ساختمان ها پس از سال ها استفاده قدیمی شده و بافت های آن فرسوده می گردد . برای استفاده از ساختمان ها به دلیل وجود بافت ضعیف و ناامن و یا ایرادات باید از بازسازی ساختمان استفاده شود. بازسازی ساختمان باعث می شود بتوانیم  از ساختمان های قدیمی استفاده ی دوباره داشته باشیم.

بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی ساختمان به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در جهت مقاوم سازی ساختمان ها و رفع ایرادات و تعمیرات و کاربردی سازی آن انجام می گیرد.  در اجرای خدمات بازسازی ساختمان  در ابتدا باید بافت ساختمان مورد بررسی قرار بگیرد ، قسمت هایی از بافت ساختمان که تخریب شده و یا خیلی فرسوده گشته باید مجددا ساخته شود و قسمت هایی که نیاز به مرمت دارد باید این کار انجام گیرد تا در نهایت ساختمان مستحکم شود و بتواند ایمن باشد بخصوص در شرایطی مانند زلزله بتواند مقاومت کافی را داشته باشد.

پس از مقاوم سازی می توان تعمیرات لازم را در بخش های مختلف ساختمان انجام داد، تمام وسایل داخلی ساختمان از قبیل سیم کشی ها و لوله ها و.... باید مورد بررسی قرار گیرد و در این مرحله اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم بود این کار را انجام دهیم و سپس روسازی ها انجام گیرد. در بازسازی ساختمان می توان سازه هایی را به ساختمان اضافه و یا حذف کرد البته برای این کار باید متخصص مربوطه آن را بررسی نماید و در صورتی که آسیبی به ساختمان وارد نشود این کار انجام گیرد. شما می توانید ایرادات ظاهری ساختمان را رفع نمایید و در صورت نیاز به دیوار و.... ، آن را اضافه نمایید.

بازسازی داخلی ساختمان

در بازسازی داخلی می توان تغییرات بسیار خوب و بهینه ای را در ساختمان ایجاد کرد و از لوازم جدید و مدرن در ساختمان ها استفاده نمود ، در واقع بازسازی ساختمان روشی کم هزینه برای تبدیل یک ساختمان قدیمی به ساختمانی زیبا و بدون ایراد می باشد. می دانیم که هزینه ی تخریب کلی ساختمان و ساخت دوباره ی آن بسیار زیاد بوده و زمان بسیاری می خواهد تا ساخت به پایان رسد اما با بازسازی ساختمان شما با کمترین هزینه و در کمترین زمان می توانید ساختمان مورد نظر را به شکل دلخواه ایجاد نمایید. شرکت های بازسازی ساختمان بهترین گزینه برای انجام بازسازی می باشند، اگر شما بخواهید خود کار بازسازی را انجام دهید در صورت نداشتن تخصص کافی به مسائلی دشوار بر می خورید زیرا اصول و قواعدی در این کار وجود دارد که باید به آن حتما توجه شود زیرا در صورت در نظر نگرفتن این قواعد شما در حین کار با مشکلات بسیاری روبرو می شوید که در نتیجه برای شما هزینه ی اضافی به بار خواهد آورد. همین طور افرادی که برای بازسازی استخدام می شوند ممکن است نتوانند از پس مسئولیت مورد نظر برآیند .برای اطلاع از هزینه بازسازی و نوسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

اهمیت بازسازی ساختمان

به دلیل این که ساختمان های فرسوده و یا قدیمی دارای آسیب پذیری بالایی هستند باید مقاوم سازی شوند. بنابراین در بازسازی ساختمان در ابتدا به استحکام ساختمان ها توجه می شود و سپس تغییرات در نظر گرفته می شود بنابراین ساختمان ها هر چند سال یکبار نیاز به بازسازی دارند تا هم مقاوم سازی شوند و هم تعمیرات و اصلاحات در آن ها انجام گیرد.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده از مراکز معتبر در زمینه ی بازسازی ساختمان می باشد، این مرکز با تجربه ی بالایی که در بخش بازسازی و نوسازی و طراحی ساختمان ها دارد توانسته پروژه های بسیاری را به بهترین شکل به پایان برساند و در این راه از نیروی کار بسایر حرفه ای و متخصص بهره می گیرد.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()