قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو:

قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو و لوازم یدکی آن در فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد. زیرا همان طور که می دانید محصولاتی که از کشور های دیگر وارد شوند دارای قیمت ثابتی نیستند و ممکن است این قیمت در فروشگاه های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. البته انواع قطعات بلدوزر کوماتسو در فروشگاه های مختلف تفاوت ‌های فاحشی از نظر قیمت با یکدیگر ندارند و تقریباً در یک بازه قیمتی با یکدیگر فرق می کنند. ولی نکته منفی که می توان برای این قطعات نام برد این است که نوسان قیمت دلار تاثیر بسیار زیادی روی قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو دارد. به خصوص در سال های اخیر در کشور ما گرانی به صورت تصاعدی در حال افزایش یافتن است که دلیل آن ناشی از افزایش قیمت دلار و تحریم های اعمال شده بر کشور می باشد. این قطعات نیز کمیاب شده و در برخی از مراکز دیگر نمی توان آن ها را مشاهده نمود و به همین دلیل برخی از نمایندگی ‌هایی که دارای این قطعات می باشند قیمت آن ها را چند برابر کرده و از این نظر بسیار سود می برند. 

زیرا متاسفانه در کشور ما کنترل خاصی روی قیمت ها وجود ندارد و هر کس بنا بر نیاز خود و همچنین انصافی که دارد به قیمت های مختلف به فروش این قطعات خواهند پرداخت. ولی در بین همه این مراکزی که به این صورت به فروش قطعات بلدوزر کوماتسو می پردازند. مراکزی نیز وجود دارند که به صورت تخصصی به فروش این قطعات خواهند پرداخت و نوسان قیمت دلار به صورت چشم گیر روی این قطعات تاثیری نداشته و تقریباً دارای رنج قیمتی ثابت هستند. این فروشگاه ها دارای انواع و اقسام قطعات مربوط به بلدوزر کوماتسو می باشند و آن ها را به صورت اورجینال و فابریک به فروش می رسانند. چنین نمایندگی هایی مطمئناً دارای قطعات بی‌ کیفیت چینی نخواهند بود و برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل هستند. چون در صورت استفاده از این قطعات چینی صدمه های زیادی به دستگاه بلدوزر وارد خواهد شد.

اطلاعات دیگری در مورد قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو:

فروشگاه های زیادی برای فروش قطعات بلدوزر کوماتسو وجود دارد. ولی همه این فروشگاه ها قابل اعتماد نبوده و نمی توان به راحتی و بدون اطلاعات قبلی از آن ها خرید کرد. زیرا برخی از این فروشگاه ها دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و ممکن است در بین برخی از قطعات آن ها قطعات بی کیفیت چینی با درجه کیفی بسیار پایین نیز به فروش برسد، که مطمئناً این قطعات علاوه بر این که خود عمر چندانی نداشته و پس از مدت بسیار کوتاهی که از تعویض آن ها بگذرد خراب می ‌شوند ممکن است به قطعاتی که در اطراف خود وجود دارند آسیب رسانده و آن ها را دچار مشکل کنند. به همین دلیل باید گفت هنگام خرید از هر نمایندگی و مراکزی که به فروش محصولات کوماتسو می ‌پردازند باید اطلاعات کاملی نسبت به این فروشگاه داشته و سپس به خرید محصولات مختلف بپردازید. برای اطلاع از فروش قطعات بلدوزر کوماتسو D65 به سایت مراجعه کنید. 

برخی از فروشگاه هایی که به بفروش محصولات بلدوزر کوماتسو می ‌پردازند به صورت حضوری به فعالیت می پردازند. به این صورت که فرد می ‌تواند با مراجعه به آن ها به خرید قطعات مورد نظر خود بپردازند برای خرید از چنین مراکزی که در هر شهری وجود ندارد باید مسیر طولانی را پیمود تا بتوان آن محصولات مورد نظر را تهیه نمود. ولی برخی از مراکز هستند که به صورت غیر حضوری به فروش محصولات خود می ‌پردازند. خرید از چنین مراکزی می ‌تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد در وقت نیز صرفه جویی زیادی داشته و بسیار سودمند باشد و فقط کافی است با سفارش محصول مورد نظر به خرید از چنین مراکزی پرداخت. این مراکز علاوه بر این که به فروش قطعات مربوط به بلدوزر بپردازند، ممکن است در حیطه قطعات ماشین آلات دیگری مانند لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، غلطک و ماشین آلات دیگر فعالیت داشته باشند.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()