تابلو از جمله لوازم تبلیغاتی برای هر کسب و کاری می باشد که باید در انتخاب آن بسیار توجه داشته باشیم. انواع تابلو ها در تابلوسازی ساخته می شوند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. تابلو هایی از قبیل تابلو چلنیوم ، تابلو روان، تابلو پلاستیک، تابلو فلزی از انواع تابلو هایی هستند که دارای طرفداران بسیاری می باشند. تابلو ها معرف برند و شغل شما می باشند بنابراین برای انتخاب آن باید دقت بسیاری داشته باشید.

چگونه تابلویی مناسب انتخاب کنیم؟

در خدمات تابلوسازی انواع بسیاری از تابلو ها ساخته می شود و با توجه به سلیقه ی هر شخص مدل های تابلو ها هم متنوع است. در ابتدا باید بدانیم انتظار ما از تابلو چیست، در واقع تابلو وسیله ای برای نشان دادن مکان مورد نظر به دیگران است بنابراین این وسیله باید کاملا در دید باشد، استفاده از متن خوب و درست و خوانا به همراه رنگ بندی زیبا می تواند باعث شود تابلو بیشتر در دید باشد. همچنین خلاقیت در تابلو ها بسیار مهم است. امروزه با توجه به تنوع  بالای تابلو ها در تابلوسازی می توان مدل مورد نظر را به راحتی پیدا کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم از تابلو هایی است که بسیار جذاب و متنوع بوده و می تواند نظر مشتری را جلب نماید. در تابلو چلنیوم حروف به صورت برجسته بوده و دارای نورپردازی است.

تابلو پلاستیک

در تابلو پلاستیک نیز از پلاستیک استفاده می شود. در این نوع تابلوسازی از پلاستیک برای تمام تابلو استفاده می شود. یکی از معایب این تابلو ها دید کمتر حروف از زاویه ی کناری می باشد.

تابلو فلزی

تابلو های فلزی از انواع تابلو های بسیار بادوام است که در مناطق خشک می تواند مقاوم باشد اما در محیط های دارای رطوبت دوام خوبی ندارد. این تابلو ها معمولا در سبک کلاسیک ساخته می شوند و دارای تنوع کمی هستند.

تابلو رینگی

تابلو های رینگی شامل حروف برجسته می باشد. در این نوع تابلو سازی از پلاستیک و فلز استفاده می شود. تابلو های رینگی از نورپردازی بهره مند می باشند. در این تابلو ها حروف از فلز ساخته می شوند. برای سفارش تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه کنید. 

تابلو روان

تابلو های روان یکی از تابلو های بسیار پر طرفدار در میان تابلو ها می باشد. این تابلو بسیار جذاب بوده و افراد بسیاری این تابلو را از میان تابلو های دیگر بر می گزینند. تابلو های روان از دسته تابلو های ال ای دی بوده که در دو نوع ثابت و روان است، تابلو های روان در واقع نمونه ی تابلو های ال ی دی است که متن های متحرک دارد و می توان جملات و تصاویر را به صورت افکت های مختلف در آن به نمایش گذاشت. این تابلو ها دارای سطح پوشیده از لامپ های کوچک است که با دادن برنامه این ال ای دی ها روشن شده و متن درخواستی ما را به نمایش می آورند. تابلو های روان در دو مدل دورنگ و مولی کالر عرضه می شوند.

تابلو استیل

تابلو های استیل از تابلو های بسیار با دوام می باشد که در تابلوسازی بسیار رایج بوده و می توان برای مکان های مختلف از این تابلو ها بهره برد. این تابلو دارای انواع قاب دار و ساده می باشند.

مراکزتابلوسازی

مراکز تابلوسازی انواع تابلو ها را با توجه به نظر مشتری تولید می کنند . هر یک از تابلو ها بر اساس سایز و میزان پیچیدگی کار و مدل و... دارای هزینه های مختلفی می باشد. برخی از مراکز تابلوسازی مانند گروه تابلوسازان راما قیمت های بسیار مناسبی را برای ساخت تابلو ها در نظر می گیرند که می توانید سفارش انواع تابلو ها را از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام دهید.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()