بسیاری از افرادی که اهل مطالعه کردن هستند بدون شک کتاب های زیادی دارند، آنها باید کتاب های خود را درون کتابخانه جای دهند. این وسیله در انواع مختلفی تولید و طراحی می شود که هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند. شما برای خرید هر یک از آنها باید به خوبی ویژگی هایی که دارند را مورد بررسی قرار دهید تا یکی از آنها را که با دکوراسیون و نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

برخی از افراد امکان دارد بخواهند کتابخانه را برای محیط کاری خود خریداری کنند و برخی از افراد هم آن را برای محیط منزل خود خریداری می نمایند. به هر صورت شما باید به خوبی با انواع مدل های آن آشنایی داشته باشید و کاربرد آن را هم بشناسید. بسیاری از افراد شاید به خوبی با انواع این وسیله برای خرید آشنایی نداشته باشند و به همین دلیل به خوبی ندانند که کدام یکی از آنها را خریداری کنند. در ادامه انواع این وسیله را معرفی می کنیم تا شما به خوبی بدانید برای فضای مورد نظرتان کدام یکی از آنها مناسب تر است تا آن را خریداری کنید. برای خرید کتابخانه به سایت مراجعه کنید. 

مدل های متنوع کتابخانه برای خرید :

برخی از مهمترین و اصلی ترین مدل ها و انواع کتابخانه که زمان خرید باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. مدل های استاندارد :

این نوع از کتابخانه ها را به وسیله چوب و یا ام دی اف می سازند که ساخت آن بسیار منظم و دقیق می باشد. فضاهایی که در این مدل طراحی می شود به صورت مساوی است و اندازه های آن را به درستی طراحی کرده اند. قفسه های آن منطبق بر هم هستند و امکان دارد برای تولید آن از شیشه هم استفاده شده است. این مدل ها هم زیبایی دارند و هم اینکه فضای کافی برای قرار دادن کتاب های شما خواهند داشت.

  1. مدل های پلکانی و یا تکیه گاهی :

این نوع از کتابخانه را برای تکیه دادن به دیوار طراحی کرده اند که مدل آن پلکانی می باشد. در این مدل ها شما مشاهده می کنید که هرچه به طبقات بالاتر می رود مساحت و اندازه هر طبقه کمتر می شود. بسیاری از افراد این مدل ها را برای طراحی و تزیین منزل خود مورد استفاده قرار می دهند.

  1. مدل های زاویه ای :

از دیگر مدل های این وسیله مدل زاویه ای می باشد. آنها را برای این طراحی کرده اند که گوشه دیوار قرار بگیرند. طراحی و تولید آنها بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد و شما زمان خرید باید به خوبی گوشه دیوار خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را خریداری کنید. زیبایی منزل و یا محیط کار شما با استفاده از این مدل بسیار افزایش پیدا می کند. به همین دلیل است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند.برای اطلاع از فروش محصولات اداری به سایت مراجعه نمایید.

  1. مدل های داربستی :

یکی از دیگر مدل های کتابخانه که جدید است و بیشتر در خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد نمونه داربستی می باشد. این مدل را با استفاده از دو اهرم که به شکل نردبان می باشد طراحی کرده اند. قفسه ها به وسیله این دو اهرم نگه داشته شده اند و زیبایی بسیار خاص و منحصر به فردی دارند. برای خرید آنها باید فضایی را جهت نصب به آنها اختصاص دهید.

  1. مدل های توکار :

همانطور که از نام این نوع کتابخانه مشخص است آن را به صورت توکار مورد استفاده قرار می دهند و نصب می کنند. طرح و ایده شما برای نصب این نمونه به دلخواه خودتان است و ابعاد و اندازه های آن را هم باید خودتان مشخص کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()