تابلو ها از مهم ترین وسیله ها در بخش تبلیغات می باشد. با استفاده از تابلو می توان تبلیغاتی دائمی برای مکان مورد نظر داشت. تابلو ها با توجه به مواد اولیه و روش ساخت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. تابلو ها در انواع تابلو چلنیوم، تابلو ال ای دی روان، تابلو کامپوزیت، تابلو نئون، تابلو پلکسی و.... در تابلوسازی ساخته می شوند. برای ساخت تابلو ها، تابلوساز با توجه به نظر مشتری عمل می کند و سفارش مشتری را انجام خواهد داد اما فرد تابلوساز در تهران ، خود پیشنهاداتی به مشتری می دهد که در جهت تاثیر گذاری بیشتر تابلو خواهد بود.

انواع تابلوسازی

در تابلوسازی انواع تابلو ها از جمله تابلو چلنیوم، تابلو فلزی ، تابلو روان، تابلو پلاستیک، تابلو کامپوزیت و.... می باشد که هر یک از این تابلو ها دارای مشخصات مربوط به خود بوده و می تواند برای مکان های مختلف موثر واقع شوند. در ادامه به برخی ز انواع رایج تابلو ها اشاره خواهیم کرد.

تابلو فلزی

تابلو های فلزی همان طور که از نامشان مشخص است از فلزات به دست می آید . در واقع  تابلو در جنس فلز دارای دوام و مقاومت بالایی بوده و می تواند سال ها دوام بیاید . تابلو فلزی در شرایط آب و های خشک ماندگار تر بوده و باید به دور از رطوبت باشد تا از زنگ زدگی و پوسیدی در امان بماند بنابراین برای محیط های دارای رطوبت بالا توصیه نمی شود. تابلو های فلزی دارای تنوع محدودی بوده و معمولا در سبک کلاسیک ساخته می شوند.برای اطلاع از ساخت تابلو چلنیوم به سایت مراجعه کنید. 

تابلو ال ای دی روان

تابلو های ال ای دی از تابلو های بسیار رایج در کشورمان می باشد که به دلیل تاثیر گذاری بالایی که بر روی افراد دارد مورد توجه قرار گرفت است. تابلو ال ای دی دارای دو نوع روان و ثابت می باشد. تابلو های ال ای دی روان دارای قابلیت پخش متن و تصویر می باشد که تابلوساز می تواند متن و کلمات درخواستی را بر روی برنامه تابلو ذخیره کند تا با استفاده از افکت ها بر روی تابلو پخش شود. سطح تابلو های ال ای دی پوشیده از لامپ های کوچک است که با وشن شدن این لامپ ها کلمات مورد نظر به نمایش درمی اید . تابلو های روان به دلیل قابلیت متحرک بودن و به صورت چشمک زن بودن توجه افراد را به خود جلب می کند.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از تابلو هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تابلو چلنیوم متشکل از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک در قسمت حروف می باشد. آلومینیوم به دلیل خاصیت ضد زنگ زدنش و مقاومت بسیاری که دارد بسیار مناسب برای تابلوسازی می باشد. تابلوساز حرفه ای می تواند در بخش تابلوسازی چلنیوم خلاقیت بسایری به خرج دهد زیرا این تابلو ها در تنوع بالایی می توانند ساخته شوند. 

انتخاب نوع تابلو

تابلو ها با توجه به خصوصیاتشان می توانند هر یک برای مکان هایی مناسب باشند مثلا برای بزرگ راه ها تابلو های بزرگ مانند بنری و فلکسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای مکان های داخل شهر تابلو های جذاب تر . بنابراین با توجه به موقعیت مرکز مورد نظر شما تابلو ها انتخاب می شوند. برخی از تابلو ها مانند تابلو چلنیوم دارای تنوع بالا بوده و قابل تطبیق با دکوراسیون می باشد و یا برخی مانند تابلو روان دارای جلوه ی بسیار زیادی می باشد. تابلوساز ها با توجه به میزان کار و مواد اولیه قیمت تابلو ها را تعیین می کنند. گروه تابلوسازان راما یکی از مراکز تابلوسازی معتبر در کشورمان است که تابلو ها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان خود عرضه می دارد. برای سفارش انواع تابلو به سایت مراجعه نمایید .

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()