بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات سنگین می باشد که در راهسازی ها و ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیل مکانیکی یک ماشین پر کاربرد بوده و می توانیم بسیاری از فعالیت های ساخت و ساز را با استفاده از آن انجام دهید. بیل مکانیکی می تواند کار کندن زمین را به خوبی انجام دهد. بنابراین حفر کانال و کندن گودال با استفاده از این ماشین امکان پذیر است. قطعات بیل مکانیکی دوام بالایی داشته و در زمان کار مقاوم می باشند. البته برای این که کارکرد بهتری از این ماشین را داشته باشید حتما خرید قطعات بیل مکانیکی  با کیفیت را انجام دهید.

انواع قطعات بیل مکانیکی

قطعات بیل مکانیکی شامل اتاقک راننده، چرخ، ترمز، سیستم هشدار دهنده، باکت، بازوی مفصلی ، زنجیر، قطعات گیربکس و... می باشد . از قطعات دیگر می توان پیکور، گراپ، چکش ، قیچی، فلز بر، چنگک و سایر ادوات را نام برد که می تواند در کار های عمرانی بسیار ضروری و لازم باشد.

چرا از لودر نمی توان به جای بیل مکانیکی بهره برد؟

لودر همان طور که می دانیم کار های خاک برداری، گود برداری و حفر کانال و... را می تواند انجام دهد اما چرا در بسیاری از پروژه ها از بیل مکانیکی استفاده می شود. هزینه ی نگهداری بیل مکانیکی از لودر بالاتر است اما بیل مکانیکی برای کار های جزئی تر و دارای دقت بالا ، بسیار کاربردی تر است و استفاده از لودر برای این کار ها به دلیل رانش ایجاد شده برای ساختمان های دیگر مناسب نخواهد بود به علاوه بیل مکانیکی با استفاده از سایر ادواتی که به آن اشاره شد می تواند کار های دیگر را برای ما انجام دهد. بنابراین هر یک از این ماشین ها می تواند برای کار های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

خرید قطعات بیل مکانیکی

قطعات بیل مکانیکی را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. قطعات بیل مکانیکی در انواع مختلف از لحاظ کیفی موجود است که با توجه به کیفیت هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای خرید حتما کیفیت را مورد توجه قرا دهید زیرا محصولات بی کیفیت به ماشین صدمه وارد می کنند و همین طور در زمان کوتاه دچار خرابی می شوند و شما باید مجددا خرید و نصب را انجام دهید. به همین دلیل با توجه به این که قطعاتی که دارای طراحی بهتری هستند و در ساخت آن ها از مواد اولیه ی باکیفیتی استفاده شده ، قیمت بالاتری دارند اما به دلیل داشتن کیفیت بالا می توانند بسیار به صرفه تر باشند. بنابراین کیفیت مهم تر از کمیت است. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار به سایت مرجعه کنید. 

قطعات بیل مکانیکی امروزه در بازار توسط فروشندگان سودجو در کیفیت های پایین خرید و فروش می شود که با توجه به قیمت پایینشان مورد توجه قرار گیرد. برای این که بتوانید قطعات اصلی را خریداری کنید حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید و حتما از فردی ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا به دام فروشندگان سودجو نیفتید . امروزه با توجه به پیشرفت بستر اینترنت خرید مجازی محصولات امکان پذیر است و شما بدون صرف زمان می توانید به صورت آنلاین از مراکز فروش قطعات بیل مکانیکی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم یدکی مورد نیاز ماشین های سنگین و راهسازی می باشد. این مرکز با توجه به فروش مستقیم محصولات توانسته قیمت های بسیار منصفانه ای را در نظر بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()