طراحی فضای داخلی ساختمان به یک محیط جذاب، خیره کننده، آرام و دلنشین از مهمترین دغدغه های طراحان داخلی و ساکنین ساختمان ها می باشد. استفاده از پارکت، پارکت لمینت، سرامیک، موزائیک، سنگ، کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری مناسب که تمامی آن ها در شمار محصولات تزئینی ساختمان قرار گرفته اند، این امکان را به مشتریان می دهد، تا با یک زیرسازی و طراحی داخلی مناسب بتوان یک دکوراسیون شیک و جذاب را به نمایش گذاشت.  پارکت یک کفپوش چوبی است که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد و در تولید آن از چوب درختان مختلفی مانند افرا، راش، بلوط، گردو، گیلاس، بامبو و غیر استفاده می شود، و این منسوجات چوبی در کارخانه های تولید پارکت در  رنگ ها و ضخامت های مختلف طراحی و تولید می شوند، و می توان به راحتی از آن ها در تمامی سبک های دکوراسیون داخلی استفاده کرد. انتخاب درست رنگ پارکت کف خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، برای مثال در ساختمان های کوچک و آپارتمان هایی با سبک مینیمال اغلب از انواع پارکت سفید استفاده می شود، تا بتوان فضا را بزرگتر از مقدار واقعی آن به نمایش گذاشت. قیمت پارکت هم با توجه به نوع، برند سازنده، ضخامت، رنگ، متریال اصلی و بسیاری پارمترهای دیگر محاسبه می شود، که البته در مقابل دوام بسیار بالای این محصولات می توان آن را بسیار مناسب و مقرون به صرفه دانست. برای اطلاع از فروش پارکت به سایت مراجعه کنید. 

 ویژگی های پارکت و پارکت لمینت

با توجه به فناوری و تکنولوژی ساخت، این کفپوش های چوبی را می توان در دو گروه پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که در ظاهر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. از مهمترین ویژگی های پارکت و  پارکت لمینت می توان به فرایند تولید آن اشاره کرد، این نوع از کفپوش ها در واقع با استفاده از مواد شیمیایی مانند HDF پوشیده می شوند، که این ماده مانند یک روکش قوی محافظتی از انواع پارکت در برابر رطوبت، حررات، خراش و غیره محافظت می کند، این در حالی است که تمامی پارکت های چوبی در برابر عوامل عوامل طبیعی و شیمیایی بسیار ضعیف عمل می کنند، برای مثال با برخورد اجسام تیز و  یا ریزش مایعات ممکن است سطح پارکت پوسته پوسته شود، که در این مرحله باید نسبت به ساب زدن، لاک زدن و ترمیم این لوله ها اقدام کرد. برای اطلاع از فروش پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید.  

ویژگی های پارکت مناسب

از مهمترین مزایای استفاده از انواع پارکت و لمینت می توان به قابلیت جابجایی، عایق گرما و صدا، ضد آلرژیک و حساسیت، قیمت مناسب و دوام بسیار بالای این محصولات اشاره کرد، که آن ها را از دیگر کفپوش های ساختمانی متمایز می کند. از مهمترین ویژگی های پارکت مناسب که در هنگام خرید  پارکت ارزان و با کیفیت باید مورد توجه مشتریان قرار بگیرد، تناسب رنگ پارکت با فضای مورد نظر، ضخامت پارکت، برند سازنده، کیفیت ساخت، نوع پارکت و غیره می باشد. انواع پارکت و پارکت لمینت را می توان  بسته به بوجه خود در ضخامت های 6،8 و 12 سانتی متر تهیه کرد، رابطه ی مستقیمی بین افزایش کیفیت انواع پارکت با ضخامت آن ها وجود دارد، که البته به تناسب افزایش کیفیت، قیمت پارکت هم تغییر می کند.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر دکورآفیس سالهاست که در زمینه عرضه محصولات تزئینات داخلی ساختمان و فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در برندهای داخلی و خارجی فعالیت می کند، این مجموعه معتبر لیست تمامی محصولات خود را در سایت فروشگاهی دکورآفیس قرار داده است. متقاضیان خرید انواع پارکت با مراجعه به آن می توانند این محصولات را همراه با گارانتی اصالت کالا در سراسر کشور دریافت نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()