کفش ایمنی یکی دیگر از جمله تجهیزات ایمنی محسوب می شود که نقش مهمی در حفاظت پا دارد. امروزه کارهای متعددی در حال فعالیت هستند که نیاز به پو.شش های محافظتی دارند که بتواند آنها را از خطرات احتمالی و جدی حین کار ایمن سازد. بنابراین کارفرمایان تلاش می کنند که مناسب ترین تجهیزات ایمنی را با قیمت مناسب برای پرسنل خود خریداری نمایند. از مهم ترین مسائلی که در محیط های تولیدی و صنعتی باید نسبت به آن توجه داشته باشند، نکتۀ تهیه و تجهیز پرسنل به پوشش کار و در صورت نیاز استفاده از تجهیزات ایمنی می باشد. بنابراین مشاغل مختلف می توانند از این موقعیت در جهت افزایش سطح ایمنی پرسنل کاری خود استفاده کنند. خرید کفش ایمنی نیز به نوبۀ خود نیاز به توجه و دقت دارد که نسبت به آنها باید توجه شود. از این رو بر اساس مشاغل مختلف، می توان مناسب ترین کفش ایمنی استاندارد را با قیمت ارزان خریداری نمود و بدین وسیله سطح امنیت و ایمنی افراد را بهبود بخشید.

ویژگی های کفش ایمنی

جلوگیری از مواد شیمیایی، خطر برق گرفتگی، الکتریسیته ساکن و احتمال انفجار، سقوط اجسام، برخورد اجسام تیز و برنده، پاشیدن مواد مذاب و داغ و لغزش نمونه ای از موارد قابل توجهی است که بر اساس آنها، انواع کفش ایمنی را طراحی و تولید نموده اند. بنابراین کارفرمایان برای حفاظت پای کارگران از مزایای کفش های ایمنی استفاده می کنند که بتواند از بروز حوادث احتمالی برای اعضای بدن جلوگیری کنند.

مشاغل مختلفی چون ساخت و ساز، کار در ارتفاعات، آتش نشانی، جوشکاری، کارهای صنعتی و معدنی، استخراج معادن، کار با مواد شیمیایی، تکنسین های برق کار، کار در محیط های پالایشگاه های نفت و ... جزء مشاغل پر ریسک می باشند که نیاز به تجهیزات ایمنی و حفاظتی دارند. بنابراین کارفرمایان متناسب با ویژگی های کاری خود، باید بهترین تجهیزات ایمنی استاندارد را خریداری نمایند که کارایی و بازدهی بالا داشته باشد.

آمارهای جهان تا کنون نشان داده، مشاغلی که از تجهیزات حفاظتی استاندارد استفاده نموده اند به نسبت افرادی که از این نوع تجهیزات استفاده نکرده اند، مرگ و میر و آسیب دیدگان کمتری دارند. بنابراین همواره توصیه می شود که حتماً از لوازم و وسایل ایمنی برای کاهش خطرات احتمالی حین اجرای کار استفاده شود.

فروش کفش ایمنی

فروش کفش ایمنی در مدل های متنوع عرضه می شود که بتواند کارایی لازم را داشته باشد. به عنوان مثال مقاومت در برابر ضربه، جریان الکتریسیته و عایق حرارت از جمله موارد قابل توجهی است که در طراحی و تولید انواع کفش ایمنی لحاظ می شود. بدین وسیله می توانند سطح ایمنی کفش های کار را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.  برای اطلاع از فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری  به سایت مراجعه کنید. 

برخی از مشاغلی که احتمال افتادن اجسام سنگین بر روی زمین و پای کارکنان وجود دارد، نیاز به تجهیز و خرید کفش ایمنی با پنجۀ فولادی و یا کامپوزیتی است که بتواند ضربات ناشی از فشار اجسام سنگین را تحمل کند. همچنین استفاده از کفش ایمنی استاندارد ED که رسانای جریان الکتریسته می باشد، می تواند سطح امنیت کارکنان فنی وزارت نیرو را تأمین نماید و در عین حال از لغزش و سر خوردن افراد بر روی مواد نفتی و لغزنده جلوگیری می کند.

خرید کفش ایمنی ارزان

با خرید کفش ایمنی ارزان و با دوام می توانید سطح ایمنی پا را افزایش دهید. بدین وسیله می توانید از آسیب دیدگی جدی اعضای پا جلوگیری کنید. همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم با تجهیز نیروی پرسنل آتش نشان به کفش ایمنی نسوز، به راحتی می توانند ایمنی پا را بهبود ببخشند.

اگر قصد خرید کفش های ایمنی برای پرسنل خود را دارید، می توانید از فروشگاه رادین ایمن دیدن نمائید و پس از بررسی دقیق، نسبت به خرید کفش کار استاندارد اقدام نمائید.

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()