ویدئو پروژکتور جیبی جزء نسل جدید دیتا پروژکتور محسوب می شود. خرید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل قابلیت های پیشرفته ای که دارد، علاقه مندان زیادی دارد. علاوه بر آنکه از قیمت ارزان و وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار می باشد. دستگاه پروژکتور به دلیل فناوری که بر پایۀ لنز و لامپ ساخته شده است، قابلیت پردازش داده های تصویری و اسناد را به واسطۀ سیستم عامل اندروید دارد و سپس به واسطۀ عدسی پروژکتور، داده های پردازش شده را به صورت نور در سایز بزرگ بر روی پرده نمایش نشان می دهد. فناوری نمایش بزرگ نمایی این دستگاه مقداری پیچیده می باشد که در این مقاله ما تنها قصد بیان مشخصات فنی اکثر دستگاه های ویدئو پروژکتور را داریم.

ابعاد، وزن، قابلیت اتصال، نوع لنز، میزان زوم دستگاه، نوع لامپ، طول عمر لامپ، عمر لامپ در حالت ECO، وضوح تصویر، میزان کنتراست، شدت روشنایی، نسبت تصویر، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، قابلیت فایل های پخش شونده، سایز نمایشگر، فاصله تا پرده نمایش، میزان رزولوشن نمایشگر، نوع اتصالات پورتی ورودی و خروجی و تعداد اقلام همراه دستگاه از جمله موارد قابل توجه در رابطه با ویژگی های ویدئو پروژکتور محسوب می شود. بنابراین هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی ، بهتر است که نسبت به این مشخصات دستگاه توجه داشته باشید. سپس کاربردی ترین دیتا پروژکتور را با قابلیت های بروز و قیمت ارزان به همراه گارانتی خریداری نمائید.

معمولاً اکثر پروژکتورها مجهز به پورت های S-Video، HDMI، آدیو، VGA، USB، WiFi، ورودی میکروفن و بلندگو می باشند که مدل های پیشرفتۀ آنها نیز به ورودی شبکه مجهز می باشند. دو شاخه برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما و کابل VGA نیز از جمله اقلام کاربردی همراه دستگاه های دیتا پروژکتور محسوب می شوند. در نتیجه هنگام خرید پروژکتور جیبی باید نسبت به این فاکتورها توجه داشته باشید.

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، مشخصات تصویری و نمایشگر که ارتباط مستقیم با رزولوشن نمایشگر، فاصله دستگاه تا پرده نمایش، سایز پرده نمایشگر، نسبت تصویر، شدت روشنایی دستگاه بر حسب لوسمن، کنتراست و میزان وضوح تصویر بسیار حائز اهمیت می باشند. چرا که متناسب با نوع لامپ و عدسی که در ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته می شود، میزان کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده مشخص می شود. بنابراین با مراجعه به فروشگاه معتبر فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی و جیبی می توانید پیشرفته ترین دستگاه های پروژکتور را با قیمت مناسب به همراه گارانتی تهیه نمائید. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور جیبی وجود دارد، داشتن مشخصات فنی دستگاه می باشد که چه میزان از فناوری مدرن و پیشرفته برخوردار باشد. لذا امکان خرید دیتا پروژکتور با قیمت ارزان و همچنین گران برای متقاضیان این دستگاه وجود دارد. چرا که هر چه میزان کیفیت رزولوشن و کنتراست ویدئو پروژکتور بیشتر باشد، به مراتب قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

کاربرد دستگاه های دیتا پروژکتور نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و اکثر محیط های آموزشی مجهز به پروژکتور برای نمایش فیلم، مطالب علمی و پژوهشی و همچنین درسی می باشند. بنابراین افراد خلاق قادر خواهند بود که از مزایای این فناوری در دورهمی های خانوادگی نیز استفاده نمایند. در واقع ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل به عنوان یک تلویزیون سیار محسوب می شود و به راحتی می توان برای بازی های دسته جمعی از آن استفاده نمود چون امکان اتصال به دستگاه های مدیا پلی استیشن و ایکس باکس را دارد و بدین وسیله علاوه بر ال سی دی از این دستگاه برای نمایش تصاویر نیز استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از پیشگامان صنعت تولید و پخش پیشرفته ترین دیتا پروژکتور در تهران فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()