاده راحت تر می کند.

با توجه به داشتن کیفیت بالای تایرهای تری انگل، امکان خرید انواع لاستیک تری انگل با قیمت ارزان برای رانندگان عزیز فراهم می باشد. با توجه به مسئله واردات این نوع برندهای تایر، بهتر است از فروشگاه های معتبر، خرید لاستیک تری انگل اورجینال را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی دیجی تایر به عنوان یکی از فروشگاه های با تجربه در حوزۀ فروش اینترنتی انواع تایر تری انگل در ایران فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()