بررسی ویژگی های انواع صندوق فروشگاهی:

امروز در هر فروشگاهی یک جزء ثابت فروشگاه صندوق فروشگاهی یاpos  می باشد. این دستگاه امروز به اندازه ای ضروری است که حتی دستفروشان نیز برای افزایش کیفیت فروش خود و موفقیت در کسب درآمد معمولاً یک دستگاه سیار بی‌سیم را حمل می کنند. در واقع این دستگاه برای بهبود و سرعت بخشیدن در زمان فروش کالا مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه صندوق فروشگاهی در انواع مختلف در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و هر فروشگاهی بر حسب نیاز خود دستگاه مربوطه را خریداری می‌کند pos. امروزه جای  چندین دستگاه را گرفته است. در واقع با خرید یک دستگاه می توان از ابزارهایی مانند ماشین حساب و..... خلاص شد. ابزارهایی مثل ماشین حساب و چرتکه می توانند جوابگوی حجم اندکی از محاسبات باشد . زمانی که خرید مشتری به حجم انبوه می رسد استفاده از این ابزارها می تواند باعث بروز خطا شود و محاسبات به درستی انجام نگردد . برای اطلاع از فروش صندوق فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

صندوق فروشگاهی این امکان را فراهم می‌کند که در کمترین زمان ممکن فرآیند خرید و پرداخت انجام پذیرد چون بر روی این دستگاه انواع از نرم‌افزارهای حسابرسی و حسابداری نصب شده است و همین امر باعث تسهیل در انجام فرآیند حسابرسی می‌شود. در واقع صاحبان مشاغل با استفاده از این دستگاه به راحتی می‌توانند میزان درآمد و میزان فروش خود را به صورت روزانه ، هفتگی ماهانه و سالیانه بررسی کند. در واقع این دستگاه تمام گزارشات را در زمان واقعی خود می‌تواند ثبت کند و در صورت نیاز ارائه دهد. در واقع دستگاه این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید گزارش‌های وقایع را به صورت دقیق و در زمان‌های خاص دریافت و بررسی کنید. این ابزار در واقع برای مدیریت بهتر  اصناف می باشد در کنار این دستگاه معمولاً ابزارهای دیگری مانند فیش پرینتر ،کشوی پول ، بارکد خوان قرار می گیرد.

اجزای صندوق فروشگاهی :

در ادامه قصد داریم بخشهای مختلف یک صندوق مکانیزه فروش را بررسی کنیم:

رایانه : مهم ترین قسمت pos یک رایانه می باشد که نرم افزارهای حسابداری را اجرا می کند. رایانه‌ای که به pos متصل می شود فقط باید مختص صندوق فروش باشد و از کار های جانبی نظیر سرچ در اینترنت باید اجتناب گردد. در واقع رایانه برای جمع آوری اطلاعات محصولات و دسته بندی اطلاعات می باشد.

صندوق پول : بخش مهمی از صندوق فروشگاهی صندوق پول می باشد. در این قسمت می توان پول (سکه، اسکناس) رسید ، کارت بانکی و غیره را نگهداری کرد .صندوق پول همیشه باز نیست بلکه زمانی که صندوق سیگنال را از کامپیوتر دریافت کند باز می شود. البته یک کلید برای باز کردن صندوق در مواقع ضروری نیز وجود دارد.

صفحه نمایش برای مشتری : این جز یک قسمت اختیاری می باشد که در آن مبلغ پرداختی برای مشتری به نمایش گذاشته می شود.

مانیتور: دو نوع مانیتور LCD وCRT   وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند آن را به pos  خود اضافه کنند. مانیتور LCD  نسبت به CRT  پرهزینه تر و جای کمتری را اشغال می کند.

کیبورد : این قسمت یک رابط اصلی برای باز شدن صندوق فروشگاهی می باشد.برای اطلاع از فروش صندوق فروشگاهی لمسی به سایت مراجعه کنید. 

بارکد اسکنر: از انواع مختلف بارکد اسکنر ها مدل کوچک آن که به راحتی درون دست قرار می گیرد بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل می باشد. بارکد اسکنر وظیفه خواندن بارکد روی کالاها را دارد سپس اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می کند. این ابزار نه تنها برای صرفه جویی در وقت مشتری بسیار با ارزش می باشد بلکه دارای کمترین میزان خطا می باشد.

فیش پرینتر : یکی دیگر از اجزای دستگاه صندوق فروش فیش پرینتر می باشد . این دستگاه وظیفه چاپ رسید و سایر خدمات را به مشتری دارد.  معمولاً در این دستگاه ‌ها از فیش‌پرینتر نواری که نسبت به مدل های دیگر آن مقرون به صرفه تر است  استفاده می گردد.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()