طرح توجیهی مفهومی سات که معمولا تمامی صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی به خوبی از آن آگاه هستند و به با استفاده از آن به راحتی می توانند بدون کوچکترین نگرانی نسبت به توسعه کسب و کار خود و همچنین شروع یک فعالیت جدید اقتصادی گام بردارند. گزارش طرح توجیهی یک سند بسیار موثر و کارآمد برای تمامی سرمایه گذاران در بخش های دولتی و خصوصی     می باشد، که تمامی جزئیات یک پروژه را به خوبی بررسی می کند و امروزه از آن به عنوان یک سند مالیاتی یاد می شود که با استفاده از آن به راحتی می توان از موسسات دولتی و خصوصی و صندوق های مالی و اعتباری تسهیلات لازم  را دریافت نمود. شاید یکی از دلایل محبوبیت این طرح در بین مردم و سرعت رشد و توسعه آن به همین دلیل باشد، زیرا خدمات طرح توجیهی در شمار جدیدترین فعالیت های اقتصادی قرار دارد، که در دوره کوتاه آن به سرعت با استقبال مردم مواجه شد، و افراد برای پیشبرد سریع تر اهدافشان ملزم به استفاده و استناد به یک طرح توجیهی موثر و قوی بودند تا با استفاده از آن بتوانند شرکا و صندوق های مالی و اعتباری را برای گرفتن تسهیلات راضی کنند. قیمت طرح توجیهی هم مانند تمامی فعالیت های اقتصادی تحت تاثیر دو پارامتر اصلی نظیر کیفیت و وسعت کار اجرایی می باشد و در مذاکرات اولیه بین تیم پروژه و مشتری به صورت تقریبی و توافقی محاسبه می شود.

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی چیست؟ یا این طرح شامل چه اطلاعاتی است؟ در پاسخ به این سوال در ابتدا باید به نوع سرمایه گذاری و اطلاعاتی که برای حضور در بازارهای مختلف اقتصادی به آن  ها نیاز دارید اشاره کرد این اطلاعات به تنهایی برای موفقیت کافی نیستند و همراه آن ها باید راه حل های فرار از ریسک های پروژه نیز ارائه شود. تمامی فعالیت های اقتصادی جدید تاسیس و یا توسعه فعالیت های گذشته باید به صورت کاملا مستند و با بررسی شاخص های بازار سرمایه انجام شود، تا بتوان درصد موفقیت و شکست را در آن ها به خوبی محاسبه کرد، و ریسک ها و مخاطرات شکست های اقتصادی را به حداقل میزان آن رساند، که این موارد به خوبی در گزارش طرح توجیهی به صورت مفصل توضیح داده شده است. اهمیت این گزارشان و اعتبار آن ها به خوبی برای سهامداران و موسسات مالی و اعتباری روشن می باشد، و کمک می کند از همکاری آن ها نیز در رسیدن به موفقیت و افزایش رشد اقتصادی کمک گرفت. بنابراین طرح توجیهی یک سند مالی و اعتباری بسیار ارزشمند است که افراد را در رسیدن به موفقیت و رشد اقتصادی راهنمایی می کند و مانند یک نقشه و راهنما از مراحل ابتدایی پروژه همراه فعالان اقتصادی می باشد.برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی سیمان سفید به سایت مراجعه کنید. 

انواع طرح توجیهی

طرح توجیهی یک گزارش مستند یا شبیه سازی شده با استفاده از نرم افزارهای مختلف کامپیوتری مانند کامفار می باشد، که برای موفقیت و گرفتن تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذار بسیار حیاتی و لازم می باشد و می توان گفت به تعداد تنوع فعالیت های اقتصادی طرح توجیهی وجود دارد، برای مثال از انواع طرح توجیهی مستند و کارآمد در بازارهای سرمایه می توان به طرح توجیهی تولید پودر لباسشویی، طرح توجیهی کاشت انغوره، طرح توجیهی رادیاتور پنلی و صد ها مورد دیگر از فعالیت ها و ایده های کارآفرینی و اقتصادی اشاره کرد، که سرمایه گذاری آن ها توجیه می کند، و سبب افزایش اعتماد به نفس مدیران و فعالان اقتصادی می شود.

طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از معتبرترین شرکت های پژوهشی و تحقیقاتی طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت می باشد، که با مراجعه به آدرس الکترونیکی آن می توان لیست انبوهی از انواع پروژه های اقتصادی را مشاهده کرد که توسط یک تیم بسیار مجرب و کارآزموده تهیه شده است و به راحتی می توان به آن ها استناد نمود، برای مثال می توان به طرح توجیهی شیر خشک صنعتی و یا تولید نخ پلی آمید اشاره کرد.

 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()