آیفون تصویری حاصل تکنولوژی پیشرفته می باشد که به عنوان یکی از تجهیزات ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در دوران قدیم افراد اطلاعی از اشخاصی که در پشت درب منزل خود، نداشتند. به همین منظور باید مسافتی را برای باز نمودن درب می پیمودند که در فصول سرد سال بسیار دشوار بود ولی با گذشت زمان آیفون های صوتی و سپس انواع آیفون تصویری طراحی و به بازار عرضه شد. این نوع آیفون مجهز به قطعات مختلف می باشد که امکان دریافت سیگنال های تصویری و صوتی را بوجود آورده است. آیفون های تصویری پدیده ای نو در صنعت تجهیزات ساختمانی ایجاد نموده است. لذا با استفاده از این نوع آیفون ها، توانستند که سطح امنیت ساختمان را نسبت به گذشته بهتر کنند. چرا که در کنار صدای فرد مقابل درب، امکان مشاهدۀ تصویر فرد نیز فراهم می باشد و بدین ترتیب درب را برای افراد ناشناس باز نمی کنند. خرید آیفون تصویری نسبت به آیفون صوتی رونق پیدا کرده است چون مطابق با تکنولوژی مدرن و پیشرفته ساخته شده است و مجهز به دوربین بر روی پنل خروجی می باشد. از این رو امکان ثبت و نمایش تصاویر افراد را ایجاد می کند.

خرید انواع آیفون تصویری

در سطح بازار انواع آیفون تصویری در مدل و برندهای داخلی و خارجی عرضه می شود. دستگاه آیفون تصویری مجهز به  قطعات مختلف می باشد که باعث کارآمدی این نوع آیفون شده است. مانیتور، لامپ ال ای دی، کلید نمایش تصاویر، گوشی آیفون، اسپیکر، دوربین بر روی پنل خروجی آیفون، کلید ارتباط داخلی، کلید تنظیمات و میکروفن بخشی از اجزای کاربردی است که در طراحی آیفون های تصویری به کار برده شده است. در نتیجه بدین وسیله، امکان نمایش تصویر رنگی و یا سیاه و سفید را به همراه صوت فرد فراهم می کند.

تکنولوژی تولید آیفون تصویری با توجه به پیشرفت فناوری، توسعه پیدا می کند و این مسئله موجب مدرن تر شدن آیفون های تصویری می شود. لذا اکنون انواع آیفون تصویری تشخیص چهره، آیفون های تصویری کارتخوان و آیفون تصویری تشخیص اثر انگشت در دسترس متشریان قرار گرفته است. از این رو افرادی که علاقه مند به تجهیزات مدرن و پیشرفته دارند، می توانند از مزایای این نوع دستگاه های آیفون تصویری برای افزایش سطح امنیت محل سکونت و یا ساختمان های تجاری و اداری استفاده کنند.برای اطلاع از فروش آنتن مرکزی به سایت مراجعه کنید. 

فروش آیفون تصویری با قیمت ارزان

چندین سال است که از ورود آیفون های تصویری به داخل کشور می گذرد و این مسئله موجب شده که شرکت هایی در داخل کشور نیز به فعالیت تولید انواع آیفون تصویری برآیند. در نتیجه شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار باشیم. به همین منظور شاهد فروش انواع آیفون تصویری با ارزان ترین قیمت در سراسر کشور می باشیم. آیفون های تصویری ساخت ایران از نظر سطح کیفیت با محصولات مشابه خارجی برابری می کند و این مسئله موجب شده که قیمت خرید این نوع آیفون ها کاهش پیدا کند. علاوه بر آنکه از نظر مدل و طرح نیز بسیار متنوع ساخته می شوند و به تکنولوژی های پیشرفته و مدرن مجهز می باشند.

پنل خروجی، صفحۀ مانیتور داخل واحد، منبع تغذیه و کلید قفل درب بازکن از مهم ترین اجزای تشکیل دهندۀ آیفون تصویری محسوب می شوند. در نتیجه هنگام خرید این دستگاه، باید نسبت به این قسمت ها توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که پنل خروجی متناسب با تعداد واحدها طراحی می شود که می توان به آیفون تصویری تک واحد، آیفون تصویری دو واحدی، آیفون تصویری چهار واحدی، آیفون تصویری شش واحدی و بیشتر اشاره نمود.

برای خرید آیفون تصویری به همراه گارانتی می توانید از محصولات شرکت فنی مهندسی فهام دُر با برندهای معتبر داخلی و خارجی مشاهده نمائید

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()