شرایط فروش اقساطی کرمان موتور:

فروش اقساطی کرمان موتور چگونه است؟

قبل از صحبت درباره شرایط فروش اقساطی کرمان موتور می خواهیم اطلاعاتی درباره این شرکت خودروسازی داشته باشیم. شرکت خودروسازی کرمان موتور یک شرکت ایرانی می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۹ با هدف وارد کردن خودرو های دوو شروع کرد. اما چهار سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۳ با خریداری شرکت دوو توسط کشور آمریکا، همکاری این شرکت با کرمان موتور منحل و متوقف شد.  به دلیل تحریم هایی که آمریکا علیه ایران اعمال کر،د آمریکا از همکاری با شرکت کرمان موتور که یک شرکت ایرانی بود سرباز زد. در این هنگام این شرکت خودروسازی برای پیش برد اهداف خود و ادامه فعالیت های خود، به مونتاژ کردن و تولید کردن قطعات جدید پرداخت. از جمله خودرو هایی که کرمان ‌موتور امروزه فروش و مونتاژ آن ها را بر عهده دارد می توان به خودرو های جک در انواع مدل ها و همچنین لیفان اشاره کرد. در لیست فروش اقساطی کرمان موتور چند مدل خودروی جک یعنی جک اس ۵ و جک اس ۳ و لیفان ۸۲۰ مشاهده می‌ شوند. هر کدام از این خودرو ها ویژگی های خاص خود را داشته که باعث شده طرفداران خود را نیز داشته باشند. در ادامه مقاله می خواهیم به بررسی ظاهری و فنی این خودرو ها بپردازیم.  خودروی جک اس ۳ از جمله خودرو هایی است که در لیست فروش اقساطی خودرو های کرمان موتور قرار دارد و طرفداران زیادی دارد. جک اس ۳ از جمله خودرو های شاسی بلند چینی می باشد. حداکثر سرعت این اتومبیل ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت و گنجایش مخزن آن ۴۵ لیتر است. جنس بدنه جک اس ۳ از فولاد گالوانیزه و فولاد پیشرفته است که مقاومت خوبی نسبت به سایر رقبای خود به آن می بخشد. سیستم فرمان این خودرو برقی می باشد و در آن از سیستم hac استفاده شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد. حداکثر قدرت این خودرو ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است.

انواع خودرو ها در فروش اقساطی کرمان موتور:

در خودروی جک اس ۳ همچنین ترمز عقب و جلو دیسکی می باشد و سیستم hse در این اتومبیل باعث می شود که در هنگام بالا رفتن از سربالایی، زمانی که پا را از روی ترمز برداشته بر روی گاز قرار می دهید، ماشین به عقب نرود و چرخ های آن برای چند ثانیه قفل شود تا راننده فرصت این را پیدا کند که پدال گاز را فشار دهد. سیستم گیربکس خودرو بسیار مدرن است و تعویض دنده به نرمی در آن صورت می‌ گیرد. همه ی این ویژگی‌ ها باعث می ‌شود رانندگی با این خودرو بسیار آسان و دلچسب شود. یکی دیگر از مدل های خودروی جک که توسط کرمان موتور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد مدل اس ۵ آن می باشد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و حجم مخزن آن ۵۵ لیتر است. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

کیسه ‌های هوایی استاندارد و همچنین سیستم هایی مانند abs  در این خودرو به کار برده شده است. ترمز عقب و جلو دیسکی می باشد و دارای سیستم قفل شونده برای هر چهار چرخ است. فولادی که در بدنه ی آن استفاده شده مقاومت بالایی به آن می بخشد، علیرغم این که وزن سبکی دارد. لیفان جزء خودرو های صدر اول فروش اقساطی کرمان موتور می باشد. این خودرو دارای ورقه های استیل در بدنه خود است و همچنین نوار های کرومی دارد که هماهنگی بسیار زیادی با بدنه خودرو دارد. همچنین وجود صفحه نمایشگر بزرگ و سیستم صوتی خوب استارت دکمه ای و ورود بدون استفاده از کلید همه مواردی هستند که ظاهری لوکس را به این خودرو می بخشند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و حجم مخزن آن ۶۳ لیتر می باشد. همان طور که گفته شد شرکت کرمان موتور به دلیل بالا بودن قیمت های خود شرایط فروش اقساطی کرمان موتور را قرار داده است تا اقشار زیادی از مردم بتوانند به خرید خودرو های با کیفیت بپردازند.

 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()